Hotwheels Racing Ferrari F10

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

Hotwheels Racing Ferrari F10

Bericht door a vd winkel »

Ik zeg het niet vlug... maar JIPPIE !!!

Werkelijk een prachtig model deze F10 van Hotwheels.
Afbeelding

Het betreft hier de Bahrein versie... en gelet op foto's uit deze race hebben ze bij hotwheels zeer goed gekeken.
prachtig dunne pivot-bus en antenne. Hashmarks livery (!!!! Nu kan het ineens wel na al die jaren ?) en goede details.

paar kleine minpuntjes; de helm-livery wijkt iets af, en het stuur is enkel een decal... :doh: verder TOPPIE

Een van de eerste F1 modellen van Hotwheels wat ik zonder bijwerken/ombouwen in de vitrine kan plaatsen....
Gebruikersavatar
Jurgen12Senna
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 14 feb 2011 15:37
Schaal: 1:18
Locatie: Heerde

Re: Hotwheels Racing Ferrari F10

Bericht door Jurgen12Senna »

Ziet er mooi uit, laatste jaren zijn de Ferrari schaalmodellen echt mooi geworden :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
MercedesFreak
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 09 sep 2011 15:35
Schaal: 1:18
Contacteer:

Re: Hotwheels Racing Ferrari F10

Bericht door MercedesFreak »

Persoonlijk zou ik toch voor minichamps kiezen,vind de kwaliteit van hotwheels nog niet echt toppie.
maar moet wel zeggen dat hotwheels echt wel goed werk verricht de laatste jaren dus hotwheels kan de concurentie met minnichaps aan
Op deze site zie je al mijn Mercedes schaalmodellen http://www.ronalds-schaalmodellen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Hotwheels Racing Ferrari F10

Bericht door Curbstone Models »

MercedesFreak schreef:Persoonlijk zou ik toch voor minichamps kiezen,vind de kwaliteit van hotwheels nog niet echt toppie.
maar moet wel zeggen dat hotwheels echt wel goed werk verricht de laatste jaren dus hotwheels kan de concurentie met minnichaps aan
en het is natuurlijk wel jammer dat Minichamps geen Ferrari's maakt...
Gebruikersavatar
Driver-X
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 22 mar 2010 20:20
Schaal: 1:18
Locatie: Wolvega

Re: Hotwheels Racing Ferrari F10

Bericht door Driver-X »

Curbstone Models schreef:
MercedesFreak schreef:Persoonlijk zou ik toch voor minichamps kiezen,vind de kwaliteit van hotwheels nog niet echt toppie.
maar moet wel zeggen dat hotwheels echt wel goed werk verricht de laatste jaren dus hotwheels kan de concurentie met minnichaps aan
en het is natuurlijk wel jammer dat Minichamps geen Ferrari's maakt...

....en dat het geplaatste bericht al 2 jaar oud is.... :lol: :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Hotwheels Racing Ferrari F10

Bericht door TestaRossa »

Maar goed, tijd inderdaad voor Minichamps om de licentie terug te krijgen/kopen. In de 13/14 jaar dat HotWheels nu F1 modellen produceert zijn ze bijna geen klap verbeterd. Er is 1 ding omhoog gegaan en dat is niet de kwaliteit/afwerking, maar wel de prijs. Ik ben nooit fan geweest, maar voor de doorgewinterde Ferrari F1 fan zit er bijna niets anders op dan deze modellen aan te schaffen, tenzij je aan de high end merken in 1/43 vast wilt houden. Welke meestal wel hun hogere prijs rechtvaardigt.

HotWheels > Barbie sold seperately.
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
Smiley84
Berichten: 160
Lid geworden op: di 07 jan 2014 13:39
Schaal: 1:18

Re: Hotwheels Racing Ferrari F10

Bericht door Smiley84 »

Mooi model inderdaad
Smiley's F1 1:18 collectie viewtopic.php?f=21&t=26857
Plaats reactie