Artikel Modelauto

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Plaats reactie
Collectibles
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 27 nov 2019 10:18
Schaal: 1:18

Artikel Modelauto

Bericht door Collectibles »

Mijn laatste Modelauto magazine is jammer genoeg in de papierbak beland, en is nu uitgeput in de winkel.
Wie kan me het artikel inscannen over de reportage The Diecast Company/Tom's?
Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Artikel Modelauto

Bericht door Schumi28 »

Collectibles schreef:Mijn laatste Modelauto magazine is jammer genoeg in de papierbak beland, en is nu uitgeput in de winkel.
Wie kan me het artikel inscannen over de reportage The Diecast Company/Tom's?
Alvast bedankt!
Je moet nog even geduld hebben lees ik dan kan je het online lezen :mrgreen:
VERRASSING VOOR ABONNEES
In 2020 wordt het voor abonnees mogelijk om digitaal in al onze nummers te kijken en dat is een gratis service voor onze abonnees. Men kan dan ieder nummer rustig doorbladeren en we hebben het zelf al een paar keer mogen doen tijdens de voorbereidingen en we kunnen u vertellen dat dat heel leuk is. Zoveel onderwerpen ben je in die 35 jaar al vergeten. En aan de hand van onze index op onze website kon je natuurlijk altijd zien waar we het ooit over hadden, maar dan moest je op zolder door een hele berg papier heen om dat bewuste nummer vervolgens te vinden. Dadelijk niet meer nodig, want abonnees kunnen nu die artikelen digitaal opnieuw lezen. Voor ons was het een behoorlijk klusje want die eerste 150 nummers waren immers niet digitaal beschikbaar en dat betekende dat we ruim 8000 pagina’s moesten scannen.
Afbeelding
Collectibles
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 27 nov 2019 10:18
Schaal: 1:18

Re: Artikel Modelauto

Bericht door Collectibles »

Super! Bedankt!
Plaats reactie