De meeting staat weer voor de deur

In dit forum verschijnt maandelijks een nieuwe column van één van de leden. Iedereen kan een column inleveren bij de beheerder via PB.
Columns worden door de beheerder één voor één maandelijks geplaatst op volgorde van binnenkomst.
Gebruikersavatar
belcar
Berichten: 976
Lid geworden op: ma 17 aug 2009 13:57
Locatie: antwerpen

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door belcar »

Ik had er ook wel graag bijgeweest, maar de datum is voor mij het probleem. Mocht ik vrij zijn geweest, had het toch ook wel heel ver rijden geweest. Hopelijk volgend jaar :thump_up:
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door coolpappa04 »

wij komen wel met heel het gezin,gezellig ben onlangs naar legoland in duidsland geweest voor één dag en dat was 660 km,dus die afstand naar tom is echt geen probleem voor mij :dance: ,en natuurlijk doe ik weer mijn coolpappa t-shirt aan,dus voor degene die er gaan zijn tot zaterdag hé :roll: :roll:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door Montezemolo »

coolpappa04 schreef:wij komen wel met heel het gezin,gezellig ben onlangs naar legoland in duidsland geweest voor één dag en dat was 660 km,dus die afstand naar tom is echt geen probleem voor mij :dance: ,en natuurlijk doe ik weer mijn coolpappa t-shirt aan,dus voor degene die er gaan zijn tot zaterdag hé :roll: :roll:
Toppie Peter :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
Modelautoforum: 100% ADH
Gebruikersavatar
Daytona69
Berichten: 1013
Lid geworden op: vr 18 mei 2007 14:46
Schaal: 1:18
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door Daytona69 »

Ik ben ook van de partij , heb onderdak gevonden voor mijn dochter , dus het hartediefje gaat naar oma en pappa naar purmerend :D
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Helaas voor mij ook niet :cry: :cry:

Al had ik er graag bij willen zijn.

Werk gaat voor, en op deze zaterdag (net voor Sinterklaas) zorgen wij er voor, dat diverse bedrijfs feestjes hun Sinterklaas feest kunnen vieren, met een hapje en een drankje, doe zelf bij een aantal klanten het vervoer van de fourage er naartoe.

Bij een groot Sinterklaasfeest van een enorm bedrijf, heb ik mijzelf beschikbaar gesteld, om de catering activiteiten doorgang te laten vinden, als bediende (gewoon omdat er griep heerst in het land) dordat er een flink personeelstekort is die dag.

Zelfs op 5 december (sinterklaas feest) kan ik weer niet naar de Namac-beurs, gewoon door werk :cry:

Ik denk, dat een forum meeting misschien 2x per jaar georganiseerd kan worden, als dit de voor het Forum kosten het toelaat ? (april-mei) en (oktober-november) dan kan misschien vele forum leden een keuze maken met 2 verschillende data :idea: voor de toekomst, natuurlijk wel rekening houdend met vakantie periodes en andere evenementen (races/beursen), waar het gemiddelde Maf lid naar toe gaat.

Natuurlijk is er geen datum mogelijk die schikt voor iedereen, maar een klein beetje opschuiven, kan vaak wonderen doen.

wellicht kan ik de volgende keer meedoen, Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
squadraminiatura
Berichten: 652
Lid geworden op: di 09 sep 2008 21:12
Schaal: 1:43
Locatie: Zwijndrecht

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door squadraminiatura »

Vlak voor het weekend kan ik nu ook positief reageren en zal er zaterdag zijn :dance:
Vorig jaar de eerste meeting meegemaakt en dat was beregezellig.
Het komt voor mij mooi uit, en 2 weekenden modelautofeest achter elkaar is super (5 dec NAMAC beurs).

Aan de organsiatiekant, het blijft altijd moeilijk om voor iedereen een "goede" datum uit te kiezen, menigeen heeft zelf een volle privekalender, buiten het feit dat er op (model) autogebied ook veel evenementen worden georganiseerd die soms overlappen.
Ook een passende lokatie is soms lastig te regelen, en zal dan ook niet altijd centraal liggen voor iedereen.
Respect voor de organisatie :worshippy: om het toch weer voor elkaar te krijgen.

