Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door jonnoT »

Peter Parker schreef: MAF mensen jatten toch niet van elkaar. :thump_up:
Ik spaar geen Eendjes :mrgreen:

Maar wel daar vanuit gaan , Peter. Hoewel ik als is een minder vriendelijk collegaverzamelaar heb meegemaakt :cry:
Laatst gewijzigd door jonnoT op ma 16 sep 2013 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door Ricardo »

:whistle: Ik moet dus de Volvo van mijn boertje maar meenemen. Met niks komen en met alles naar huis gaan. :mrgreen:
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door 117ayrton »

deze oude vos zal er niet bij kunnen zijn spijtig . :(
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Modelautokampioen
Partner
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 13 jun 2010 00:00
Schaal: 1:18
Locatie: Elskensakker 42 - 5571 SK - Bergeijk
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door Modelautokampioen »

Zojuist (veel te laat) te horen gekregen dat de miniatuurbeurs in Bergeijk dit jaar niet doorgaat helaas:

'Wegens organisatorische en persoonlijke redenen gaat de beurs dit jaar
niet door. We krijgen het voor dit jaar niet meer geregeld. Volgend jaar
gaat de miniatuurbeurs natuurlijk wel gewoon door. De datum voor volgend
jaar is dan zondag 26 oktober 2014'

Erg jammer natuurlijk maar dit mag de geplande forum bijeenkomst natuurlijk niet in de weg staan. Met of zonder beurs, gezellig gaat het worden! Ik zag dat er wat onduidelijkheid was over de openingstijden die dag, wij gaan deze dag gewoon open met de winkel (vanaf 10:00) echter zal het (doordat de beurs niet doorgaat) wel wat minder druk worden dan verwacht. Ik denk dat het het leukste is als we een tijd afspreken waarmee we proberen dat er zoveel mogelijk leden op hetzelfde moment aanwezig zijn, wij passen ons vanzelfsprekend volledig aan de wensen van het forum aan.

Enkele aspecten die wij aanbieden op deze dag, veel nieuwe modellen en leuke kortingen. Plek voor het showen van eigen verzamelingen en voor het houden van de veiling. Daarnaast zullen er voldoende hapjes en drankjes aanwezig zijn (o.a. een BBQ) en er komen een aantal mooie (oude) auto's op de stoep te staan. Tevens hebben wij een slotracebaan in de winkel liggen waar wij een leuke competitie kunnen houden voor de forum-leden.

LET OP: als men interesse heeft in modellen die op onze site staan die aangeboden worden 'op bestelling' dus met een levertijd, laat het dan tijdig weten zodat wij ervoor kunnen zorgen dat deze aanwezig zijn in onze winkel op de betreffende dag.
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door Peter Parker »

Geen probleem, mijn voorstel is om 12 uur officieel te beginnen en dat mensen die iets willen showen of verkopen, rond 11 uur half 12 zich melden!

Ik reserveer een plekje voor mijn 2CV, ok?
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door jonnoT »

Peter Parker schreef:Ik reserveer een plekje voor mijn 2CV, ok?
Kijk, meneer bestuurlid reserveer al vast een eigen parkingspace :think:

Hou dan meteen ruimte vrij voor mijn BMW , anders moet ik de Eend van heer Parker achteruit de bosjes in duwen :whistle:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door Ricardo »

jonnoT schreef:
Peter Parker schreef:Ik reserveer een plekje voor mijn 2CV, ok?
Kijk, meneer bestuurlid reserveer al vast een eigen parkingspace :think:

Hou dan meteen ruimte vrij voor mijn BMW , anders moet ik de Eend van heer Parker achteruit de bosjes in duwen :whistle:
Dat zou ik sowieso doen denk ik. :whistle:

Jammer Victor dat je niet kunt komen.
Gebruikersavatar
hanske10
Berichten: 731
Lid geworden op: wo 02 mei 2012 10:12
Schaal: 1:18

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door hanske10 »

Peter Parker schreef:Geen probleem, mijn voorstel is om 12 uur officieel te beginnen en dat mensen die iets willen showen of verkopen, rond 11 uur half 12 zich melden!

