1:43 Max Verstappen in 24 uur uitverkocht

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: 1:43 Max Verstappen in 24 uur uitverkocht

Bericht door Markopolo »

Oh, dus daarom heeft Minichamps de stekker voorlopig uit het 1:18 project getrokken. :D
Gerbert
Berichten: 6
Lid geworden op: di 23 jun 2015 17:15
Schaal: 1:18

Re: 1:43 Max Verstappen in 24 uur uitverkocht

Bericht door Gerbert »

Mayo schreef:Ik weet niet of het opgelost gaat worden maar ik ga er vanuit omdat er meerdere modellen beschadigd zijn. Bij mij is er gelukkig niks afgebroken maar er zijn ook verzamelaars die een kapotte achtervleugel hebben en/-of een monkey seat. Als ik het zo lees op enkele fora en om me heen hoor is het toch geen groot succes. Voor de webshop wel denk ik omdat alles is verkocht maar er zijn dus diverse schade modellen. Daarnaast klopt de landen vlag niet aan 1 kant en bij sommige zijn de decals niet helemaal mooi.

Hieronder 2 links naar de foto's van mijn model. (Even als link geplaatst ivm grootte)

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=55D8DB23

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=55D7DEA3
Hallo,

Jij bent dus niet de enige die een kapot model heeft ontvangen. Het rode stukje op de Wing en waar die aan verbonden is, met een zwart kapje boven de uitlaat, die twee onderdelen zaten helemaal los. Ik dacht al toen ik het pakketje open maakte wat voor gek geluid dat was, maar dat waren die onderdelen. Ik heb het zelf met 1sec lijm vast gelijmd. Maar het is wel teleurstellend, dat er meerdere met een kappot model zitten, (de achterbanden kloppen bij mij ook niet helemaal, niet zo erg als die van u, maar het hoort niet.) Had toch meer verwacht van Minichamps. :(
Gebruikersavatar
Mayo
Berichten: 50
Lid geworden op: za 14 dec 2013 10:02
Schaal: 1:43

Re: 1:43 Max Verstappen in 24 uur uitverkocht

Bericht door Mayo »

Keurige reactie van Verstappen webshop ontvangen. Ze willen het model graag terug hebben om te kijken of het gemaakt kan worden.
Prima initiatief. Ze betalen ook de verzendkosten terug die je nu moet maken voor het versturen. Ik hoop dat het allemaal goed komt.
Verstappen Scale Collection : http://www.verstappenscalecollection.nl
Gebruikersavatar
Dutch F1 fan
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 11 feb 2009 21:07
Locatie: Helmond

Re: 1:43 Max Verstappen in 24 uur uitverkocht

Bericht door Dutch F1 fan »

harrienac schreef:dat meen je niet, ook van jou had ik niet verwacht dat je deze zou missen
Ik zelf ook, ik had de aankondiging gemist. Zat geloof ik ook maar 1 dag tussen.
Maar wie weet vind ik dit model nog voor een redelijk prijs. Gelukkig heb ik de "normale" minichamps en spark uitvoering (1/43) al gereserveerd.
En de 1/18 had ik ook in pre-order...... :cry: maar geannuleerd door minichamps
DvdL
Berichten: 1
Lid geworden op: za 26 sep 2015 12:16
Schaal: 1:43

Re: 1:43 Max Verstappen in 24 uur uitverkocht

Bericht door DvdL »

Is het iemand opgevallen dat de achterkant van de auto's totaal anders is bij Spark en Minichamps?
Gebruikersavatar
Mayo
Berichten: 50
Lid geworden op: za 14 dec 2013 10:02
Schaal: 1:43

Re: 1:43 Max Verstappen in 24 uur uitverkocht

Bericht door Mayo »

Inmiddels is het Australie model gerepareerd en weer terug in huis. Er komt ook een Maleisië versie uit namens de Verstappen webshop met andere inlay, andere helm en ander achter bodywork.
Verstappen Scale Collection : http://www.verstappenscalecollection.nl
Gebruikersavatar
Dutch F1 fan
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 11 feb 2009 21:07
Locatie: Helmond

Re: 1:43 Max Verstappen in 24 uur uitverkocht

Bericht door Dutch F1 fan »

DvdL schreef:Is het iemand opgevallen dat de achterkant van de auto's totaal anders is bij Spark en Minichamps?
Die zijn idd verschillend
Minichamps (en de edition 1) is gebaseerd op GP Australië en de Spark zou zijn gebaseerd op GP Maleisië. De Edition 2 is daar ook op gebaseerd.
Bij de laatste twee is een bredere achter bodywork te zien (meer koeling van de motor).
Plaats reactie