Max Verstappen 1:43 en 1:18

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Plaats reactie
Ronald
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 04 dec 2016 15:57
Schaal: 1:43

Max Verstappen 1:43 en 1:18

Bericht door Ronald »

Hallo,

De laatste tijd en komende tijd komen er nogal wat Max Verstappen modellen uit. Ik kan het nog redelijk bijbenen en ik heb volgens mij tot nu toe nog elk commercieel model van Spark en Minichamps die ze uitgebracht hebben.

Alleen nu zie je steeds dat bepaalde webshops speciale modellen laten maken in zeer beperkte uitgaves, die zij dus exclusief verkopen.

Tot nu toe heb ik (volgens mij) nog alles op tijd weten te bestellen en heb ik nog geen model gemist, maar dit gaat voor mijn gevoel niet lang duren :mrgreen:

Bestaat er soms een groep mensen die elkaar bijvoorbeeld via de mail of weet ik veel wat op de hoogte houden als er weer iets uitkomt? En dan met name de exclusieve modellen van bepaalde webshops, want die zijn het snelst uitverkocht.

Ik hou facebook en dergelijke wel in de gaten, maar dat is lang niet altijd voldoende.

Zijn er meerdere mensen die hier behoefte aan hebben? Of word ik nu te fanatiek? :think:
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Max Verstappen 1:43 en 1:18

Bericht door Schumi28 »

Volgens mij zijn die er niet echt, zelfs op het Verstappenforum zie je het niet echt.
Je zou een zoekopdracht op marktplaats en eBay zo ie zo kunnen overwegen, alleen dan zijn ze meestal al uit, soms pre-order

Ben wel in elk geval benieuwd naar jou verzameling :mrgreen:
Afbeelding
remco91
Berichten: 1
Lid geworden op: di 06 dec 2016 17:15
Schaal: 1:18

Re: Max Verstappen 1:43 en 1:18

Bericht door remco91 »

Ronald schreef:Hallo,

De laatste tijd en komende tijd komen er nogal wat Max Verstappen modellen uit. Ik kan het nog redelijk bijbenen en ik heb volgens mij tot nu toe nog elk commercieel model van Spark en Minichamps die ze uitgebracht hebben.

Alleen nu zie je steeds dat bepaalde webshops speciale modellen laten maken in zeer beperkte uitgaves, die zij dus exclusief verkopen.

Tot nu toe heb ik (volgens mij) nog alles op tijd weten te bestellen en heb ik nog geen model gemist, maar dit gaat voor mijn gevoel niet lang duren :mrgreen:

Bestaat er soms een groep mensen die elkaar bijvoorbeeld via de mail of weet ik veel wat op de hoogte houden als er weer iets uitkomt? En dan met name de exclusieve modellen van bepaalde webshops, want die zijn het snelst uitverkocht.

Ik hou facebook en dergelijke wel in de gaten, maar dat is lang niet altijd voldoende.

Zijn er meerdere mensen die hier behoefte aan hebben? Of word ik nu te fanatiek? :think:
Ik hoop dat je gisteren op tijd was dan :)
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Max Verstappen 1:43 en 1:18

Bericht door Schumi28 »

:mrgreen: Dat vroeg ik me ook reeds af

Afbeelding
Afbeelding
Ronald
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 04 dec 2016 15:57
Schaal: 1:43

Re: Max Verstappen 1:43 en 1:18

Bericht door Ronald »

Haha ja hoor, het Snow demo model staat al op de kast, en de STR11 1:18 is ook besteld.

Ik krijg er steeds meer connecties door, dus op zich kan ik het nog aardig bijbenen.

Wel ga ik bepaalde modellen niet meer kopen. De "normale" variant ga ik denk ik laten schieten van het sneeuw model. Dan heb ik niet meer letterlijk alles, maarja... het geld groeit mij ook niet op de rug. De modellen schieten helaas als paddenstoelen uit de grond.
Gebruikersavatar
Dutch F1 fan
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 11 feb 2009 21:07
Locatie: Helmond

Re: Max Verstappen 1:43 en 1:18

Bericht door Dutch F1 fan »

Bij de meeste webshops bestaat er een mogelijkheid om je aan te melden voor hun nieuwsbrief.
Z'n nieuwsbrief ontvang je dan in je email.
Daarmee krijg je wel al het nieuws, alleen is dat nog geen garantie dat je voor alles op tijd bent.
Want er zijn meer verzamelaars welke achter het net hebben gevist......
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Max Verstappen 1:43 en 1:18

Bericht door Peter Parker »

Het is goed om niet alles te willen, de verschillen worden wel heel klein. Ik heb besloten alleen nog Spark te verzamelen, omdat ik dat een prettig geprijsd merk vind met een prachtig doosje en prima modellen.
Gebruikersavatar
miniBoss
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 25 jan 2017 00:03
Schaal: 1:43

Re: Max Verstappen 1:43 en 1:18

Bericht door miniBoss »

En ondertussen is al weer bekend dat er nog de nodige Edities eraan zit te komen. 10 t/m 20 zal het komende half jaar uit gaan komen.

Recent erbij

STR9 Japan Practice 1/43 Editie 19
Brazil 3th place 1/18 Editie 20

En gisteren is de Brazil 3th place in 1/43 op de webshop gegaan Editie 14.

Ik zag overigens ook dat de RB13 gemaakt zal worden in Diecast, prijs hiervan ligt ook gelijk lager bijna 30 a 40e minder voor een 1/18 variant van de RB13 ten opzichte van de huidige 1/18 resin modellen die standaard voor 170 a 180e gaan.
Plaats reactie