antwerpclassic salon

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Plaats reactie
zeeland
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 05 jan 2014 12:10
Schaal: 1:18

antwerpclassic salon

Bericht door zeeland »

weet niet of ik het hier goed plaats, maar ben vandaag even in antwerpen wezen kijken, op het classic salon.
wat mij verbaasden is dat er zo veel stands met modelauto,s waren. veel meer eigenlijk dan dat ik had verwacht.
heb ze niet geteld maar het zijn 4 grote halen (antwerp expo) en in elke hal stonden wel een aantal stands met model auto,s. uiteenlopen van modelauto,s die al een aantal jaar uit zijn tot de nieuwste. en alle maten en soorten.
dus als je volgend jaar niks te doen heb rond deze datum. bij deze een tip. o ja uiteraard zelf ook nog iets gekocht.
stond nog een greenlight 4 poot brug in 1:18 . voor een zeer fijne prijs. dus die is mee naar huis.
Gebruikersavatar
schuifelhoofd
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 08:16
Locatie: Aarschot, Belgie
Contacteer:

Re: antwerpclassic salon

Bericht door schuifelhoofd »

Moest spijtig genoeg werken, anders was ik vast en zeker gaan kijken. Vooral de Jaguar historie wou ik graag zien.
En op zo'n evenement mag je inderdaad enkele standjes met autootjes verwachten.

Geen foto's gemaakt?
zeeland
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 05 jan 2014 12:10
Schaal: 1:18

Re: antwerpclassic salon

Bericht door zeeland »

nee eigenlijk niet. veelte druk voor mooie foto,s. maar er stond er 1 die ik zelf persoonlijk echt de moeite vond tussen alle lambo,s Ferrari,s en ander super cars.

http://www.prinsclassics.nl/aanbod/lanc ... um-nieuwst
Plaats reactie