Florance/Firenze

In dit subforum kun je een bericht plaatsen als je opzoek bent naar een modelautowinkel in een bepaalde plaats of provincie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Florance/Firenze

Bericht door Tom_Aston-Martin »

Hallo!

Ik ga binnenkort naar Florance op vakantie enw as benieuwd of daar nog wat modelautowinkels zijn :thump_up: Verder ga ik ook naar Maranelle( :drool: ) waar ik natuurlijk aardig wat ferrari's ga scoren :dance:
Afbeelding
Gebruikersavatar
BasPlankgas
Berichten: 673
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 16:05
Schaal: 1:18
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Florance/Firenze

Bericht door BasPlankgas »

ben pas in florence geweest met school, en ik zal je zeggen, ze hebben echt bar weinig. ik ben in totaal 2 winkeltjes tegen gekomen, en 1 had dan 4 1:18 modellen, en echt goedkoop zijn ze ook niet.

maarrr ik kan natuurlijk ook wat winkels gemist hebben, en je kunt altijd nog autodealers zoeken.

Let op, ze praten echt GEEN engels;)
Terug van weggeweest!
Collectie
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: Florance/Firenze

Bericht door Tom_Aston-Martin »

oh das minder :P Naja, ik zo sowieso nog naar maranello, dus dan koop ik daar gewoon een ferrari! :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
BasPlankgas
Berichten: 673
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 16:05
Schaal: 1:18
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Florance/Firenze

Bericht door BasPlankgas »

precies, veel plezier daar!!
Terug van weggeweest!
Collectie
Gebruikersavatar
Jeroen 1:18
Berichten: 279
Lid geworden op: za 13 okt 2007 19:17
Locatie: 024

Re: Florance/Firenze

Bericht door Jeroen 1:18 »

Ik ben vorige week in de buurt van Florence geweest, in Lucca zit een speelgoedwinkeltje, verkopen ze wat welly, maist, bburago e.d. maar achter de kassa staan op een plank heel wat AA, Minichamps en kyosho modellen. Verder heb ik niks gezien :wink:
Nieuw: BMW 328i 1/18 UT-Models
Nieuw: Smart Fortwo 1/18 Minichamps
Nieuw: BMW 120i 1/18 Kyosho
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: Florance/Firenze

Bericht door Tom_Aston-Martin »

Jeroen 1:18 schreef:Ik ben vorige week in de buurt van Florence geweest, in Lucca zit een speelgoedwinkeltje, verkopen ze wat welly, maist, bburago e.d. maar achter de kassa staan op een plank heel wat AA, Minichamps en kyosho modellen. Verder heb ik niks gezien :wink:
klopt! Voor de rest was luca maar een klein *** dorp vond ik :P zelf heb ik een nog aardig grote modelauto winkel in florance gezien, was wel leuk om langs te gaan!
Afbeelding
Plaats reactie