Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 20:42
Schaal: 1:18
Locatie: hall

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door goededag »

Autofan schreef:Heb antwoord. Ze hebben gebruik gemaakt van de lunchmogelijkheid bij The Gallery voor iets van €10,- per persoon. Daarom hielden we de ALV dus ook ergens anders. Ze moesten alleen aangeven dat ze met een groep kwamen en uiteraard de lunch reserveren. Verder was het gratis.

Willen we echter iets van een ruimte hebben voor de modellen zal er wel een prijskaartje bij komen denk ik.
Misschien kunnen we iets regelen in hun opslag? (gewoon half om half). Of ergens anders de ruimte voor de modellen. (aan de gemeente vragen of het in een tent achter the gallery kan? (daar is een groot leeg veld, wat ze soms gebruiken om te voetballen)

Maar dan heb je wel het punt, er moet altijd iemand bij zijn, en of ik graag mijn modellen alleen achterlaat met een "vreemde" erbij als bewaking...
Gebruikersavatar
Benderbij
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 31 dec 2012 20:16
Schaal: 1:43
Locatie: Tussen de Paltz en het Paleis
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Benderbij »

Dat is dan hetzelfde als toen ik er was.

Mij lijkt het wel aardig om de forumsponsor in Bergeijk te vragen of daar gelegenheid is voor een meeting.
Brengt hem wellicht ook nog wat extra omzet en er is in ieder geval iets te bekijken :D
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Autofan »

Precies, en het lijkt me praktischer voor de modellen die we zelf meenemen denk ik.
Afbeelding
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

Benderbij schreef:Mij lijkt het wel aardig om de forumsponsor in Bergeijk te vragen of daar gelegenheid is voor een meeting.
Brengt hem wellicht ook nog wat extra omzet en er is in ieder geval iets te bekijken :D
PLAN voor een forumdag bij modelkampioen in Bergeijk is er al .

dus hoef je niet meer te vragen. Kwestie van groen licht en we gaan aan de slag.

Ik had nog met "the Gallery "gemaild . Die willen dat ik bel, omdat er nog geschoven wordt in vergaderdata en de ruimtes.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Autofan »

jonnoT schreef:
Autofan schreef:modelautokampioen zit in Bergeijk.

Samen met modelkampioen is er al een plan opgesteld en via Peter aan het bestuur voorgelegd. Dat was maanden terug, maar Peter heeft ook nog geen respons terug gehad.

Als het bestuur dan zo druk is met privéaangelegenheden is het dan niet aan de forumvrienden om het bestuur dan maar te ontlasten en de knoop kunnen doorhakken.

Ik stel zaterdag 5 oktober voor omdat dit dicht dit bij de oprichtingsdatum van het forum ligt( kan iemand die verder achterhalen?) .

Bergeijk is een flinke rit voor de Noordelijke leden, maar behoeft geen probleem te zijn. :cool:

Bijkomend voordeel van een jubileumforumdag bij Modelautokampioen dat het kosteloos is. Een forumdag bij "the Gallery " zal zover ik Nico kan inschatten niet goedkoop zijn. Ik wil best tijd investeren om is meer locaties te zoeken en te inventariseren.

Ik ben bang dat wachten op het bestuur uitstel wordt en dan afstel. Als wij hier alles weten te regelen hoeft het bestuur alleen nog in te stemmen :cool:
Ik quote dit bericht nog maar even en dan met name vanwege de onderstreepte zin. Ik kan me (ook uit ervaring) prima voorstellen dat het een drukke bedoening is om een actief forum te beheren en er dan (mogelijk) tevens de nodige privé-zaken bij te hebben. Naar mijn mening is het echter de kunst dit te constateren en hier actie op te ondernemen, bijvoorbeeld door dingen uit te besteden.

Het voorstel van jonnoT vind ik dan ook prima: besteedt de opzet en het regelen uit aan een soort evenementen-commissie ofzo. Deze kunnen dan plannen maken (wat er nu dus zelfs al ligt zoals ik lees), dingen bedenken etc. Om als bestuur wel de controle te houden kan je dit dan evalueren en hier feedback op geven. Zo hou je de regie, maar het kost gewoon veel minder tijd. In ieder geval moeten er binnen nu en afzienbare tijd knopen doorgehakt worden, anders zie ik de hele boel serieus een flater worden. Die heeft dan al dit gepland, een ander weer iets anders en het gevolg is dat er maar een klein groepje zal zijn. Zeker met je 10-jarig jubileum wil je dit toch niet?!?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Peter Parker »

