Forummeeting 2005 op 5 november

Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Ik ben er hopelijk dit jaar wel bij, als de datum goed uitkomt.
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

Ik ben bang dat ik ook weer aanwezig ben :mrgreen:
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Nou, als het weer in Schijndel is, of egrens anders dichtbij, en op een goede datum, dan kom ik ook heel erg graag :D.

Enne, nog een ideetje: geen WRC aub :P, als jullie weer zo'n ding kunnen regelen en misschien ook GT4, dan kan iedereen die dat spel heeft zijn/haar memorycard meenemen, en dus autos uitwisselen, met eigen autos tegen mekaar rijden, etc. En er zijn erg veel autos beschikbaar..
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Ik ben voor een meeting, dat wil zeggen, als ik die dag vrij heb. Lokatie is om het even voor mij. Geinteresserden kunnen natuurlijk mederijden met mij.
Gebruikersavatar
Rakesh_BMW
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 22:45
Locatie: den haag

Bericht door Rakesh_BMW »

BU schreef:Enne, nog een ideetje: geen WRC aub :P, als jullie weer zo'n ding kunnen regelen en misschien ook GT4, dan kan iedereen die dat spel heeft zijn/haar memorycard meenemen, en dus autos uitwisselen, met eigen autos tegen mekaar rijden, etc. En er zijn erg veel autos beschikbaar..


Dit lijkt mij wel zekersss een strak idee, een soort van GT4 challange, met je eigen snelste wagen........... :thump_up:
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

oh dan moet ik alvast weer beginnen met gt''en :mrgreen: lijkt me wel leuk schijndel kan ik eens zien waar ik al die modelletjes koop 8)
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Voor diegene die een complete garage willen hebben (Alle auto's, max credit) ik weet nog een linkje.

Dan zou ik eigenlijk ook mijn stuur ff mee moeten nemen :D
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Nou, ik hoef dat niet, maar het zou wel handig zijn want dan kan iedereen overal in rijden :).
Gebruikersavatar
wvniersen
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 19:10
Locatie: Grave
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

zorg eerst maar eens dat iemand een spelconsole meeneemt voordat jullie allemaal gaan oefenen...
we komen niet om te spelen....maar voor de modelautoos en om elkaar eens tegen te komen zonder achter een computer scherm te zitten....
anders kunnen we beter een modelauto lan party organiseren


groet Winno
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Is ook geen slecht idee Winno! :mrgreen:

Een van mijn "missies" in GT4 was immers om alle auto's te hebben die ik kon hebben die ook in mijn vitrinekasten staan.

En dat is mij vrij makkelijk gelukt :D
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Ja, het gaat er ook om dat het leuk is om met een auto te rijden die je als modelauto ook hebt... Niet dat iedereen de hele dag achter dat ding gaat zitten, dat zou idd saai zijn. Maar vorige keer was er ook een wedstrijd met die WRC, en zodra iemand alles zon beetje had gezien, kon die daar ff racen...
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Er zal toch eerst groen licht moeten komen vanuit te stichting over wie de meeting gaat regelen en misschien kunnen dan de ideeën in overwegen genomen worden.
Gebruikersavatar
wvniersen
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 19:10
Locatie: Grave
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

Markopolo schreef:Er zal toch eerst groen licht moeten komen vanuit te stichting over wie de meeting gaat regelen en misschien kunnen dan de ideeën in overwegen genomen worden.
:thump_up:
al dat gespeculeer......eerst maar eens een datum, plaats ed...
Afbeelding
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Leuk idee! Vond het vorug jaar ook zeer geslaagd, en Schijndel is dan wel ver weg( bwahaa) Maar als de datum goed uitkomt ben ik er graag bij.

(Nascars van vorig jaar staan nog ingepakt, dus ik hoef alleen maar in te laden. :mrgreen: )
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik ben er helemaal voor, vorig jaar was ook een hele leuke bijeenkomst. Schijndel is voor mij prima, het is ff rijden vanaf Purmerend, maar als iemand daar vanuit mee wil is het prima!
Plaats reactie