Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Gebruikersavatar
hanske10
Berichten: 731
Lid geworden op: wo 02 mei 2012 10:12
Schaal: 1:18

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Bericht door hanske10 »

hoi als ik dit zo zie had ik er graag bij geweest,maar gezien me probleem vanmorgen . helaas er niet bij kunnen zijn. :cry:

maar ziet er zeeeeeer gezellig uit !!... :dance: .hopelijk is er binnen kort weer een meting :thump_up:
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Bericht door NetForce84 »

hanske10 schreef:hoi als ik dit zo zie had ik er graag bij geweest,maar gezien me probleem vanmorgen . helaas er niet bij kunnen zijn. :cry:

maar ziet er zeeeeeer gezellig uit !!... :dance: .hopelijk is er binnen kort weer een meting :thump_up:
Ik dacht nogthans dat ik je gezien had want toen ik aankwam stond er iemand aan de kassa de flying lizard porsche af te rekenen... (degene die jij hier vroeg om te bekijken)
Maar blijkbaar was het dus iemand anders :)
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Bericht door Nelis »

Ik heb wat gemist zie ik, ach wie weet volgend jaar beter!
Gebruikersavatar
hanske10
Berichten: 731
Lid geworden op: wo 02 mei 2012 10:12
Schaal: 1:18

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Bericht door hanske10 »

NetForce84 schreef:
hanske10 schreef:hoi als ik dit zo zie had ik er graag bij geweest,maar gezien me probleem vanmorgen . helaas er niet bij kunnen zijn. :cry:

maar ziet er zeeeeeer gezellig uit !!... :dance: .hopelijk is er binnen kort weer een meting :thump_up:
Ik dacht nogthans dat ik je gezien had want toen ik aankwam stond er iemand aan de kassa de flying lizard porsche af te rekenen... (degene die jij hier vroeg om te bekijken)
Maar blijkbaar was het dus iemand anders :)

nee helaas ik was het niet,maar de flying lizzard heb ikvan de week binnen( aanbieding scheel me 40,00 euro !! :cool: ) en nog een porsche gewonnen op ebay. :dance:
maar volgende keer probeer ik er wel bij te zijn :oops:
Modelautokampioen
Partner
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 13 jun 2010 00:00
Schaal: 1:18
Locatie: Elskensakker 42 - 5571 SK - Bergeijk
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Bericht door Modelautokampioen »

NetForce84 schreef:Ook juist thuis van een supertoffe dag.
Nieuwe mensen leren kennen (de mens achter de nickname :D ), gezellig een babbeltje slaan met daarbij een hapje en een drankje (moet wel zeggen, jullie "broodje hamburger" is totaal iets anders dan hier in België maar zéér lekker :P ) en natuurlijk in de winkel van modelautokampioen wat gerief gekocht. :oops:

Ook 4 modellen geschonken voor de veiling waarmee ik anderen een plezier heb mee gedaan.

Bij deze dus dikke merci aan modelautokampioen maar vooral dikke merci aan het MAF voor een zeer leuke dag.
Ook bedankt Peter voor de MAF t-shirt. Heb ze daarnet eens gepast, ze zitten perfect :dance: :dance:
Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

PS: heb ook enkele foto's genomen met mijn toestelletje, zal ze zo snel mogelijk hier posten.
Fijn om de positieve reacties hier te lezen. De broodjes hamburger zijn goed in de smaak gevallen, er zijn er 72 doorheen gegaan. Daar kan de lokale snackbar nog wat van leren!!
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Bericht door andre »

De auto stond al klaar gevuld met wat Dakar trucks om te laten zien , helaas door een plotselinge tussenkomst kon ik helaas niet gaan , volgende keer beter .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
hanske10
Berichten: 731
Lid geworden op: wo 02 mei 2012 10:12
Schaal: 1:18

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Bericht door hanske10 »

Modelautokampioen schreef:
NetForce84 schreef:Ook juist thuis van een supertoffe dag.
Nieuwe mensen leren kennen (de mens achter de nickname :D ), gezellig een babbeltje slaan met daarbij een hapje en een drankje (moet wel zeggen, jullie "broodje hamburger" is totaal iets anders dan hier in België maar zéér lekker :P ) en natuurlijk in de winkel van modelautokampioen wat gerief gekocht. :oops:

Ook 4 modellen geschonken voor de veiling waarmee ik anderen een plezier heb mee gedaan.

