1:18 Chevrolet Corvette Stingray C2 ERTL

In dit forum worden alle beoordelingen en vergelijken van modelsauto's geplaatst die door de leden zelf zijn aangedragen zodat men een nog duidelijker beeld krijgt van de modellen die te koop zijn.
Gebruikersavatar
Gerrit Haarsma
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 25 dec 2009 16:32
Locatie: Garijp
Contacteer:

1:18 Chevrolet Corvette Stingray C2 ERTL

Bericht door Gerrit Haarsma »

Merk:Chevrolet
Type:Corvette Stingray C2
Fabrikant:ERTL
Schaal:1:18

Afbeelding

Algemene indruk:Het model is wat aan de ruwe kant, de raamstijlen en ruitenwissers zijn wat dik.
6/10 Punten

Exterieur:Het gaat mij meer om het model zelf en vind deze wel kunnen, in vergelijking van details is het net een Bburago
5/10 Punten

Afbeelding

Interieur:Het interieur is wat plasticachtig wat je voor zijn prijsklasse ook wel verwacht, je zou hem niet kunnen vergelijken met een model van Highway 61 of dergelijke maar ik vind het interieur voldoende..
6/10 Punten

Historie: Voor de geschiedenis van de Chevrolet Corvette C2 klikt uw HIER.
7/10 Punten

Kleuren/Decals:De kleur op het model past er op zich wel bij, en de decals op de zijkant en op de benzinedop zijn terug te vinden op het model..
7/10 Punten

Afbeelding

Motordetails:Voor de motor zijn 3 kleuren gebruikt; chroom, zwart en rood hier zijn de details weer te vergelijken met een Bburago en niet met een Highway 61.
5/10 Punten

Verpakking:De verpakking past precies bij de auto en is typisch ERTL..
7/10 Punten

Wielen en banden:De velgen van het model zijn eerlijk gezegd een bonk plastic, de banden zijn gewoon zoals bij elk model.
5/10 Punten

Aantal Punten:48/100 Niet echt een super model maar ik ben er tevreden mee.
Hoop dat er meer leden zijn die een oordeel willen geven over een auto?

Gr Gerrit.
Afbeelding
Plaats reactie