Forummeeting 2007

Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Frank kan toch ook spullen meenemen naar de lokatie waar de meeting wordt gehouden? Net als curb en de andere partners eventueel. Het forum heeft immers meer partners dan droomautoos, dus lijkt het me ook niet meer dan logisch dat ze allemaal voor zover dat mogelijk is moeten kunnen meeprofiteren van een meeting.
Afbeelding
marco.groenhof
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 16:30
Locatie: Delfzijl

Bericht door marco.groenhof »

Inderdaad, Ik zou het zelf wel zo leuk vinden als het in/ bij een modelautowinkel zou zijn en ook alle Partners e.d. zouden komen... desnoods filmpje mee o.i.d.


@ricardo; als de meeting in de herfst zou zijn zouden we ook met een Chevrolet Station of een 5-deurs 206 op LPG kunnen gaan(voordeel 206 is dat je voor 20 euro een volle tank hebt waar je net zover op kunt rijden als benzine)
Maar dat zien we dan wel :P
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

Herfst zo ver eigenlijk?, waarom geen lenten ofzo...
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

fish88 schreef:Herfst zo ver eigenlijk?, waarom geen lenten ofzo...
:!:
Markopolo schreef:Eerst zou ik graag willen horen wat volgens jullie een mooie datum is voor een meeting :!:
En de keuze om het niet bij droomautoos te houden is niet door mij of Paul geweest, laat we dat even voorop stellen.
Maar neutraal terrein zo wel zo netjes zijn tegenover de andere partners, mochten deze ook iets willen verkopen, dan kan dat gewoon een stuk gemakelijker, tis een beetje vreemd om bij iemand anders in de winkel te staan om iets te verkopen.

Verder willen we dan de Panda verbouw-wedstrijd een uitwerking geven, en er is dan voldoende tijd om leuke spulletjes voor de veiling te verzamelen. (Let wel: wat dus wel met modelauto's te maken heeft!)

Tegen die tijd zullen hopelijk de forummodellen wel klaar moeten zijn (lees: 2005 t/m 2007) en de t-shirts, die toch wat twijfels over en weer hebben in het bestuur en toch niet op tijd klaar zouden zijn voor de meeting :|

Mochten deze dingen veel eerder dan de meeting is los komen dan horen jullie dat natuurlijk gelijk :thump_up:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Even gegoogled: Lijkt me dus dat de volgende zaterdagen in aanmerking komen:

13/10/07
20/10/07 <---- Hier heeft heel Nederland vakantie :mrgreen:
27/10/07
Gebruikersavatar
Wouter
Berichten: 2262
Lid geworden op: do 02 feb 2006 17:13
Schaal: 1:43
Locatie: Wijchen

Bericht door Wouter »

Ik ben ook een voorstander om het niet de 24ste te doen maar een andere keer. hopelijk kan ik dan wel
Gebruikersavatar
volvofiel
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 16:17
Schaal: 1:24
Locatie: Achterhoek

Bericht door volvofiel »

herfstvakantie lijkt me een sterk plan :thump_up:
zijn veel mensen vrij :wink:

iemand die kan carpoolen :?: Ik hou wel van fietsen, maar de locatie is me toch íets te ver weg :mrgreen:
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Is het nu officieel afgelast dan? :(

Als er een nieuwe datum moet komen, wat mij betreft dan nog voor de zomer, liever dan er na.

En idd meer reclame maken, een duidelijker en voller programma, workshops, modellen te koop en misschien koppelen aan een ander evenement als een Namac Beurs of AutoRai? :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

1:18 24/7 schreef: misschien koppelen aan een ander evenement als een Namac Beurs of AutoRai? :thump_up:
Zat ik ook aan te denken. Misschien is het mogelijk in Houten? Kun je vooraf ff naar de beurs. Die trekt zoiezo al veel forumleden aan. Of misschien zelfs tijdens de beurs. Hoeft er ook niemand van de Namac speciaal te komen. :angel:

Misschien is er in ruil voor een sponsordealtje wel wat ruimte te regelen tijdens 1 beurs in het jaar.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

St. Paul schreef:[..]

Zat ik ook aan te denken. Misschien is het mogelijk in Houten? Kun je vooraf ff naar de beurs. Die trekt zoiezo al veel forumleden aan. Of misschien zelfs tijdens de beurs. Hoeft er ook niemand van de Namac speciaal te komen. :angel:

Misschien is er in ruil voor een sponsordealtje wel wat ruimte te regelen tijdens 1 beurs in het jaar.
:think: en je promoot de site ook gelijk :thump_up:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

1:18 24/7 schreef:Is het nu officieel afgelast dan? :(

Als er een nieuwe datum moet komen, wat mij betreft dan nog voor de zomer, liever dan er na.
Er is nog niks officieel, maar het lijkt er wel op dat het 24 Februari niet gaat worden.

Ik zou wel iets kunnen regelen voor de die hards, er is ooit sprake geweest om een kart middag/avond te organiseren, misschien dat dat te doen is in de lente/zomer?
Gebruikersavatar
Donkervoort
Berichten: 1503
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 16:01
Locatie: Goes (Zeeland)

Bericht door Donkervoort »

Herfstvakantie is wel erg ver weg, die hebben we net achter ons gelaten voor mijn gevoel.

Het idee om te karten is wel heel erg leuk. Bergambacht lijkt me een goede lokatie, misschien is daar een kartcentrum in de buurt? Dat zou wel meerwaarde geven.

Ik hoop dat we eruit komen. Laat z.s.m. of de 24e definitief is afgelast, dan kan ik mijn vrije dag weer cancellen! :thump_up:
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Lijkt me zeker geen slecht idee. Ik zou toch wel de mensen willen ontmoeten en een handje schudden :angel:
Gebruikersavatar
volvofiel
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 16:17
Schaal: 1:24
Locatie: Achterhoek

Bericht door volvofiel »

als we dan toch bezig zijn, "extra" uitjes zoals karten s.v.p. een beetje in het midden van Nederland, dan is het voor vrijwel iedereen niet al te ver rijden.
Ik weet dat 't moeilijk is, maar misschien te realiseren... :?: :mrgreen:
Gebruikersavatar
BMW M3
Berichten: 773
Lid geworden op: vr 04 mar 2005 22:23
Locatie: Gapinge (Zeeuwland)

Bericht door BMW M3 »

Karten lijkt me ook erg leuk! :thump_up:

Graag andere datum, maar kan het niet nog in Maart of April? Vind de herfstvakantie nog zoverweg :mrgreen:
Project: Stuk circuit + Pitboxen 1:87 [Klaar: Eindresultaat]
Afbeelding
Plaats reactie