Toegevoegde waarde

In dit forum verschijnt maandelijks een nieuwe column van één van de leden. Iedereen kan een column inleveren bij de beheerder via PB.
Columns worden door de beheerder één voor één maandelijks geplaatst op volgorde van binnenkomst.
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2979
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: Toegevoegde waarde

Bericht door Ferrarifan »

Bedankt voor jullie reacties allemaal, over dit onderwerp heeft iedereen op het forum wel een mening :worshippy:
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: Toegevoegde waarde

Bericht door alain_1978 »

Iedere mens is verschillend en iedereen vult het forum aan op zijn/haar eigen manier. Samen vormen we een groep die dit forum maakt.
En de ene mens zal al wat meer hier vertoeven/bijdragen dan de andere dat is waar.
Ik ben ook niet het perfecte forumlid, dat weet ik van mezelf ook. Ik respecteer ieder lid hier.
Dingen die me niet interesseren, daar reageer ik liever niet op. Soms mis ik ook dingen of zie ze over het hoofd. Kan gebeuren. Niemand is perfect.
En de mensen die het hier niet goedvinden, verdwijnen wel vanzelf...
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Toegevoegde waarde

Bericht door NetForce84 »

Ik heb het ook al gemerkt bij mijn privé topic dat ik soms veel en soms minder reacties krijg.
(Veel) reacties krijgen is natuurlijk wel leuk.
Ik probeer altijd de nieuwe updates van collega's in het privé topic te volgens maar weet gewoon niet altijd wat te zeggen als reactie.
Mijn verzamelthema is racewagens (endurance) dus bij mensen die straatwagens of oude wagens of filmwagens verzamelen is dat iets volledig anders, een wereld waar ik niet thuis in ben.
Misschien hebben collega's dezelfde redenering als ze mijn privé topic zien en mijn verzameling maar OK ieder heeft zijn verzameldoel waarin hij geïnteresseerd is.
Ik geef het toe, soms zijn mijn reacties wat aan de korte kant maar probeer steeds mijn best te doen :D

Het doel van het modelautoforum blijft in mijn ogen om je collectie te delen met anderen die dezelfde hobby hebben, of deze nu hetzelfde verzamelthema hebben of niet.
Ook is het een goede manier om nieuwe zaken te ontdekken in de wereld van modelauto's (heb in de tijd dat ik hier lid ben al VEEL bijgeleerd en VEEL nieuwe en mooie zaken gezien).
Gebruikersavatar
Smiley84
Berichten: 160
Lid geworden op: di 07 jan 2014 13:39
Schaal: 1:18

Re: Toegevoegde waarde

Bericht door Smiley84 »

Zit nu sinds enkele maanden op dit forum, wat mij weerhoudt om te reageren op topics (dus ook de prive collecties) is dat de activiteit 0,0 is. Kijk de 'laatste berichten' er maar eens op na, heel veel laatste berichten zijn van mij.

Misschien een goed idee om binnenkort eens een borrel te houden na een NAMAC beurs, elkaars een real life te zien en dit forum weer leven in te blazen.


Edit: Zie dat het laatste bericht voor mijn post in Maart was, excuses als ik topic 'kick'. :D
Laatst gewijzigd door Smiley84 op di 18 nov 2014 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Smiley's F1 1:18 collectie viewtopic.php?f=21&t=26857
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Toegevoegde waarde

Bericht door Jolly Club »

Dank Smiley. Zag dat ik nog niet in dit topic had gereageerd, dat is bij deze recht gezet! :smoke:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Toegevoegde waarde

Bericht door Ricardo »

Smiley84 schreef:Zit nu sinds enkele maanden op dit forum, wat mij weerhoudt om te reageren op topics (dus ook de prive collecties) is dat de activiteit 0,0 is. Kijk de 'laatste berichten' er maar eens op na, heel veel laatste berichten zijn van mij.

Misschien een goed idee om binnenkort eens een borrel te houden na een NAMAC beurs, elkaars een real life te zien en dit forum weer leven in te blazen.


Edit: Zie dat het laatste bericht voor mijn post in Maart was, excuses als ik topic 'kick'. :D
Gewoon reageren :mrgreen: Als iedereen zo denkt, reageert er niemand meer op den duur : :P
Plaats reactie