Iets in België?

In dit subforum kun je een bericht plaatsen als je opzoek bent naar een modelautowinkel in een bepaalde plaats of provincie.
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Re: Iets in België?

Bericht door Jaap »

sorry diciotto :oops:

en bondracer, bedankt voor de info en we willen het circuit misschien nog wel bezoeken. :thump_up:
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: Iets in België?

Bericht door the_stig »

In het centrum van Luik is er een winkel die Hobby2000 heet.
Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar het ziet er wel goed uit op hun site.

De winkel in Spa-Francorchamps heet Mini-models.
Zij hebben meestal een klein standje bij een event op het circuit.
Ik ben er enkele keren gaan kijken, maar snel verder gewandeld.
Een mooi aanbod, maar hoge prijzen.
Afbeelding
audifreak
Berichten: 20
Lid geworden op: do 27 nov 2008 20:54

Re: Iets in België?

Bericht door audifreak »

Ik ben van plan om dit weekend naar de miniaturenzaak in Heist op den Berg te gaan, Delatour genaamd, is er iemand die me er meer kan over vertellen, ik verzamel audi en F1 modellen?
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Re: Iets in België?

Bericht door Bondracer »

audifreak schreef:Ik ben van plan om dit weekend naar de miniaturenzaak in Heist op den Berg te gaan, Delatour genaamd, is er iemand die me er meer kan over vertellen, ik verzamel audi en F1 modellen?
Ben al eens bij Delatour langsgeweest , maar moet je eerlijkheidsgetrouw zeggen dat ik er mijn gading niet gevonden heb , maar zoals je al zegt F1's heeft hij wel wat steken , maar voor de Audi's zul je ergens anders je heil moeten gaan zoeken denk ik. De meeste stocks die hij in huis heeft zijn voornamelijk Formule 1 s en Gt-racemodellen. Qua prijzen is hij ook niet de goedkoopste , maar ja hij moet ook uit de kosten geraken , Een F1 van MC of Hotwheels gaat toch al vlug tussen de 75 en 100€ en Ixo's op 1:43 35€, MC's op 1:43 rond de 45€.
Hopelijk moet je van niet te ver komen anders zou ik de reis niet ondernemen , want dan ben je elders goedkoper af.
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
audifreak
Berichten: 20
Lid geworden op: do 27 nov 2008 20:54

Re: Iets in België?

Bericht door audifreak »

Ik kom uit Lier dus dat is niet zover van Heist op den berg he, ga er toch eens een kijkje nemen, heb gehoord dat de winkel veranderd is en er een uitgebreid gamma aan modellen te verkrijgen is. Hoe is de service daar? Ik vind dat persoonlijk toch ook wel belangrijk.Heb al wel eens via hun site besteld en daar heb ik toch al geen klachten over.Wat verzamel jij? Is het bij jou al lang geleden? :)
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Re: Iets in België?

Bericht door Bondracer »

audifreak schreef:Ik kom uit Lier dus dat is niet zover van Heist op den berg he, ga er toch eens een kijkje nemen, heb gehoord dat de winkel veranderd is en er een uitgebreid gamma aan modellen te verkrijgen is. Hoe is de service daar? Ik vind dat persoonlijk toch ook wel belangrijk.Heb al wel eens via hun site besteld en daar heb ik toch al geen klachten over.Wat verzamel jij? Is het bij jou al lang geleden? :)
Dan is het een ritje waard zou ik zeggen, ik ben er een dik half jaar terug geweest en nog niet sinds de zaak veranderd is , dus daar kan ik niet over oordelen.De verkoper in spé was wel vriendelijk moet ik zeggen, hopelijk vind je er wat je zoekt
Ik verzamel Ford en Aston Martin modellen maar dan overwegend de gewone straatmodellen , dus de sportmodellen zijn in de minderheid in m'n collectie en dat is de reden waarom er voor mij weinig te scoren viel. Ik wist zelfs niet dat hij een website heeft :|
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
audifreak
Berichten: 20
Lid geworden op: do 27 nov 2008 20:54

Re: Iets in België?

Bericht door audifreak »

Ik zal het je nog laten weten hoe het daar was, moest het je interesseren de site is http://www.passionforwheels.com. Ford vind ik persoonlijk iets minder maar wat betreft de austin martin kan ik je geen ongelijk geven. Denk dat je de jaguar xk ook wel leuk zal vinden. Spaar je 1:43? De gulf uitvoering van austin Martin vind ik ook schitterend. :thump_up:
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Re: Iets in België?

Bericht door coolpappa04 »

hey uit lier,leuk ik woon in waarloos dus lekker dichtbij,zeg ben je al eens naar de zaak in duffel geweest (deze is op de baan van de illusion iets voorbij de aldi op de rechterzijde nog voor de rotonde van de esso)deze heeft mooie modelletjes staan en is niet echt duur!!
tcm heet deze geloof ik!
gr peter
Afbeelding
audifreak
Berichten: 20
Lid geworden op: do 27 nov 2008 20:54

Re: Iets in België?

