Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Gebruikersavatar
hanske10
Berichten: 731
Lid geworden op: wo 02 mei 2012 10:12
Schaal: 1:18

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door hanske10 »

hoi waarom niet eens een keer in het zuiden Brabant bv.. dat onze Belgische vrienden ook makkelijker naar een forum kunnen komen.

is maar een idee.. om proberen om het evt. indien mogelijk afwisselend in het land te houden.. :mrgreen:
per provincie..
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Autofan »

Hebben ze al eens eerder gedaan meen ik. Was alleen in 2008 en bij Tiny Toy Cars. Was voor mij wel lekker dichtbij. :D
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door rsh_scuderia »

Klopt, was een meer dan uitstekende locatie :worshippy:
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Autofan »

Om eens in het zuiden en bij onze sponsoren te blijven: modelautokampioen zit in Bergeijk. Is voor de zuidelijke forumleden wat gunstiger na een aantal jaren Toms. Toms, wat mij overigens prima bevallen is als zuidelijk forumlid, dus no offence! Maar kan me voorstellen dat het voor Belgen ed wat toegankelijker is en wat afwisseling is altijd goed denk ik.

Uiteraard moet modelautokampioen zelf ook interesse hebben hierin. Dit is zomaar even een hersenspinsel, maar wel de moeite van het delen waard denk ik.
Afbeelding
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

Autofan schreef:modelautokampioen zit in Bergeijk.

Samen met modelkampioen is er al een plan opgesteld en via Peter aan het bestuur voorgelegd. Dat was maanden terug, maar Peter heeft ook nog geen respons terug gehad.

Als het bestuur dan zo druk is met privéaangelegenheden is het dan niet aan de forumvrienden om het bestuur dan maar te ontlasten en de knoop kunnen doorhakken.

Ik stel zaterdag 5 oktober voor omdat dit dicht dit bij de oprichtingsdatum van het forum ligt( kan iemand die verder achterhalen?) .

Bergeijk is een flinke rit voor de Noordelijke leden, maar behoeft geen probleem te zijn. :cool:

Bijkomend voordeel van een jubileumforumdag bij Modelautokampioen dat het kosteloos is. Een forumdag bij "the Gallery " zal zover ik Nico kan inschatten niet goedkoop zijn. Ik wil best tijd investeren om is meer locaties te zoeken en te inventariseren.

Ik ben bang dat wachten op het bestuur uitstel wordt en dan afstel. Als wij hier alles weten te regelen hoeft het bestuur alleen nog in te stemmen :cool:
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Autofan »

Ik ben niet zo lang geleden met een andere club bij Nico geweest met broodjes ed. Indien er interesse is kan ik wel informeren wat er daar afgesproken is. :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rossy
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 31 mar 2007 21:12
Schaal: 1:18
Locatie: Emmeloord

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Rossy »

Informeren kan geen kwaad.
Een paar opties naast elkaar zetten ook niet.
Dus gewoon doen en in dit topic plaatsen zou ik zeggen.
Kan het bestuur een keus maken uit de voorgestelde opties.

Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Autofan »

Ik ga vanavond eens een berichtje er uit knallen naar de voorzitter aldaar! :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

the Gallery wil graag exacte gegevens hebben en meteen rond de tafel. Zo lang we geen datum hebben, te verwachten aantal deelnemers en hoe je de dag wilt inrichten, kunnen we daar nog niets bespreken. Maar is bekijken bij een andere club die al een clubmeeting daar gehad heeft is natuurlijk altijd handig als we zo een beetje de kosten kunnen gaan beramen :thump_up:
Gebruikersavatar
Benderbij
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 31 dec 2012 20:16
Schaal: 1:43
Locatie: Tussen de Paltz en het Paleis
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Benderbij »

Ik ben betrokken geweest bij de organisatie van een Volvo-meeting bij The Gallery.
Toegang was gratis en ik kon een verkoopstandje voor Volvo hebbedingen inrichten.
Eten gewoon in de snackhoek op de 1e etage.
Toegang tot het speelgoedmuseum op de 2e etage zelf betalen, als je er wilde gaan kijken.
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

Benderbij schreef:Ik ben betrokken geweest bij de organisatie van een Volvo-meeting bij The Gallery.
Toegang was gratis en ik kon een verkoopstandje voor Volvo hebbedingen inrichten.
Hadden jullie dan ook een ruimte afgehuurd ? Daarvoor zijn diverse mogelijkheden.

Traditiegetrouw zijn er altijd wel een aantal leden die modellen meenemen om te laten zien en/of tekoop aanbieden. Daarnaast natuurlijk de roemruchte veiling ten bate van het forum.
Gelet op het meenemen van modellen is een afsluitbare of enigszins beschermde ruimte wel gewenst. Helaas is niemand meer te vertrouwen en voor je het weet gaat je model met een "nieuwe eigenaar"de deur uit.

The Gallery in Brummen ligt wel aardig in het midden van het land , zij dan aan de oostelijke kant en is goed te bereiken.
Gebruikersavatar
Benderbij
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 31 dec 2012 20:16
Schaal: 1:43
Locatie: Tussen de Paltz en het Paleis
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Benderbij »

Nee, we waren met 1:1 Volvo's dus de meeste deelnemers waren buiten bij de echte auto's te vinden :cool:
En af en toe liep je naar binnen om rond te kijken en wat te eten en drinken.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Autofan »

Benderbij schreef:Ik ben betrokken geweest bij de organisatie van een Volvo-meeting bij The Gallery.
Toegang was gratis en ik kon een verkoopstandje voor Volvo hebbedingen inrichten.
Eten gewoon in de snackhoek op de 1e etage.
Toegang tot het speelgoedmuseum op de 2e etage zelf betalen, als je er wilde gaan kijken.
Wij hadden achter de snackhoek een lange tafel met broodjes, melk en sap. Bericht is iig gestuurd en eens kijken of en wanneer ik reactie krijg. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

Bedankt , Autofan :thump_up: Zo krijgen we de boel weer in beweging :cool:
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Autofan »

Heb antwoord. Ze hebben gebruik gemaakt van de lunchmogelijkheid bij The Gallery voor iets van €10,- per persoon. Daarom hielden we de ALV dus ook ergens anders. Ze moesten alleen aangeven dat ze met een groep kwamen en uiteraard de lunch reserveren. Verder was het gratis.

Willen we echter iets van een ruimte hebben voor de modellen zal er wel een prijskaartje bij komen denk ik.
Afbeelding
Plaats reactie