Forum bijeenkomst 20 oktober 2013! Met foto's!

Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door jonnoT »

Jammer, was leuk geweest om je irritante kop weer is te zien , RSH :mrgreen:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door Markopolo »

brambo21 schreef:
jonnoT schreef:Ze hebben voor jou vast wel een een trapauto :mrgreen:
moet wel een HEEL kleintje zijn dan hoor en het liefst ROZE :lol:
Trapauto, klein en/of roze maakt geen fluit uit, deze jonge komt tenminste gewoon elk jaar :thump_up:
Gebruikersavatar
antoine
Berichten: 551
Lid geworden op: di 24 mar 2009 11:41
Schaal: 1:43

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door antoine »

Peter Parker schreef:Hoop dat ik een goed hotel heb geboekt, maar ik overnacht zaterdag op zondag in Bergeyk. Rustig ontbijten en dan onze meeting. Deze week gaan uitzoeken wat ik wil meenemen om te showen en eventueel om te verkopen.
Welk hotel heb je gereserveerd? Ik neem aan Eddies? Je kan last hebben van uitgaande jeugd, je slaapt op kruipafstand van 2 cafe's. :) Tegenover zit een goede Turk voor een lekker broodje. Als je er voor 17 uur bent, kan je nog een bezoekje brengen misschien aan wouters modelbouw . Verwacht geen 100den modellen, zij doen meer aan modelbouw en radiografische dingen. (oja wel de trap op naar boven)
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door rsh_scuderia »

jonnoT schreef:Jammer, was leuk geweest om je irritante kop weer is te zien , RSH :mrgreen:
Ik ook van jou John :D
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door Peter Parker »

antoine schreef:
Peter Parker schreef:Hoop dat ik een goed hotel heb geboekt, maar ik overnacht zaterdag op zondag in Bergeyk. Rustig ontbijten en dan onze meeting. Deze week gaan uitzoeken wat ik wil meenemen om te showen en eventueel om te verkopen.
Welk hotel heb je gereserveerd? Ik neem aan Eddies? Je kan last hebben van uitgaande jeugd, je slaapt op kruipafstand van 2 cafe's. :) Tegenover zit een goede Turk voor een lekker broodje. Als je er voor 17 uur bent, kan je nog een bezoekje brengen misschien aan wouters modelbouw . Verwacht geen 100den modellen, zij doen meer aan modelbouw en radiografische dingen. (oja wel de trap op naar boven)
Ja precies die! Ik had al inderdaad op de reakties gezien dat het lawaaiig kon zijn, maar hij was ook goedkoop met ontbijt. Zal mijn oorpluggies meenemen! Ik denk niet dat ik het voor 5 uur red, maar anders is het wel een leuke tip.
Modelautokampioen
Partner
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 13 jun 2010 00:00
Schaal: 1:18
Locatie: Elskensakker 42 - 5571 SK - Bergeijk
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door Modelautokampioen »

Voor de mensen met wat oudere navi-software, op onze site kun je ook een routeplanner downloaden. Krijg vaak te horen dat het moeilijk vinden is omdat veel navigatie-systemen het deel van het industrieterrein waar wij zitten nog niet kennen, dus wellicht handig om extra bij de hand te hebben: http://www.modelautokampioen.nl/index.php?page=8

Nog een klein puntje voor de mensen die zondag langs komen en wellicht interesse hebben om iets aan te schaffen, wij hebben een nieuw pin-apparaat in bestelling staan en verwachten deze morgen binnen te krijgen. Als het goed is kan deze aankomende zondag dus gewoon gebruikt worden, indien hij morgen niet wordt afgeleverd kan er niet gepind worden, in dat geval zal er contant moeten worden betaald (voor de mensen die iets willen kopen, hapjes en drankjes zijn natuurlijk gratis). Ik ga ervan uit dat hij morgen gewoon afgeleverd wordt maar je zal het altijd zien.....

We hebben voor zondag trouwens zo'n 8 meter verkoop-tafel vrij gemaakt (is nog ruimte voor meer indien nodig), dus als mensen onderling wat willen verhandelen, ga vooral je gang!
Gebruikersavatar
hanske10
Berichten: 731
Lid geworden op: wo 02 mei 2012 10:12
Schaal: 1:18

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door hanske10 »

