Porsche 356

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
JefDenHelder
Berichten: 19
Lid geworden op: za 19 apr 2014 09:12
Schaal: 1:87

Re: Porsche 356

Bericht door JefDenHelder »

Gaat nog wel wat tijd in zitten... Maar komen er wel...

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: Porsche 356

Bericht door Smokey »

Ik volg het graag :thump_up:

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
JefDenHelder
Berichten: 19
Lid geworden op: za 19 apr 2014 09:12
Schaal: 1:87

Re: Porsche 356

Bericht door JefDenHelder »

Heb ik ieder geval 1 volger...LOL....
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Porsche 356

Bericht door Jolly Club »

Tempo d'r goed in Jef. De 356 is inderdaad één van die Bburago's waar met beetje huisvlijt iets heel moois van te maken is. :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
JefDenHelder
Berichten: 19
Lid geworden op: za 19 apr 2014 09:12
Schaal: 1:87

Re: Porsche 356

Bericht door JefDenHelder »

Tja tempo zit erin, maar rest van de week rustig aan. één a twee keer per week bieren...euh darten bedoel ik dan nog twee keer per week met mijn zoon (11) mee naar training boogschieten, nog een beetje werken.... En dan nog tijd zien te vinden voor de hobby. Maar voor een hobby moet je soms een beetje tijd maken..
JefDenHelder
Berichten: 19
Lid geworden op: za 19 apr 2014 09:12
Schaal: 1:87

Re: Porsche 356

Bericht door JefDenHelder »

Als de kuipstoelen binnen zijn kan ik kijken of het een volledige rolkooi wordt, maar voor nu maar wat kleur op de huidige kooi gespoten....

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Porsche 356

Bericht door bobbob »

Hoop dat het opvallende kleurtje van de rolkooi bij de rest van de auto gaat passen, want ik vind het wel heel dik :thump_up:
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: Porsche 356

Bericht door Smokey »

JefDenHelder schreef:Heb ik ieder geval 1 volger...LOL....
Het aantal groeit.

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
JefDenHelder
Berichten: 19
Lid geworden op: za 19 apr 2014 09:12
Schaal: 1:87

Re: Porsche 356

Bericht door JefDenHelder »

Dik in de zin van dik?? Eigenlijk als ik op schaal ga werken moet ik een staaf van 0,7 mm dunner hebben. Laat ik die nou net gevonden hebben op mijn werk. Dus de rolkooi wordt nog aangepast. En als ik de stoelen heb (zijn onderweg) maak ik een volledige rolkooi, wel zo mooi.
Gebruikersavatar
NickW
Berichten: 662
Lid geworden op: wo 11 jul 2012 11:50
Schaal: 1:18
Locatie: Volkel

Re: Porsche 356

Bericht door NickW »

Ziet er allemaal al goed uit! Ik volgde het wel al, maar zonder te reageren moet ik zeggen :oops:
JefDenHelder schreef:Dik in de zin van dik?? Eigenlijk als ik op schaal ga werken moet ik een staaf van 0,7 mm dunner hebben. Laat ik die nou net gevonden hebben op mijn werk. Dus de rolkooi wordt nog aangepast. En als ik de stoelen heb (zijn onderweg) maak ik een volledige rolkooi, wel zo mooi.
Volgens mij bedoelt hij dik als in gaaf ;)
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
Gebruikersavatar
niva
Berichten: 328
Lid geworden op: wo 19 mar 2008 16:34
Contacteer:

Re: Porsche 356

Bericht door niva »

Toppie. Kan haast niet wachten op het eindresultaat.
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Porsche 356

Bericht door bobbob »

NickW schreef:
JefDenHelder schreef:Dik in de zin van dik?? Eigenlijk als ik op schaal ga werken moet ik een staaf van 0,7 mm dunner hebben. Laat ik die nou net gevonden hebben op mijn werk. Dus de rolkooi wordt nog aangepast. En als ik de stoelen heb (zijn onderweg) maak ik een volledige rolkooi, wel zo mooi.
Volgens mij bedoelt hij dik als in gaaf ;)
:mrgreen: :mrgreen:
Wat Nick zegt :wink:
JefDenHelder
Berichten: 19
Lid geworden op: za 19 apr 2014 09:12
Schaal: 1:87

Re: Porsche 356

Bericht door JefDenHelder »

Haha... Ik wordt oud.... Zit nog steeds op de stoeltjes te wachten. Donderdag of Zaterdag de body maar een kleurtje geven.. Heb de lak al in huis, maar nu nog ff de tijd vinden om op mijn gemakje te spuiten. Zal de foto's plaatsen zo gauw hij droog is....
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Re: Porsche 356

Bericht door Jaap »

Netjes hoor Jef, ik volg je project ook en ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Heb ook mijn 356 van Burago helemaal onder handen genomen om er meer detail in te brengen :wink: :thump_up:
Plaats reactie