De nieuwe Mercedes S klasse ...

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gesloten
Tjaard
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 27 jun 2005 18:12
Contacteer:

De nieuwe Mercedes S klasse ...

Bericht door Tjaard »

De nieuwe Mercedes S klasse staat inmiddels bij de dealers en er is ook al geruime tijd een 1:18 model te koop ... de echte Mercedes liefhebber heeft deze natuurlijk al in z'n collectie maar wellicht is het leuk om te weten dat er ook een gelimiteerde oplage van de S klasse te krijgen is!

Een pluspunt is dat het model (schaal 1:18, in zilver metallic) niets kost .... het grote nadeel is echter dat je het model alleen bij serieuze interesse of eventuele aanschaf van een S klasse krijgt ...

Het kan hetzelfde model zijn als je kan kopen in de Mercedes verpakking maar het gelimiteerde model zit in een grotere, witte door met allerlei folders en informatie over de nieuwe S klasse. Elke dealer heeft een klein aantal modellen gekregen ...
Gebruikersavatar
Brabus Freak
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 28 aug 2005 14:20
Locatie: Oirschot

Bericht door Brabus Freak »

serieuze interesse faken? :dance:
Gebruikersavatar
Brabus Freak
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 28 aug 2005 14:20
Locatie: Oirschot

Bericht door Brabus Freak »

Muhahaha, ik heb er 1tje op de kop weten te tikken 8)
Binnenkort heb ik hem, en dan zal ik foto's posten van heel de set, heb em al wel ff gezien, het is een grote stevige doos, onderin een soort van lade, daar liggen de brochures in de van de auto, en bovenin staat het model :thump_up:
Gebruikersavatar
sgbuskens
Berichten: 105
Lid geworden op: vr 07 okt 2005 15:41
Locatie: Rijen (NB)
Contacteer:

s klasse

Bericht door sgbuskens »

ja echt waar brabus fan ik spaar ook mercedes-modellen maar hoe heb je er gekregen of heb je toevallig zelf al een 1:1 mercedes s-klasse ???? :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Brabus Freak
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 28 aug 2005 14:20
Locatie: Oirschot

Bericht door Brabus Freak »

Ik niet, maar mijn pa heeft altijd Mercedes gereden, nu is hij overgestapt op een ander merk, en ze willen hem natuurlijk graag terug als klant :wink:
Toen we afgelopen weekend bij de Mercedes dealer waren en ik zo'n pakket zag staan was het snel gepiept. Ik krijg hem alleen pas als ze de vitrinekast weer veranderen bij de dealer, dus over een maand ongeveer :worshippy:
Gebruikersavatar
duifje
Berichten: 34
Lid geworden op: di 11 okt 2005 21:43
Locatie: beesd

Mercesdes S

Bericht door duifje »

Hallo heeft iemand een foto van het model ik bedoel
Wel van de miniatuur :lol:
Gebruikersavatar
maikel
Berichten: 1920
Lid geworden op: vr 11 nov 2005 17:06
Schaal: 1:18
Locatie: Pieter Baan Centrum

Bericht door maikel »

ik heb er denk ik een foto van maar als ik dan ook eens wist hoe ik hem erop kan zetten :oops:

Toegevoegd na 16 uren 40 minuten:

is dit m misschien?

[img=http://img459.imageshack.us/img459/2921/pb1201998fg.th.jpg]
Gesloten