Tradities

In dit forum verschijnt maandelijks een nieuwe column van één van de leden. Iedereen kan een column inleveren bij de beheerder via PB.
Columns worden door de beheerder één voor één maandelijks geplaatst op volgorde van binnenkomst.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Tradities

Bericht door Ricardo »

Ik zit te twijfelen;
:think: Enkele Bentley's;
:think: Enkele Mad Max modellen;
:think: Enkele JBCC modellen;

Keuzes genoeg :doh:
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Tradities

Bericht door Autofan »

Ik neem iig wat voor de veiling mee en wie weet stop ik mn Peako Pagani Zonda en mn BBR Ferrari SP1 ook wel in de C2. :idea:
Afbeelding
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Tradities

Bericht door jonnoT »

Leuke Column. De vraag die het bij mij oproept is: Overleef ik de schrijver wel op de forumdag :mrgreen:

Verder neem ik in ieder geval Linda mee , misschien modellen maar dat wordt nog een hele grote vraag aangezien 90% van de collectie nog ingepakt in de berging staat
Gebruikersavatar
Audi-Exclusive
Berichten: 273
Lid geworden op: do 26 aug 2010 08:58
Schaal: 1:18
Locatie: Dedemsvaart

Re: Tradities

Bericht door Audi-Exclusive »

jonnoT schreef:Leuke Column. De vraag die het bij mij oproept is: Overleef ik de schrijver wel op de forumdag :mrgreen:

Verder neem ik in ieder geval Linda mee , misschien modellen maar dat wordt nog een hele grote vraag aangezien 90% van de collectie nog ingepakt in de berging staat
Dan heb je nog al aardig wat op zolder staan
" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
Gebruikersavatar
mercedes fan
Berichten: 1969
Lid geworden op: za 11 okt 2008 16:57
Locatie: Den Ham

Re: Tradities

Bericht door mercedes fan »

Briljante column weer Richard, zoals we die van je gewend zijn :dance: :worshippy:

MOCHT ik naar de forum meeting komen (ik zit nog met vervoer) zal ik er voor zorgen dat er genoeg CMC's te zien zijn :thump_up: :cool:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Tradities

Bericht door Autofan »

mercedes fan schreef:Briljante column weer Richard, zoals we die van je gewend zijn :dance: :worshippy:

MOCHT ik naar de forum meeting komen (ik zit nog met vervoer) zal ik er voor zorgen dat er genoeg CMC's te zien zijn :thump_up: :cool:
Tsja, dat is een risico he als je in zo'n uithoek woont. :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: Tradities

Bericht door alain_1978 »

Sorry dat ik dit jaar ook niet op de forummeeting was :oops:
Kwam dit jaar nogal slecht uit om 220 Km te gaan rijden (enkel). Ik rijd wel zeer graag met de auto maar ik had er de tijd niet voor.
Hopelijk lukt het me volgend jaar want ik zou graag eens wat forumleden in het echt zien.
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Re: Tradities

Bericht door coolpappa04 »

alain_1978 schreef:Sorry dat ik dit jaar ook niet op de forummeeting was :oops:
Kwam dit jaar nogal slecht uit om 220 Km te gaan rijden (enkel). Ik rijd wel zeer graag met de auto maar ik had er de tijd niet voor.
Hopelijk lukt het me volgend jaar want ik zou graag eens wat forumleden in het echt zien.
Ja alain, dan rij je maar met mij en guy mee (bondracer).
Het was enorm spijtig dat ik er ook niet kon bij zijn wegens het communiefeest voor mijn 2 zoontjes, dus ga ik dubbel mijn best doen om volgend jaar toch van de partij te kunnen zijn alleen al om nog eens leuk te kunnen bijkletsen!!! :worshippy: :worshippy:
potverdorie nu zie ik ook dat ik al lid ben sinds 2005, verdikke wat gaat de tijd toch snel :worshippy: :worshippy:
Afbeelding
Plaats reactie