audi r8

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Plaats reactie
gallardo
Berichten: 3
Lid geworden op: za 23 dec 2006 17:07

audi r8

Bericht door gallardo »

hallo, ik ben nieuw op het forum dus zal even wat vertellen: heb nog niet zoveel modellen maar daar moet natuurlijk verandering in komen...het virus begon bij mij met het model van een nissan skyline ( autoart natuurlijk) daarna volgde de carrera gt en nu ben ik lamborghini verslaafd :) (daar komen er dus nog meer van) nieuwste autootje is een f430 spyder elite (vind hotwheels toch wel op het rechte spoor komen eerlijk gezegd) voorkeur is 1:18 want 1:12 kan ik niet betalen :doh:

en nu wil ik o.a. de audi r8 nog en de pagani zonda f, de corvette c6r, aston martin dbr9(zilver) maar een aantal hiervan zijn niet in de 1:18 schaal die ik wil hebben....nu mijn vraag dus: weet iemand of er 1:18 modellen komen van de audi r8 en de zonda f :?:

alvast bedankt.

veel verzamel plezier en denk ook ff om je kinderen met kerst :P
mzzls
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Er komt een 1:18 R8, ergens in de loop van volgend jaar (houd je niet teveel vast aan een datum, dat doet Audi ook niet :eh: ). Volgens de aankondiging wordt het een grenzenverleggend model met veel detail, dus waarschijnlijk ook niet goedkoop.
gallardo
Berichten: 3
Lid geworden op: za 23 dec 2006 17:07

Bericht door gallardo »

oke mooi,ik had zelf een model verwacht van autoart of kyosho...hopelijk niet van bbr want dan kan ik nu alvast gaan sparen....maargoed het is al een goed bericht dat ze veel aandacht aan het model gaan besteden, dus dat komt wel goed......

ik heb zomaar het idee dat hij zo´n beetje even duur en zeldzaam gaat worden als de veyron....maar hij komt eraan :thump_up:

vraagje: de zonda is er wel van motormaxx 1:18 wat vinden jullie van dat merk?? beetje hotwheels/burago kwaliteit zeker? :cry:

alvast bedankt :worshippy:
Gebruikersavatar
Den_Bruyne
Berichten: 121
Lid geworden op: di 28 feb 2006 17:28
Locatie: Antwerpen

Bericht door Den_Bruyne »

gallardo schreef:oke mooi,ik had zelf een model verwacht van autoart of kyosho...hopelijk niet van bbr want dan kan ik nu alvast gaan sparen....maargoed het is al een goed bericht dat ze veel aandacht aan het model gaan besteden, dus dat komt wel goed......

ik heb zomaar het idee dat hij zo´n beetje even duur en zeldzaam gaat worden als de veyron....maar hij komt eraan :thump_up:

vraagje: de zonda is er wel van motormaxx 1:18 wat vinden jullie van dat merk?? beetje hotwheels/burago kwaliteit zeker? :cry:

alvast bedankt :worshippy:
hij is er ook van solido :) indd vergelikbaar met bburago en maisto
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Autofan »

Heb zelf de Zonda (gewone, geen F) van Motormax en vind hem geeneens tegenvallen! Ok, het is geen AA-kwaliteit, maar dat verwacht je ook niet voor die prijs. Heb nu een grijze, waar een blauw interieur bij zit (of beter: in 8) ).
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Misschien dat ik hem nog een keer vervang door een exemplaar met rood interieur.


De Audi R8 heb ik al gezien als Dealermodel van Kyosho. Op Ebay zijn er al genoeg te vinden.
Plaats reactie