SUPER dat uw van alles doet om het forum te helpen :worshippy:

zo als het naar uit zie kan ik alleen maar s,morgens vanaf 10.00 tot 12.00 want s,middags visite ivm me verjaardag.. sorry :oops:

de mensen konden niet op andere dag
Modelautokampioen
Partner
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 13 jun 2010 00:00
Schaal: 1:18
Locatie: Elskensakker 42 - 5571 SK - Bergeijk
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door Modelautokampioen »

hanske10 schreef:SUPER dat uw van alles doet om het forum te helpen :worshippy:

zo als het naar uit zie kan ik alleen maar s,morgens vanaf 10.00 tot 12.00 want s,middags visite ivm me verjaardag.. sorry :oops:

de mensen konden niet op andere dag
Haha, ja het zou een beetje slordig zijn om de visite voor de deur te laten staan. Maar ook in de ochtend ben je van harte welkom! In ieder geval alvast van harte dan! :thump_up:
Gebruikersavatar
hanske10
Berichten: 731
Lid geworden op: wo 02 mei 2012 10:12
Schaal: 1:18

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door hanske10 »

ja bedankt alvast ! :D . maar wie weet neem ik nog iets leuks mee. zal even kijken op uw site iets in schaal 1/ 43 le mans :thump_up:
Gebruikersavatar
antoine
Berichten: 551
Lid geworden op: di 24 mar 2009 11:41
Schaal: 1:43

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door antoine »

Modelautokampioen schreef:Voor de mensen met wat oudere navi-software, op onze site kun je ook een routeplanner downloaden. Krijg vaak te horen dat het moeilijk vinden is omdat veel navigatie-systemen het deel van het industrieterrein waar wij zitten nog niet kennen, dus wellicht handig om extra bij de hand te hebben: http://www.modelautokampioen.nl/index.php?page=8

Nog een klein puntje voor de mensen die zondag langs komen en wellicht interesse hebben om iets aan te schaffen, wij hebben een nieuw pin-apparaat in bestelling staan en verwachten deze morgen binnen te krijgen. Als het goed is kan deze aankomende zondag dus gewoon gebruikt worden, indien hij morgen niet wordt afgeleverd kan er niet gepind worden, in dat geval zal er contant moeten worden betaald (voor de mensen die iets willen kopen, hapjes en drankjes zijn natuurlijk gratis). Ik ga ervan uit dat hij morgen gewoon afgeleverd wordt maar je zal het altijd zien.....
Eventueel is er op 2 minuten rijden een pin automaat ( Loo kerk of Bergeijk Centrum). Het kaartje op jullie site is al wat jaren oud. Het gedeelte waar je op het kaartje nog zand en gras ziet is al heel lang vol gebouwd. Ik woon zelf op 100 mtr van het oude automuseum. Hopelijk is het zondag goed weer, de verwachtingen zijn niet zo goed helaas. Succes met de voorbereidingen!
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door NetForce84 »

Ik ga waarschijnlijk tegen 12u ter plaatse zijn (misschien vroeger). Dan ben ik op tijd voor het middag eten :D :D
Ga eerst eens eventjes familie opzoeken in Turnhout en vandaar dan richting Bergeijk.

Tot zondag
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door jonnoT »

antoine schreef: Het kaartje op jullie site is al wat jaren oud. Het gedeelte waar je op het kaartje nog zand en gras ziet is al heel lang vol gebouwd
Kaartje niet oud... Google oud :doh:
Gebruikersavatar
antoine
Berichten: 551
Lid geworden op: di 24 mar 2009 11:41
Schaal: 1:43

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door antoine »

Met streetview zijn de veranderingen wel te zien. Hopelijk hetzelfde weer als vandaag :-)
Modelautokampioen
Partner
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 13 jun 2010 00:00
Schaal: 1:18
Locatie: Elskensakker 42 - 5571 SK - Bergeijk
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door Modelautokampioen »

jonnoT schreef:
antoine schreef: Het kaartje op jullie site is al wat jaren oud. Het gedeelte waar je op het kaartje nog zand en gras ziet is al heel lang vol gebouwd
Kaartje niet oud... Google oud :doh:
Idd, Google moet het weer eens bijwerken.... Maar ook veel (nieuwe) navigatie-systemen kennen de straat vaak nog steeds niet volledig (alleen het begin stuk), terwijl het allemaal toch al weer een jaar of 6 oud is ofzo....

Gisteren trouwens het nieuwe PIN apparaat binnen gekregen, zojuist even geïnstalleerd en het werkt uitstekend!
ge-flopt
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 feb 2005 14:40
Schaal: 1:43
Locatie: tilburg
Contacteer:

Re: Forum bijeenkomst 20 oktober 2013!!! We gaan ervoor!

Bericht door ge-flopt »

Ik meld me toch af. De 1:1 auto staat bij de garage, dus geen mogelijkheid om er te komen. :(
Plaats reactie