Ford Sierra Minichamps 1:18 probleem(pjes)

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sodeju
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 15 aug 2012 21:22
Schaal: 1:43

Ford Sierra Minichamps 1:18 probleem(pjes)

Bericht door Sodeju »

Goedenavond Modelautofreaks,

Ik heb hier een Ford Sierra 1:18 van Minichamps, die ik op 12-jarige leeftijd, na een jaar potten heb gekocht in een autohandelzaak. Ik ben nog steeds blij met deze aankoop... alleen heb ik echter het probleem dat het sleepoogje voor de helft kapot is, en dat de antenne kwijt is.

Bij een Ford Capri RS 1:18 van Minichamps (Zelfe verhaal) is het geval dat de zijzpiegel eraf is gegaan.

Wat kan ik doen? Huilen heb ik al gedaan.


En dan een vraag voor de èchte kenners: wie weet waar precies ik een Ford Sierra 1:18 5 deurs / 4 deurs kan vinden? Ik ben al heul erg lang op zoek naar één van deze modellen, het merk doet er niet toe (mits Fisherprice o.i.d.).


http://i46.tinypic.com/5bqyv8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i45.tinypic.com/2vvm5mq.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i49.tinypic.com/33or7ex.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i48.tinypic.com/18ygeh.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door rsh_scuderia op do 16 aug 2012 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Foto's aangepast. Maximaal formaat is 800x600 op dit forum.
Cruciaal!
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Ford Sierra Minichamps 1:18 probleem(pjes)

Bericht door bobbob »

Heb je dat spiegeltje nog? Dan eraan lijmen.
Anders opzoek naar een spiegeltje, of een schade sierra :wink:
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 20:42
Schaal: 1:18
Locatie: hall

Re: Ford Sierra Minichamps 1:18 probleem(pjes)

Bericht door goededag »

janken, op de grond gaan stampen, bij mama kruipen, minichamps mailen
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Ford Sierra Minichamps 1:18 probleem(pjes)

Bericht door rsh_scuderia »

goededag schreef:janken, op de grond gaan stampen, bij mama kruipen, minichamps mailen
Hier spreekt een ervaringsdeskundige :thump_up: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Ford Sierra Minichamps 1:18 probleem(pjes)

Bericht door Jolly Club »

Wil je niet weer aan het huilen maken, maar 4- en 5 deurs Sierrii bestaan (nog)heel niet in 1op 18, enkel driedeurs Cosworths.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Ford Sierra Minichamps 1:18 probleem(pjes)

Bericht door Maarten Mercedes »

Sodeju schreef: die ik op 12-jarige leeftijd, na een jaar potten heb gekocht in een autohandelzaak.
Minichamps zet niet voor niks op de doos: 'Sammlermodell. Nicht geeignet für Kinder unter 14 Jahren.'
Maarten
Afbeelding
Flickr
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Ford Sierra Minichamps 1:18 probleem(pjes)

Bericht door rsh_scuderia »

Maarten Mercedes schreef:
Sodeju schreef: die ik op 12-jarige leeftijd, na een jaar potten heb gekocht in een autohandelzaak.
Minichamps zet niet voor niks op de doos: 'Sammlermodell. Nicht geeignet für Kinder unter 14 Jahren.'
Geldt dit ook voor mentale leeftijd Maartje?
In dat geval vraag ik mijzelf af wat jij op dit forum doet met zo een opmerking.... :idea:
Gebruikersavatar
Sodeju
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 15 aug 2012 21:22
Schaal: 1:43

Re: Ford Sierra Minichamps 1:18 probleem(pjes)

Bericht door Sodeju »

goededag schreef:janken, op de grond gaan stampen, bij mama kruipen, minichamps mailen


Iemand ervaring met het mailen van Minichamps? Ik bedoel, heeft het zin of krijg ik zo'n halve robot mail terug...
Cruciaal!
Gebruikersavatar
Sodeju
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 15 aug 2012 21:22
Schaal: 1:43

Re: Ford Sierra Minichamps 1:18 probleem(pjes)

Bericht door Sodeju »

Jolly Club schreef:Wil je niet weer aan het huilen maken, maar 4- en 5 deurs Sierrii bestaan (nog)heel niet in 1op 18, enkel driedeurs Cosworths.