Tot zaterdag a.s., en voor diegenen die niet :( kunnen dan tot een volgende keer of ander evenement.

Groeten,
Ferry
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door Porsche »

Re: De meeting staat weer voor de deur :doh: Ik had liever een knappe vrouwelijke sinterklaas voor de deur :angel:
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door tom »

Sinterklazien?
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door Matt Modelautos »

De datum maakt mij totaal niet uit, maar zoals enkele van jullie weten ben ik niet bezegend met een al te beste gezondheid.
Zo heb ik recentelijk zelfs nog meer slecht nieuws erbij gekregen hierover.
Dit is ook de reden dat ik helaas ook niet zoveel meer aanwezig ben hier op het MAF.
De aankomende twee weken zullen dan ook zwaar worden met allelei (vervelende) onderzoeken.
Ik zou dus graag langs willen komen om éindelijk weer eens wat ombouwen te laten zien. (o.a. al 2 van de 3 ATS-sen van Jan Lammers) en weer eens wat onbekenden en "oude" bekenden te ontmoeten,...hé Peter, Vic, Paul, Mark, Mike, Gerben enz, enz.
Maar durf dit vanwege de grote afstand niet aan. (dik 360km op en neer)
Aan de andere kant staat mijn hoofd hier momenteel ook niet écht na, maar wens natuurlijk iedereen een hele prettige dag a.s. zaterdag.
Voor de twijfelaars die het nog niet weten of ze gaan: "DOEN,...het ontmoeten van collega-verzamelaars is leuker dan je denkt".
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door 117ayrton »

Matt Modelautos schreef:De datum maakt mij totaal niet uit, maar zoals enkele van jullie weten ben ik niet bezegend met een al te beste gezondheid.
Zo heb ik recentelijk zelfs nog meer slecht nieuws erbij gekregen hierover.
Dit is ook de reden dat ik helaas ook niet zoveel meer aanwezig ben hier op het MAF.
De aankomende twee weken zullen dan ook zwaar worden met allelei (vervelende) onderzoeken.
Ik zou dus graag langs willen komen om éindelijk weer eens wat ombouwen te laten zien. (o.a. al 2 van de 3 ATS-sen van Jan Lammers) en weer eens wat onbekenden en "oude" bekenden te ontmoeten,...hé Peter, Vic, Paul, Mark, Mike, Gerben enz, enz.
Maar durf dit vanwege de grote afstand niet aan. (dik 360km op en neer)
Aan de andere kant staat mijn hoofd hier momenteel ook niet écht na, maar wens natuurlijk iedereen een hele prettige dag a.s. zaterdag.
Voor de twijfelaars die het nog niet weten of ze gaan: "DOEN,...het ontmoeten van collega-verzamelaars is leuker dan je denkt".
hoi Matt
ik zal je zeker missen maar de gezondheid gaat voor alles,wens je veel sterkte toe
groeten uit brugge
victor
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
john
Berichten: 331
Lid geworden op: ma 09 nov 2009 16:17
Schaal: 1:43
Locatie: Silvolde

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door john »

Ook van deze kant veel sterkte en hoop voor je dat het allemaal goed komt.
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door coolpappa04 »

vandaag is mijn oudste zoon ziek geworden dus daarom gaat hij en mijn vrouwtje helaas morgen niet meekomen ,maar ik kom toch samen met mijn jongste en met guy (bondracer),dus tot morgen jongens,ene niet alles al opkopen hé :evil: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door model1op43 »

Ik kom zeker even kijken. 2 x drie kwartier rijden is gewoon een feestje met een Prius :cool:

Bovendien vind ik het leuk om weer wat forumleden te spreken en even bij Toms in de winkel rond te kijken :)

Tot zaterdag
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door F40F50ENZO »

HET WAS WEER ERG GEZELLIG MENSEN :dance:
De thuisblijvers hebben weer wat gemist.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door Porsche »

FOTOOS :angel:
Plaats reactie