Nu zag ik bij toeval dat ze op een ander forum ook wedstrijden hielden (één keer per week) en dat ze daar een hele mooie oplossing hebben die op dit forum ook perfect zou zijn: de winnende foto ergens duidelijk zichtbaar op 't forum plaatsen. Dan bedoel ik dus niet een topic aanmaken en daar de foto in zetten, maar gewoon echt op de voorpagina van dit forum (bijv. direct onder de banner op het forumoverzicht). Zo ziet iedereen als eerste die foto en wordt er ook nog 'n beetje reclame voor de fotowedstrijd gemaakt. Dit lijkt me een behoorlijke boost voor de motivatie van forumleden om ook eens een poging te wagen

Waarschijnlijk is het nog wat vroeg om de volgende constatering te maken, zeker i.c.m. het wat moeilijkere onderwerp van deze maand, maar ik heb het idee dat er minder forumleden zijn die nog een foto insturen. In vorige wedstrijden ligt het aantal inzendingen een stuk hoger dan nu (op hetzelfde tijdstip in de wedstrijd), soms waren alle inzendingen al binnen in de eerste helft van de maand. Misschien voor de volgende wedstrijd de lat toch maar weer iets lager leggen dan bij deze wedstrijd 't geval is?
Ben benieuwd hoe de meningen hierover verdeeld zijn.