Dag mannen,
Ik meng mij even in de discussie. Ik heb met jonnoT inderdaad al wat leuke dingen bedacht om er een gezellige forum dag van te kunnen maken echter moeten wij inderdaad nog wel een definitieve beslissing ontvangen, óf het bij ons (Modelautokampioen.nl) georganiseerd gaat worden en zo ja, op welke datum. Het lijkt ons leuk het op 20 oktober te houden aangezien er in Bergeijk dan ook een miniatuurbeurs is (hemelsbreed zo'n kilometer van ons vandaag). Vanzelfsprekend zitten wij niet in het centrum van Nederland, maar je kunt het simpelweg niet altijd voor iedereen even gemakkelijk maken, daarnaast is het geen verplichting, het is voor de beleving van deze leuke hobby en voor de gezelligheid. Je moet er soms iets voor over hebben.
Zoals gezegd berekenen wij het forum geen kosten om het bij ons te organiseren, wij doen dit graag. Indien het bij ons georganiseerd gaat worden zullen wij alleen vragen om leuke ideeën aan te voeren om de dag aan te kleden en zo gezellig mogelijk te maken. Wij horen dus graag z.s.m. of we 'groen licht' krijgen zodat men deze dag alvast in de agenda kan zetten. Hoe meer mensen er komen hoe gezelliger het zal zijn!