Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Maarten Mercedes »

Ricardo schreef:. Het forum draait uiteraard op giften en kan daarnaast waarschijnlijk de hoge kosten van een zaal huren niet opbrengen. Alweer een dilemma. :doh:
Voor 3 tot 5 tientjes moet je toch wel ergens een middagje een zaaltje kunnen huren?
Of we moeten op zoek naar een centraal gelegen modelautowinkel die graag een dagje met een hogere omzet wil :think:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
MartinBond
Berichten: 820
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 18:51
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door MartinBond »

Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat er vast leden zijn die indien nodig een donatie van een euro'tje of 2 voor de meeting willen geven, lijkt me geen probleem voor een gezellige dag ;)
Laatst gewijzigd door MartinBond op zo 10 jun 2012 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door rsh_scuderia »

Om nou ergens, vanwege geld besparing, op een dak te staan gaat mij wat ver...

In de omgeving van Houten is er vast een locatie die we kunnen betrekken. Voor een netwerk waar ik bij betrokken ben ga ik na mijn vakantie hiervoor opzoek.
Hier zijn enkele voordelen mee te winnen, namelijk de centrale ligging en het treinstation Houten. Prijzen weet ik nog niet.
Een nadeel is er ook, er geen verkoop mogelijk van modelauto's, tenzij de partners hier voor iets kunnen opzetten.

Ruim de tijd nemen om het evenement aan te kondigen kan trouwens ook helpen. Een jaarlijkse agenda met activiteiten is wellicht voor de bestuurders en modjes de overweging waard.
Gebruikersavatar
Bien
Berichten: 2124
Lid geworden op: do 31 jul 2008 10:03
Schaal: 1:43
Locatie: Simpelveld

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Bien »

Bjorn schreef:Ik zou ook graag eens naar zo'n meeting komen maar ook voor mij geld dat Purmerend veel te ver is van uit Zuid-Limburg.
Als het een stuk dichterbij was zou ik eerder geneigd zijn ook te komen.
En niet alleen voor mij, maar ook omdat er toch ook heel wat leden uit België zijn lijkt me zuidelijker beter.
Hier sluit ik me bij aan. 6 uur rijden (retour) is mij ook wat veel van het goede, anders zou ik graag komen.
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door NetForce84 »

Van waar ik woon in België is het zo een 275 km, ongeveer 3uur rijden tot in Purmerend...
Beetje ver toch :oops:
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door coolpappa04 »

NetForce84 schreef:Van waar ik woon in België is het zo een 275 km, ongeveer 3uur rijden tot in Purmerend...
Beetje ver toch :oops:
guy en ik wonen ook in belgie en hebben ook 3 uur gereden dus tja....... :angel: :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door NetForce84 »

coolpappa04 schreef:
NetForce84 schreef:Van waar ik woon in België is het zo een 275 km, ongeveer 3uur rijden tot in Purmerend...
Beetje ver toch :oops:
guy en ik wonen ook in belgie en hebben ook 3 uur gereden dus tja....... :angel: :D
Het is niet dat ik dat niet wil doen hoor, want dit weekend moest het nu juist lukken dat ik moest werken ook...
Ik zal wel zien waar de meeting volgend jaar doorgaat en of ik dan vrij bijn en als dit goed uitkomt ben ik wel bereid om de grens met Nederland eens te overschrijden :P
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

Reisafstand behoeft voor de echte die-hard geen belemmering te zijn. Vorige afleveringen van de forumdag werdern in Schijndel, ’s Gravendeel en de laatste jaren in Purmerend.

De aanbiedingen van Maarten Mercedes en Goededag zijn interessant, maar zowel Wapenveld als Hall zijn nu niet echt lekker met openbaar vervoer bereikbaar. In die zin de trein stopt er niet.

Misschien is het een idee om is te kijken of er centraal ergens een zaal in een buurthuis of zo te huren. Dat zou ook in de hoogte van de kosten kunnen schelen.
Een andere optie zou "the Gallery" in Brummen zijn. Er is een station in Brummen dus dat probleem zou op gelost zijn . Ligt toch relatief in het middendeel van Nederland, zij het aan de oosterlijke kant.
Wil de stoute schoenen wel aantrekken om te kijken wat daar mogelijk is en wat eventuele kosten zouden zijn.


Persoonlijk lijkt het mij ook beter een langer van te voren een datum te prikken voor de forumdag.
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Maarten Mercedes »

jonnoT schreef:Reisafstand behoeft voor de echte die-hard geen belemmering te zijn. Vorige afleveringen van de forumdag werdern in Schijndel, ’s Gravendeel en de laatste jaren in Purmerend.

De aanbiedingen van Maarten Mercedes en Goededag zijn interessant, maar zowel Wapenveld als Hall zijn nu niet echt lekker met openbaar vervoer bereikbaar. In die zin de trein stopt er niet.

.
Er stopt een trein op 8km afstand, dus er zouden wat mensen naar t station kunnen rijden om daar de OV-gangers op te pikken.

Het Brummen idee is ook erg leuk, want een dagje gallery is altijd smullen :D
Maarten
Afbeelding
Flickr
Hebbie
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 22:08
Schaal: 1:18
Locatie: Woudenberg

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Hebbie »

jonnoT schreef:Reisafstand behoeft voor de echte die-hard geen belemmering te zijn.
Wel als je geen auto mag rijden.. :D
Maar ben ik daar met mn 14 jaartjes welkom :D de die-hard bestaat vooral uit de volwassenen zoals ik zie, en zoveel zin om daar als enige 14/15/16 jarige rond te lopen heb ik niet. Dus gaan er miss wat meer mensen van die leeftijd?
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

Hebbie schreef:
jonnoT schreef:Reisafstand behoeft voor de echte die-hard geen belemmering te zijn.
Wel als je geen auto mag rijden.. :D
Maar ben ik daar met mn 14 jaartjes welkom :D de die-hard bestaat vooral uit de volwassenen zoals ik zie, en zoveel zin om daar als enige 14/15/16 jarige rond te lopen heb ik niet. Dus gaan er miss wat meer mensen van die leeftijd?
Natuurlijk ben je van harte wel kom. Afgezien van Peter en nog een paar bejaarden zijn er ook jonge forumleden bij de forumdag geweest. Dus leeftijd is geen bezwaar.
Voordat ik mijn rijbewijs behaalde heb ik ook heel Nederland met het openbaar vervooer doorkruist. (daarom vervloek ik het nog steeds)
Hebbie
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 22:08
Schaal: 1:18
Locatie: Woudenberg

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Hebbie »

Haha, mooizo. Maar heel nl doorkruisen met ov is wel duur €€€$$$ en dan moet er wel een station zijn :) maar een locatie lijkt me niet zo moeilijk. Beetje centrale plaats. Wel een met station dan ,:D Zaaltje huren en de kosten delen. :)
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Maarten Mercedes »

Kijk maar naar de leeftijd van de mensen die in dit topic hebben gereageerd, 16, 17 en 18 zijn al voorbij gekomen :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Hebbie
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 22:08
Schaal: 1:18
Locatie: Woudenberg

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Hebbie »

Klopt :) dan ben ik er de volgende x waarschijnlijk ook wel bij. Wordt dat een eindejaars meeting of volgend jaar ergens rond deze tijd van het jaar?
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 386
Lid geworden op: za 08 aug 2009 09:40
Schaal: 1:18
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Bjorn »

En hou het forum in de gaten tegen die tijd, misschien is er wel iemand uit je buurt met wie je mee kunt rijden :wink:
1:18 Fast and Furious
Plaats reactie