Forummeeting 2007

Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Gebruikersavatar
basNL
Berichten: 142
Lid geworden op: di 15 jun 2004 18:58
Schaal: 1:18
Locatie: Wateringen
Contacteer:

Bericht door basNL »

Ben net terug,

Ik heb het erg naar mijn zin gehad. De veiling was hylarisch.
De mooie Salo Renault en de Salo F1band.

Vandaag heb ik besloten om vriend te worden van het forum

Gr Bas (danger)
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden
sjefske
Berichten: 994
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:36
Contacteer:

Bericht door sjefske »

Het was een zeer geslaagde dag!
Het nu wat gezichten achter de nicknames gezien :)
En heb het gewoon erg naar mijn zin gehad!

Zijn er mensen met foto's?
Zoja, plaats die dan alsjeblieft even :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Bericht door Kyoshofan »

Idd het was erg gezellig :thump_up:
Leuk dat ik jullie een keer in het echt zag :worshippy:

:shock: Ben ook erg benieuwd naar de foto's :dance:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Erg gezellig. Leuk om wat mensen achter de avatars te spreken.

Frank, dank voor de gastvrijheid :worshippy: ,
Victor, dank voor het overnemen van mijn verhuisdoos vol modellen :D ,
Polo, dank voor je bijdrage in de organisatie :thump_up: ,
Michel, dank voor de goede service :angel: ,
en verder iedereen bedankt voor de goede sfeer :!:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

We moeten dit i.d.d. vaker doen, en niet twee jaar wachten.
De sfeer was goed, veel te zien en de catering perfect. Nouja,....bijna perfect. Victor en ik hebben alleen de Kriek en Trappist gemist. :mrgreen:
Verscheidene gezichten kende ik al, maar toch weer vele nieuwe leren kennen. Namens mij (en mijn meegereiste vrouwke) willen we organisatie hartelijk bedanken. Het was gewoon TOP. :thump_up:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Bericht door Bondracer »

Leuke bende daar bij het MAF in Nederland , vond het zeer gezellig :D
Eveneens leuk om de mensen te ontmoeten achter de avatars...ja en die veiling met René als veilingmeester :lol: ja dat was het helemaal .....zeer leuk , kom zeker één van de volgende jaren terug , alleen hopelijk zijn er dan wat meer Belgen vertegenwoordigd, maar Vic maakte veel goed om het Belgenland in the spotlight te zetten.
En Frank nogmaals proficiat met de organisatie op de lokatie ...eveneens bloemen voor de rest van de organisatie van deze forummeeting :thump_up:
PS hopelijk heeft Tim de rekening kunnen vereffenen :mrgreen:
Bondracer :thump_up:
Laatst gewijzigd door Bondracer op za 03 nov 2007 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Geweldige dag gehad en nog helemaal beduusd van jullie mooie cadeau! Heerlijk gelachen om de veiling en met iedereen die er was. Een hele geweldige club vrienden!
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Bericht door Lexusfreak »

Wat voor kado peter? :angel:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Het hoge Noorden is ook weer aangekomen :worshippy: Na HJ afgezet te hebben in Drogeham zijn we nog even binnendoor naar Groningen gereden :dance:

Het was weer een prima dag, heb me zeker weer vermaakt en wil uiteraard organisatie weer hartelijk bedanken voor het organiseren :thump_up: Kristel de catering was ook weer toppie :thump_up:

Op naar de volgende zou ik zo zeggen :worshippy:
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Zo, patje is ook weer trug, en ik heb het erg naar mijn zin gehad vandaag, erg leuk om ook de gezichten eens te zien achter de berichten. in ieder geval mag dit van mij een jaarlijks evenement worden.

Frank en Kristel bedankt voor de gastvrijheid, het was top georganiseerd :thump_up: :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Ik kwam weliswaar wat later binnen, maar dat zorgde niet voor mijn pret en jolijt.

