modelautowinkel in Andorra

In dit subforum kun je een bericht plaatsen als je opzoek bent naar een modelautowinkel in een bepaalde plaats of provincie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gijs
Berichten: 221
Lid geworden op: za 14 aug 2010 19:55
Schaal: 1:18
Locatie: Assen

modelautowinkel in Andorra

Bericht door gijs »

Is er iemand die weet of er modelautowinkels in Andorra zijn?
En zo ja, hoe liggen de prijzen voor modelauto,s in dit belastingparadijs?
http://s933.photobucket.com/albums/ad17 ... =slideshow" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: modelautowinkel in Andorra

Bericht door St. Paul »

Vreemde is dat er in La Vella niks te vinden is. In Encamp (tegenover cafe El Torro) en El Tarter( in een van de steegjes rond de kerk) daarentegen zijn in beide dorpen een winkel te vinden. Los van het gunstige belastingtarief houden beide winkels (die hemelsbreed 10 km van elkaar liggen) elkaars prijzen goed in de gaten. Als toerist zijnde merk je daar dus niets van want die betalen de hoofdprijs. En als je geen spaans spreekt, jouw spaans niet het lokale accent heeft of je niet in staat bent je gezicht een paar maanden lang elke 2 weken ofzo te laten zien dan ben je een toerist voor de eigenaren. Zelf heb ik echter 10 jaar in Ordina gewoond en mijn verzameling groeide daar zeker harder dan hier! :whistle:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
gijs
Berichten: 221
Lid geworden op: za 14 aug 2010 19:55
Schaal: 1:18
Locatie: Assen

Re: modelautowinkel in Andorra

Bericht door gijs »

Ik ben inmiddels in Ordino en heb wel degelijk een grote modelautowinkel in La Vella gevonden!
Prijzen zijn iets lager als bij ons in Nederland.
Heb dus ook een paar interesante modellen gekocht, maar ga zeker ook nog even kijken in de andere plaatsjes
die je noemt, In ieder geval bedankt!
http://s933.photobucket.com/albums/ad17 ... =slideshow" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie