Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Markopolo schreef: een groot feest voor ons 12,5 jarig bestaan wat ik aan het organiseren ben.
Even een opmerking: Zover ik kan nagaan is het forum in 2003 begonnen. Nu wil ik niet smart zijn maar het 12 1/2 jarig bestaan valt dan in 2016 . Dus zou April een jaar tevroeg zijn
Dan kunnen jullie beide iig niet meer met het excuus aan komen dat je al iets anders hebt. Of zit 2016 ook al vol?
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Markopolo schreef: een groot feest voor ons 12,5 jarig bestaan wat ik aan het organiseren ben.
Even een opmerking: Zover ik kan nagaan is het forum in 2003 begonnen. Nu wil ik niet smart zijn maar het 12 1/2 jarig bestaan valt dan in 2016 . Dus zou April een jaar tevroeg zijn
K*t!, je hebt helemaal gelijk....... Telfoutje van mijn kant....., maar wel grappig dat het een jaar gekost heeft om hier achter te komen.........
Betekend 2 dingen, dat ik de hele rambam op moet schuiven naar volgend jaar en dat we een gewone "meeting" moeten organiseren op korte termijn. Ik ga aan de slag!
Ik ga er inmiddels vanuit dat het weer een blauwtje gaat worden.
Daarnaast met mijn opkomende vakantie is maar de vraag of ik budget zou kunnen vrijmaken voor een trip naar Forumdag .