Bij deze dus dikke merci aan modelautokampioen maar vooral dikke merci aan het MAF voor een zeer leuke dag.
Ook bedankt Peter voor de MAF t-shirt. Heb ze daarnet eens gepast, ze zitten perfect :dance: :dance:
Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

PS: heb ook enkele foto's genomen met mijn toestelletje, zal ze zo snel mogelijk hier posten.
Fijn om de positieve reacties hier te lezen. De broodjes hamburger zijn goed in de smaak gevallen, er zijn er 72 doorheen gegaan. Daar kan de lokale snackbar nog wat van leren!!
denk dat uw evt. weer een bijeenkomst mag organiseren. ik zal dan zeker aanwezig zijn :thump_up: :D
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Bericht door jonnoT »

Was weer een spuer gezellig en geslaagde Forummeeting :dance: :dance:

Mijn dank en hulde aan de organisatie :worshippy: :worshippy:


Al vast een datum prikken voor de Forumdag in 2014 . Niet elle lang discussiëren over waar , maar knopen doorhakken en gaan. Bergeijk is een prima stek en mag van mij zo weer als locatie dienen. :thump_up:

Tip:

Juni is niet handig want dan is de helft op Le Mans ( ik ook) , :mrgreen:
Gebruikersavatar
schuifelhoofd
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 08:16
Locatie: Aarschot, Belgie
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Bericht door schuifelhoofd »

Smaakte naar meer. Volgend jaar weer van de partij :thump_up:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Bericht door Peter Parker »

Leuk om allemaal jullie positieve reakties te lezen! Geweldige dag vond ik het ook.

Arno, ik heb van jou geld ontvangen om vriend van het forum te worden, maar ik ben je nick name of alias vergeten!!! Geef hem nog even door dan regel ik het met Schumi, die doet de administratie hiervan.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Bericht door Autofan »

Was weer een super geslaagde dag! :thump_up:
Mijn dank voor de organisatie hiervan: hulde! :worshippy:

Volgend jaar wil ik er zeker weer bij zijn! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Bericht door Powersprint »

Peter Parker schreef:Leuk om allemaal jullie positieve reakties te lezen! Geweldige dag vond ik het ook.

Arno, ik heb van jou geld ontvangen om vriend van het forum te worden, maar ik ben je nick name of alias vergeten!!! Geef hem nog even door dan regel ik het met Schumi, die doet de administratie hiervan.
Hoi Peter, dat ben ik! :mrgreen: Zoals je ziet ben ik al vriend, maar ik moest nog betalen vandaar :thump_up:
NetForce84 schreef:
hanske10 schreef:hoi als ik dit zo zie had ik er graag bij geweest,maar gezien me probleem vanmorgen . helaas er niet bij kunnen zijn. :cry:

maar ziet er zeeeeeer gezellig uit !!... :dance: .hopelijk is er binnen kort weer een meting :thump_up:
Ik dacht nogthans dat ik je gezien had want toen ik aankwam stond er iemand aan de kassa de flying lizard porsche af te rekenen... (degene die jij hier vroeg om te bekijken)
Maar blijkbaar was het dus iemand anders :)
Dan heb je mij gezien! Ik kon 'm niet laten staan, heerlijk modelletje :thump_up:

Bij deze wil ik ook iedereen bedanken voor de gezellige meeting! Ik loop toch al lang rond hier, maar dit was mijn eerste meeting. Goed verzorgt en leuk om met een aantal van jullie gesproken te hebben! Hopelijk zijn mijn modellen die ik bij de veiling aan heb geboden goed terecht gekomen :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Bericht door alain_1978 »

Was een zeer leuke dag gisteren. Ben blij dat ik ben langsgeweest!
Eindelijk eens wat gezichten achter de forumnamen gezien.
Bedankt ook voor de perfecte organisatie :thump_up:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Bericht door NetForce84 »

Ik ben ook niet met lege handen naar huis terug gekeerd ... :D :dance:
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Bericht door Autofan »

Ik denk bijna niemand! :D
Ik ook zeker niet in ieder geval. ;)
Afbeelding
Plaats reactie