exit schreef:edit:
die aston martin 1/43 had ik dus nog niet, nu wel

NetForce84 schreef:Ook ik heb vandaag een bezoekje gebracht aan de NAMAC.
Spijtig genoeg wel met lege handen terug gekeerd
Ik was rond 10u ter plaatse, toen viel de drukte nog mee.
De NAMAC is wel eens tof maar voor iemand die vooral 1:18 racewagens verzameld is het niet echt interessant...
Die 1:18 modellen die er stonden waren vooral van Spark en Minichamps. Wel leuke modellen gezien, sommige nogal aan de prijzige kant.
Op het eerste zicht geen mede forum leden tegen het lijf gelopen.
Op zich ben je ook wel bij de slecht geplande beurs van het decennium geweest, 9 Januari is voor dit te kort na de feestdagen en zijn mensen erg gereserveerd met hun aankopen. Dit weten de meeste verkopers ook wel en dat was ook wel te merken aan het aanbod, de dumpprijzen en de hoeveelheid lege tafel.
Maar als je goed had opgelet zijn GT Spirit, Otto Models en BBR ook erg sterk vertegenwoordigd, het is maar net wat je prijsverwachtingen zijn. De NAMAC staat voor de meeste verkopers niet echt als dumpdag (hoewel de meeste kopers dat wel denken...), hier kan je gewoon live je model aanschouwen, een leuk babbeltje maken, info inwinnen over toekomste modellen of zelfs reseveren zodat je deze of de volgende beurs op kan halen en zo zeker bent van een model, want steeds meer modellen gaan erg snel over de toonbank, en uiteindelijk heb je je model dan toch meestal wel voor een mooi bedrag thuis staan.
Dat gezegd te hebben weten verkopers net als jij en ik wat tegenwoordig een model doet (zijn meestal ook verzamelaars) en is het een mooi klein voordeeltje als ze iets meer voor een model kunnen vangen, daarintegen worden modellen ook voor inkoopsprijzen verkocht (ruimte maken voor nieuwe stock) en verdiend men er niks aan.
De Die-hard MAFfers zijn altijd bij tafel 823 t/m 825 te vinden, had je kunnen weten.
Erg fraaie C3!, Corvette