Ik waardeer het dat Jonno zoveel voorwerk heeft gedaan, maar gezien de verantwoordelijkheid om als forum de officiele zaken te regelen, wil ik toch voorstellen dat Markopolo de onderhandelingen doet met de gastheer voor ons feestje en ook met hem de dag bepaalt.
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

Mij is alles best. Als MARCOPOLO dan ook inderdaad er vaart achter zet en voor de zomervakantie de datum en locatie bekend is. :cool:

Zo niet ..dan ga ik er vanuit dat het opnieuw last minute werk wordt of afblazen :cry:
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Autofan »

Daar ben ik dus ook bang voor. Lukt alles tijdig: prima, top. :thump_up: Heb echter de (hopelijk onterechte) angst dat dit weer een last minute verhaal wordt waardoor er veel zullen moeten afblazen. :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Autofan »

Is er nu al iets meer bekend inmiddels? Mijn agenda voor eind 2013 is al flink aan het dichtslibben namelijk en ik heb nog geen flauw idee welk weekend ik hiervoor moet vrij houden. Als we deze maand niks meer horen geef ik definitief de hoop op, aangezien dan de zomervakanties ed gaan beginnen...
Afbeelding
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

Zijn inderdaad alweer een maand verder. Ik wil ook graag voor de zomervakanties weten waar we aan toe zijn. Dus heren van het forumbestuur:

Wat wordt de datum
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Bondracer »

Man , man , man , wat een gerampetamp ; als nu ook al de mods gefrustreerd moeten beginnen rondlopen vanwege een bestuurgedeelte dat in het ijle lijkt opgegaan te zijn begint het hier stilaan op een Titanic met enkele orkestleden die halsstarrig blijven doorspelen te lijken. John , Autofan , Peter , alvast dank voor de moeite die jullie reeds getroost hebben maar ik denk dat je best even terug een telefoontje richting Tom's pleegt en er weer een gezellige forummeeting van maakt die het wel degelijk haalt . En dan maar hopen dat er na dit gehakketak toch nog volk opdaagt. :eh:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Gebruikersavatar
Daytona69
Berichten: 1013
Lid geworden op: vr 18 mei 2007 14:46
Schaal: 1:18
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Daytona69 »

Bondracer schreef:Man , man , man , wat een gerampetamp ; als nu ook al de mods gefrustreerd moeten beginnen rondlopen vanwege een bestuurgedeelte dat in het ijle lijkt opgegaan te zijn begint het hier stilaan op een Titanic met enkele orkestleden die halsstarrig blijven doorspelen te lijken. John , Autofan , Peter , alvast dank voor de moeite die jullie reeds getroost hebben maar ik denk dat je best even terug een telefoontje richting Tom's pleegt en er weer een gezellige forummeeting van maakt die het wel degelijk haalt . En dan maar hopen dat er na dit gehakketak toch nog volk opdaagt. :eh:
Groot gelijk!

En als iemand de forum meeting dan toch zo belangrijk vindt dat diegene perse de datum wilt weten , vindt ik het wel vreemd dat diegene blijft doordrammen en er geen eens een andere afspraak voor wilt verzetten!! :shock: Tip: Schrijf in je agenda met potlood , kun je nog iets uitgummen.
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Autofan »

Doe ik altijd al, maar op een gegeven moment moet je toch afspraken maken en als ik bijv. de update naar een nieuw softwarepakket op mn werk moet afzeggen voor een forummeeting zullen ze me niet echt serieus nemen, denk je ook niet? :eh:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Jolly Club »

Daytona69 schreef:
Groot gelijk!

En als iemand de forum meeting dan toch zo belangrijk vindt dat diegene perse de datum wilt weten , vindt ik het wel vreemd dat diegene blijft doordrammen en er geen eens een andere afspraak voor wilt verzetten!! :shock: Tip: Schrijf in je agenda met potlood , kun je nog iets uitgummen.
Tip: Typ je bijdragen met potlood, kun je nog iets uitgummen.







Sorry, kon het niet laten.. :angel:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door motorhead »

Jolly Club schreef:
Daytona69 schreef:
Groot gelijk!

En als iemand de forum meeting dan toch zo belangrijk vindt dat diegene perse de datum wilt weten , vindt ik het wel vreemd dat diegene blijft doordrammen en er geen eens een andere afspraak voor wilt verzetten!! :shock: Tip: Schrijf in je agenda met potlood , kun je nog iets uitgummen.
Tip: Typ je bijdragen met potlood, kun je nog iets uitgummen.

:mrgreen:









Sorry, kon het niet laten.. :angel:
Plaats reactie