jaguar e type series 1

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gesloten
lowlow
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 30 sep 2019 12:05
Schaal: 1:18

jaguar e type series 1

Bericht door lowlow »

Dag allen,

Dit is mijn eerste forumpost hier. Mijn (nick)name is lowlow en ben afkomstig uit België.
Ik ben momenteel ook op zoek naar een specifiek model en kan het maar niet vinden op het wereld wijde web.

Ik ben momenteel in mijn dertiger jaren en heb als tiener vele modelauto's verzameld (een 30 tal), vooral van de merken BBurago, Maesto, Revell en als ik flink gespaard had Autoart (pas op iets oudere leeftijd begon ik echt verliefd te worden op de kwaliteit van bijv Autoart)
Bij tijd zal ik de lijst hier eens posten, voornamelijk als anderen op zoek zijn naar een bepaalde schaalmodel, dat ze het kunnen overkopen. Ik ben emotioneel niet meer gehecht aan deze wagens :D

Nu mijn vraag. Enkele jaren geleden zijn wij in het bezit gekomen van een Jaguar e type series 1 (3.8 ) roadster in het cream kleur.
Het kleur in het vet... Ik ben namelijk op zoek naar de Autoart versie van deze wagen in het cream kleur.

Deze is (blijbkaar) echt niet makkelijk te vinden, ik zoek er eigenlijk al jaren af en toe naar.
Wie kan me tips geven voor dit specifieke model of - beter nog - biedt er zelf één te koop aan? Ik wil er een mooie prijs voor geven...

Stuur gerust per privébericht. Alvast hartelijk dank!
lowlow
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 30 sep 2019 12:05
Schaal: 1:18

Re: jaguar e type series 1

Bericht door lowlow »

Dank je wel voor de tips.

Na lang zoeken heb ik 'm dan gevonden in de UK in een online modelauto winkel.

Was inderdaad prijzig aan 355 EUR omgerekend maar on the upside... kan alleen maar stijgen in waarde mits goede bewaring

Zet gerust slotje op deze topic! Tks.
Gesloten