Cars 2 VW Kever

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Cars 2 VW Kever

Bericht door thebulldog »

Wie heeft er voor mij info over de kever uit de film Cars 2 (ook zoek ik de T1 uit deze film ook met headset op)

Afbeelding

Afbeelding

Ik zou graag willen weten in welke versies hij allemaal is gemaakt en vooral waar ik deze in NL kan kopen.
Ik hoor het graag van jullie

Alvast superrrr bedankt

Mvg,
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Re: Cars 2 VW Kever

Bericht door coolpappa04 »

Hallo,
De kever is Cruz Besouro ,de crew chief van carla veloso uit de film (de brasiliaanse racecar) vandaar ook dat het toepasselijk is juist dit model te kiezen omdat de kever hier nog vollop rondrijd.
Deze is enkel verkrijgbaar als 2 pack maar ben deze nog hier in de winkels tegengekomen (waarschijnlijk omdat dit een speciale K-mart versie is). Ik heb de mijne laten overkomen uit hong-kong via e-bay.
zo ziet de verpakking eruit
Afbeelding

filmore met headset is hetzelfde verhaal (deze zoek ik trouwens ook nog voor in mijn collectie)
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: Cars 2 VW Kever

Bericht door thebulldog »

Bedankt voor de info

De kever heb ik los kunnen kopen en kwam uit een 2 pack de verkoper zou voor een bus gaan kijken voor me, als je wil kan ik wel even mailen of er 2 besteld kunnen worden.

Ik heb ze ook gezien die speciaal voor de BE markt zijn gemaakt maar heb al diverse mensen laten kijken voor me maar allemaal uitverkocht

Zodra ik meer weet over de t1 dan laat ik het je weten en dan hoor ik wel of je hem nog wil hebben.

Mvg

PS zie nu onder je naam BE staan, ze zijn ook bij de Carrefour te koop geweest, @Admin/mod sorry van de msn taal, zal er op gaan letten :lol: (als je me tekst zo graag wil aanpassen zet dan ipv thanxssss weer iets anders als bedankt neer...... heb het nu maar zelf gedaan :D )
Laatst gewijzigd door rsh_scuderia op wo 11 jan 2012 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: MSN-taal aangepast
Plaats reactie