Leuk om velen mee te maken en de zeer uiteenlopende verzameling te zien. Er staan bij iedereen geweldige modellen tussen :worshippy:

Gelukkig had Tim zijn pick-up mee, zodat hij al zijn gekochte exemplaren in de laadbak kon schuiven :mrgreen:
Via de veiling kwamen wij er ook achter dat Fisico bij Renault gaat verdwijnen en dat Salo daar als rijder binnenkomt :thump_up:
En mijn complimenten voor diegene die de achterband van Lewis Hamilton heeft weten te bemachtigen voor de veiling :angel:

Erg gezellig, leuk en zeker voor herhaling vatbaar. Volgende keer bij HJ in de achtertuin :mrgreen: :thump_up:
Gebruikersavatar
Wouter
Berichten: 2262
Lid geworden op: do 02 feb 2006 17:13
Schaal: 1:43
Locatie: Wijchen

Bericht door Wouter »

Het was zeker gezellig!
Heb zelfs nog 1 veiling model gewonnen. Verder veel verhalen gehoord en veel gelacht.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar! :thump_up:
En andre bedankt voor de lift :thump_up: :wink:
Gebruikersavatar
ViperArry
Berichten: 1030
Lid geworden op: ma 24 apr 2006 12:37
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door ViperArry »

@sjefske,
Ik heb fotos en filmpjes gemaakt.... o.a. van jouw draaiende plateau met schaarsgeklede vrouw.... :wink:

@basNL,
Welkom als vriend van het forum!

@Peter,
Zo zie je maar.... een relatief anoniem clubje denkt echt wel aan elkaar...... (mede mogelijk gemaakt door velen van dit forum):D Geef m een mooi plekje!!!

@Jolly-Club,
volgende keer wel rallystrepen op je Ford plakken.... dan gaat t overige verkeer misschien sneller aan de kant..... :wink: Heb op de terugweg nog een poosje achter, voor, naast je gereden.

@allemaal,
Ik was er vandaag bij, (na een redelijke speurtocht via de binnenlanden van Dld, Limburg en Brabant) en ik heb genoten.
Leuk om alle gezichten achter de nicknames eens te zien, en overal even bij te kletsen en van jullie Live modellen te genieten.
Fotos doen sommige modellen geen recht.... dat bleek vandaag maar es weer.
We moeten dit zeerzeker vaker doen. Ik zou er geen 2 jaar mee wachten in ieder geval!

Ik zat vanmorgen al even met Fristifiel :wink: (de rest van t naamplaatje is pas voor na 23:00 uur :oops: :wink:)te brainstormen, waar houden we de volgende meeting. Gelderland is supergezellig.... maar Traffic in Doetinchem is dan echt te klein.

Mn fotos en filmpjes volgen binnenkort.

@Motorhead,
Nog gefeliciteerd! Had t vandaag wel live willen doen, maar je telde iedere keer af..... 1, 2 3 en sloeg dan met n hamer......
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

Het was zeker een geslaagde dag in Schijndel :thump_up:

Inderdaad leuk om de gezichten te zien die er 2jr geleden ook waren
zeker ook niet onbelangrijk de nieuwe gezichten van dit jaar :mrgreen:

Frank en Kristel bedankt voor de gastvrijheid (ook niet vergeten dhr Vorstenbosch voor het beschikbaar stellen van de showroom)

Rene , bedankt voor de zeer leuke veiling :mrgreen:

En zeker niet vergeten de mensen die allen zijn op komen draven met of zonder de modellen voor de gezelligheid.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

rsh_scuderia schreef: Erg gezellig, leuk en zeker voor herhaling vatbaar. Volgende keer bij HJ in de achtertuin :mrgreen: :thump_up:
Heel geen slecht idee, heb het huisje (lees landhuis) even mogen aanschouwen en heb een zeer gaaf binnendoor weggetje ondekt tussen Groningen en Drogeham :worshippy: :mrgreen:
Plaats reactie