Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik kreeg vandaag en folder van een nieuwe serie die Editions Atlas wil gaan uitbrengen.
Je kunt inschrijven maar ze gaan pas leveren als er 5000 liefhebbers zijn.
Voor die € 3,90 laat ik deze Daffodil natuurlijk niet lopen
Heeft iemand hier al ervaringen bij Atlas? Die Lincoln staatsauto ziet er bijv. ook gelikt uit.
Vergeet alleen niet de ' kleine' lettertjes te lezen : Zonder tegenbericht uwerzijds ontvangt u, ongeveer om de vier weken, een nieuwe « Staatsauto's » replica met documentatie voor slechts € 19,- (+ € 2,95 verzendkosten)
GuyH schreef:Heeft iemand hier al ervaringen bij Atlas? Die Lincoln staatsauto ziet er bijv. ook gelikt uit.
Vergeet alleen niet de ' kleine' lettertjes te lezen : Zonder tegenbericht uwerzijds ontvangt u, ongeveer om de vier weken, een nieuwe « Staatsauto's » replica met documentatie voor slechts € 19,- (+ € 2,95 verzendkosten)
Valt wel mee hoor.
Als je wilt stoppen kun je dat via je account (waar je op de website bij kunt) laten weten.
Je kunt na elk model stoppen als je dat wilt.
GuyH schreef:Heeft iemand hier al ervaringen bij Atlas? Die Lincoln staatsauto ziet er bijv. ook gelikt uit.
Valt wel mee hoor.
Als je wilt stoppen kun je dat via je account (waar je op de website bij kunt) laten weten.
Je kunt na elk model stoppen als je dat wilt.
Ok dat is wel goed om te weten.
Ik ga er denk ik een mailtje aan wagen, kijken of ik op die manier ook kan inschrijven