De meeting staat weer voor de deur

In dit forum verschijnt maandelijks een nieuwe column van één van de leden. Iedereen kan een column inleveren bij de beheerder via PB.
Columns worden door de beheerder één voor één maandelijks geplaatst op volgorde van binnenkomst.
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door F40F50ENZO »

Porsche schreef:FOTOOS :angel:
Van de auto's die er stonden of van onze lelijke koppen?
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
michel26
Berichten: 834
Lid geworden op: ma 24 nov 2008 17:46

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door michel26 »

Doe maar allebei :thump_up:
Gebruikersavatar
AutoWolf
Berichten: 2965
Lid geworden op: di 23 dec 2008 18:15
Schaal: 1:64
Locatie: Amsterdam

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door AutoWolf »

Het was gezellig daar in Purmerend. Ik had een hoop modellen meegenomen om te showen. Dank voor de reacties. :thump_up: Brambo had zo'n beetje zijn hele Sammlung aan McLaren's meegenomen en wat van zijn overige F1 modellen die ik ook erg gaaf vind. Peter Parker had ook leuke dingen bij zich in zijn schaal. Leuk om mensen te ontmoeten weer. Heel tof dat Coolpappa04, 117Ayrton en Bondracer er waren, onze Belgische leden. Een flinke rit weerhield hen niet. :worshippy: Tot een volgende keer. :)
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door Ricardo »

Wat een heerlijk middagje weer zeg :thump_up: Het duurt even voordat je er bent, maar dan heb je ook wat. Echt een leuke locatie en alle oude bekenden waren weer aanwezig. Jammer dat er in verhouding weinig nieuwe gezichten waren te ontdekken.

Mijn complimenten weer voor de organisatie :worshippy: :dance:
Gebruikersavatar
johan4
Berichten: 616
Lid geworden op: zo 01 feb 2009 21:30
Locatie: De Kop van Noord-Holland

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door johan4 »

Ik zou ook langskomen maar door uitloop van het werk werd het niks( en Purmerend legt nogwel lekker kortbij!) Vind het jammer niet even de gezichten bij de namen gezien te hebben. Ik hoop de volgende keer beter.

Groeten,Johan
Afbeelding

Teller : 49 X 1:18 / 214 X 1:43
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door F40F50ENZO »

AutoWolf schreef:Het was gezellig daar in Purmerend. Ik had een hoop modellen meegenomen om te showen. Dank voor de reacties. :thump_up: Brambo had zo'n beetje zijn hele Sammlung aan McLaren's meegenomen en wat van zijn overige F1 modellen die ik ook erg gaaf vind. Peter Parker had ook leuke dingen bij zich in zijn schaal. Leuk om mensen te ontmoeten weer. Heel tof dat Coolpappa04, 117Ayrton en Bondracer er waren, onze Belgische leden. Een flinke rit weerhield hen niet. :worshippy: Tot een volgende keer. :)
Mooie modellen had je bij je Wolf. :thump_up: mooie klassieke citroen's en USA muscle cars
Vooral die GMP is qua detaillering (en gewicht) een topper. :worshippy:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
AutoWolf
Berichten: 2965
Lid geworden op: di 23 dec 2008 18:15
Schaal: 1:64
Locatie: Amsterdam

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door AutoWolf »

Dank je. :)
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door Bondracer »

Inderdaad weer een leuke meeting gehad , leuk om die oude bekende en nieuwe diecast-gekken weer ééns te ontmoeten :D .
Moet zeggen dat dit een zeer leuke locatie was , al had ik ook wat meer nieuwe gezichten verwacht. Maar Autowolf compenseerde dit ruimschoots met zijn schitterende Heavy-weight Muscle en European Classics , net zoals het mooi aanbod van F1 McLarens van Brambo.Evenneens dank aan Peter (Coolpapa04) voor de lift naar het verre noorden :thump_up:
Ja.... en dan onze Victor , expert in het zichzelf overbieden :mrgreen: , deze kon zeker niet ontbreken bij zo'n meeting.
Eveneens weer een pluim voor de organisatie en veilingmeester René :thump_up:
Tot volgende keer maar weer
Bondracer :wink:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Gebruikersavatar
squadraminiatura
Berichten: 652
Lid geworden op: di 09 sep 2008 21:12
Schaal: 1:43
Locatie: Zwijndrecht

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door squadraminiatura »

Absoluut leuke meeting bij Toms :thump_up:
Complimenten voor de organisatie :worshippy: en de gastvrijheid bij Toms :thump_up:

Brambo wat een mooie collectie McLarens had je meegenomen :drool: , ik ben wel niet zo'n F1 man, maar het zag er schitterend uit.
Ook Autowolf had erg mooi 1/18 materiaal staan, en die Hezemans BMW "spookt"nog door mijn hoofd :D

Natuurlijk weer wat gekocht :oops: en ik zal zsm weer een update maken.

Groeten,
Ferry
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door Peter Parker »

Het was weer erg gezellig om iedereen te zien. Victor heb ik om 3 uur vandaag weer op de trein naar Brugge gezet met een doos vol wagentjes in zijn koffer. De start van de verkoop van onze forum shirts is van start gegaan. We moeten binnen kort maar de verkoop op het forum gaan starten.
Plaats reactie