oh dan zou ik maar ff kunnen :cry: ..maar probeer toch te komen.. :thump_up:
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door andre »

Zoals het er nu uitziet kan ik ook gewoon komen , weet alleen niet of ik wat van de dakartruck's verzameling mee kan nemen .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door Peter Parker »

hanske10 schreef:
Peter Parker schreef:Geen probleem, mijn voorstel is om 12 uur officieel te beginnen en dat mensen die iets willen showen of verkopen, rond 11 uur half 12 zich melden!

oh dan zou ik maar ff kunnen :cry: ..maar probeer toch te komen.. :thump_up:
Winkel is vanaf 10 uur open, dus ik ben er ook vast wat eerder.
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door Peter Parker »

andre schreef:Zoals het er nu uitziet kan ik ook gewoon komen , weet alleen niet of ik wat van de dakartruck's verzameling mee kan nemen .
Leuk, doen! :thump_up:
Gebruikersavatar
schuifelhoofd
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 08:16
Locatie: Aarschot, Belgie
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door schuifelhoofd »

schuifelhoofd schreef: Hoe laat kunnen we eigenlijk in de winkel? Dit valt toch buiten de gewone openingsuren, niet?
schuifelhoofd schreef: Is dan de winkel voor iedereen open, of slechts voor de leden van het MAF?
Want dan is eigenlijk het probleem van meegebrachte modellen al een stuk kleiner.
Peter Parker schreef:Over de start tijd van de bijeenkomst zal ik snel duidelijkheid geven. Helemaal vergeten te vermelden en ik zal het met de gastheer overleggen :oops:
Peter Parker schreef:Ik denk dat de winkel gewoon open is, zijn nering moet ook gewoon doorgaan.
Modelautokampioen schreef: Ik zag dat er wat onduidelijkheid was over de openingstijden die dag, wij gaan deze dag gewoon open met de winkel (vanaf 10:00) echter zal het (doordat de beurs niet doorgaat) wel wat minder druk worden dan verwacht. Ik denk dat het het leukste is als we een tijd afspreken waarmee we proberen dat er zoveel mogelijk leden op hetzelfde moment aanwezig zijn, wij passen ons vanzelfsprekend volledig aan de wensen van het forum aan.
Als we nu wat verder terug hadden gezien tot 4 Augustus hadden we ons dit vast herinnerd:
Modelautokampioen zo 04 aug 2013 17:09 schreef:LET OP: zondag 20-10-2013 hebben wij een opendag en zijn wij geopend vanaf 10:00! Op deze dag kunt u veel nieuwe modellen verwachten in onze winkel en spectaculaire aanbiedingen. Kom onze geheel vernieuwde winkel bekijken onder het genot van een hapje en een drankje! U bent gedurende deze dag ook welkom bij de jaarlijkse miniatuurbeurs in Bergeijk: http://www.miniatuurbeurs.com/ (entree van deze beurs E2,- p.p).

Op deze zondag krijgen wij ook het Modelautoforum op bezoek (http://www.modelautoforum.nl/) die bij ons in Bergeijk hun jaarlijkse forumdag komen houden en tevens het 10 jarig jubileum van het forum komen vieren!

Genoeg reden om eens een uitstapje te maken naar het altijd gezellige Bergeijk, u bent van harte welkom, zet het alvast in uw agenda!

Modelautokampioen
Partner
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 13 jun 2010 00:00
Schaal: 1:18
Locatie: Elskensakker 42 - 5571 SK - Bergeijk
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door Modelautokampioen »

Hoi mensen,

Ik zag dat er wat onduidelijkheid was betreffende de openingstijden van de winkel, wij zelf gaan normaal om 10:00 open maar wij passen ons helemaal aan de wensen van het forum aan. Indien er mensen zijn die eerder willen komen om wat dingen op te bouwen en / of neer te zetten is dit geen enkel probleem, gewoon even laten weten.
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door St. Paul »

Deze winkel waar de meeting is verkoopt men daar ook modelauto's? En is er bij de winkel een gelimiteerd aantal parkeerplaatsen dat er nu al gereserveerd wordt? Als ik de vouwwagen mee neem moet ik daar dan ook extra voor reserveren :?:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Plaats reactie