Bericht door audifreak »

Hey,
Ik ben al eens in Duffel geweest en vind dat niet echt een winkel voor mij, heb daar niet mijn goesting gevonden en ik vond zijn assortiment al zeker niets bijzonder, ben benieuwd wat die winkel in Heist gaat zijn zou gemakkelijk zijn als ik daar mijn modelletjes kan vinden. Ben jij er al geweest? :P
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Re: Iets in België?

Bericht door coolpappa04 »

audifreak schreef:Hey,
Ik ben al eens in Duffel geweest en vind dat niet echt een winkel voor mij, heb daar niet mijn goesting gevonden en ik vond zijn assortiment al zeker niets bijzonder, ben benieuwd wat die winkel in Heist gaat zijn zou gemakkelijk zijn als ik daar mijn modelletjes kan vinden. Ben jij er al geweest? :P
ja ik ben er al een paar keer geweest in heist,leuke winkel met véél modellen (vooral ferrari)aan redelijke prijzen :thump_up:
p.s:die in duffel is maal zo groot nu tov vroeger véél exoto :drool: :drool:
Laatst gewijzigd door coolpappa04 op za 29 nov 2008 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Re: Iets in België?

Bericht door coolpappa04 »

oeps dubbele posting mag gedelete worden :oops:
Afbeelding
audifreak
Berichten: 20
Lid geworden op: do 27 nov 2008 20:54

Re: Iets in België?

Bericht door audifreak »

Ik ben nog niet in Duffel geweest nu het daar veranderd is dus ga ik ook wel eens doen, is het daar interressant voor mij, ik verzamel Audi en F1, ga mn collectie uitbreiden met bmw en austin martin. Ben vandaag in de winkel in Heist op den Berg geweest en tja dat is gevaarlijk he, ruime keuze aan modellen en toch echt niet duur hoor. dus ik heb me vandaag een paar nieuwe modelletjes aangeschaft. :dance: Moet eerlijk zeggen dat het me daar echt goed meeviel.
Bluesmute
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 04 jan 2009 18:55

Re: Iets in België?

Bericht door Bluesmute »

Ik ga vaak naar Jan Model Cars in Knokke. Ik geloof dat de website http://www.janmodelcars.be is.

Wat een ongelofelijk aanbod daar! Zeker iets voor de liefhebbers van hand gemaakte (en dus ook duurdere) modellen zoals BBR, Heco,... Maar er staat zo veel dat het eigenlijk voor iedere autoliefhebber de moeite waard is. Heel vriendelijke bediening en als ze iets niet in voorraad hebben doen ze echt een inspanning om het te vinden en het te bestellen.

Bovendien een ideale gelegenheid om een hele hoop modellen op schaal 1:1 te zien rondrijden :cool: En m'n vriendin heeft er ook nooit iets op tegen om een dagje naar Knokke te trekken... Misschien is het nog geen slecht idee om nu met de solden eens te gaan :idea:
Gebruikersavatar
Diciotto
Berichten: 3270
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 19:01
Schaal: 1:43
Locatie: Machelen

Re: Iets in België?

Bericht door Diciotto »

Bluesmute schreef:Ik ga vaak naar Jan Model Cars in Knokke. Ik geloof dat de website http://www.janmodelcars.be is.

Wat een ongelofelijk aanbod daar! Zeker iets voor de liefhebbers van hand gemaakte (en dus ook duurdere) modellen zoals BBR, Heco,... Maar er staat zo veel dat het eigenlijk voor iedere autoliefhebber de moeite waard is. Heel vriendelijke bediening en als ze iets niet in voorraad hebben doen ze echt een inspanning om het te vinden en het te bestellen.

Bovendien een ideale gelegenheid om een hele hoop modellen op schaal 1:1 te zien rondrijden :cool: En m'n vriendin heeft er ook nooit iets op tegen om een dagje naar Knokke te trekken... Misschien is het nog geen slecht idee om nu met de solden eens te gaan :idea:
Knokke is ineens heel populair op dit forum...
Soit.
Er zijn andere en betere manieren om een shop in de kijker te werken.
Nog een algemeen verzoek. Gelieve geen reclame te voerten in rubrieken van dit forum die hiervoor niet bestemd zijn.
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Bluesmute
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 04 jan 2009 18:55

Re: Iets in België?

Bericht door Bluesmute »

Het was niet mijn bedoeling om die ene winkel specifiek in de kijker te werken, maar vermits dit topic over winkels in België gaat en ik er slechts twee ken (Knokke en Francorchamps), dacht ik mijn ervaring te delen over die in Knokke, daar die in Francorchamps reeds ter sprake is gekomen. Het staat u uiteraard vrij om zelf te kiezen waar u liefst gaat.

Mijn excuses als dit anders overkwam.
Plaats reactie