Jazeker wel, er heeft er precies één bestaan. Hij is door een particulier gemaakt en enige tijd heeft die (5 deurs) op Google gestaan. Verder heb je wel gelijk zo ziet het ernaar uit. Gaat Norev / Neoscale niet zoiets pronto maken?
Cruciaal!
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 20:42
Schaal: 1:18
Locatie: hall

Re: Ford Sierra Minichamps 1:18 probleem(pjes)

Bericht door goededag »

Sodeju schreef:
Jolly Club schreef:Wil je niet weer aan het huilen maken, maar 4- en 5 deurs Sierrii bestaan (nog)heel niet in 1op 18, enkel driedeurs Cosworths.
Jazeker wel, er heeft er precies één bestaan. Hij is door een particulier gemaakt en enige tijd heeft die (5 deurs) op Google gestaan. Verder heb je wel gelijk zo ziet het ernaar uit. Gaat Norev / Neoscale niet zoiets pronto maken?
Otto gaat volgens mij de sedan crosworth uitvoering uitbrengen. Maar dat is niet de hatchback, en de deuren kunnen niet open.
Sodeju schreef:
goededag schreef:janken, op de grond gaan stampen, bij mama kruipen, minichamps mailen
Iemand ervaring met het mailen van Minichamps? Ik bedoel, heeft het zin of krijg ik zo'n halve robot mail terug...
Zowel bij Autoart en Minichamps kreeg ik een net mailtje terug. Bij Autoart wilden ze de onderdelen nabestellen tegen betaling, Bij minichamps hadden ze het onderdeeltje niet meer dat ik zocht (de B voorop een bentley) Maar een antennetje zullen ze nog wel hebben liggen.
Gebruikersavatar
Sodeju
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 15 aug 2012 21:22
Schaal: 1:43

Re: Ford Sierra Minichamps 1:18 probleem(pjes)

Bericht door Sodeju »

goededag schreef:
Sodeju schreef:
Jolly Club schreef:Wil je niet weer aan het huilen maken, maar 4- en 5 deurs Sierrii bestaan (nog)heel niet in 1op 18, enkel driedeurs Cosworths.
Jazeker wel, er heeft er precies één bestaan. Hij is door een particulier gemaakt en enige tijd heeft die (5 deurs) op Google gestaan. Verder heb je wel gelijk zo ziet het ernaar uit. Gaat Norev / Neoscale niet zoiets pronto maken?
Otto gaat volgens mij de sedan crosworth uitvoering uitbrengen. Maar dat is niet de hatchback, en de deuren kunnen niet open.
Sodeju schreef:
goededag schreef:janken, op de grond gaan stampen, bij mama kruipen, minichamps mailen
Iemand ervaring met het mailen van Minichamps? Ik bedoel, heeft het zin of krijg ik zo'n halve robot mail terug...
Zowel bij Autoart en Minichamps kreeg ik een net mailtje terug. Bij Autoart wilden ze de onderdelen nabestellen tegen betaling, Bij minichamps hadden ze het onderdeeltje niet meer dat ik zocht (de B voorop een bentley) Maar een antennetje zullen ze nog wel hebben liggen.

Bedankt voor de info, ik ga ze gelijk mailen :D :thump_up:
Cruciaal!
Gebruikersavatar
Sodeju
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 15 aug 2012 21:22
Schaal: 1:43

Re: Ford Sierra Minichamps 1:18 probleem(pjes)

Bericht door Sodeju »

Levert Otto mooie details / afwerking? Ik zie een paar mooie modellen op hun site maar heb geen eraring met dit merk.
Cruciaal!
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Ford Sierra Minichamps 1:18 probleem(pjes)

Bericht door bobbob »

Sodeju schreef:Levert Otto mooie details / afwerking? Ik zie een paar mooie modellen op hun site maar heb geen eraring met dit merk.
Behoorlijk mooie modellen!
Alleen kan er niks open, en de wielen niet sturen... Das dan weer jammer :(
Plaats reactie