Iets in België?

In dit subforum kun je een bericht plaatsen als je opzoek bent naar een modelautowinkel in een bepaalde plaats of provincie.
Gebruikersavatar
schuifelhoofd
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 08:16
Locatie: Aarschot, Belgie
Contacteer:

Re: winkels in belgie

Bericht door schuifelhoofd »

Dinsdag tot vrijdag: van 10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 18.00 u.
Zaterdag: van 10.00 tot 18.00 u.

Bossestraat 50
2220 Heist-op-den-Berg

http://www.passionforwheels.com/
audifreak
Berichten: 20
Lid geworden op: do 27 nov 2008 20:54

Re: winkels in belgie

Bericht door audifreak »

Hey NetForce84, heb je verzameling eens bekeken :wink: echt leuke modelletjes tussen ...waar heb jij deze gekocht? zelf verzamel ik ook LeMans en ben een echte audifreak :dance: , ga zelf elk jaar met mn man naar LeMans..allebei voor verkocht..maar dan kan ik je bij deze toch echt wel vertellen dat je dus zeker eens in Heist op den berg moet binnespringen..ruime keuze aan LeMans modellen maar wel meer 1:43 , adres is je blijkbaar al doorgegeven :worshippy:
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: winkels in belgie

Bericht door NetForce84 »

audifreak schreef:Hey NetForce84, heb je verzameling eens bekeken :wink: echt leuke modelletjes tussen ...waar heb jij deze gekocht? zelf verzamel ik ook LeMans en ben een echte audifreak :dance: , ga zelf elk jaar met mn man naar LeMans..allebei voor verkocht..maar dan kan ik je bij deze toch echt wel vertellen dat je dus zeker eens in Heist op den berg moet binnespringen..ruime keuze aan LeMans modellen maar wel meer 1:43 , adres is je blijkbaar al doorgegeven :worshippy:
Meeste modellen komen van bij miniaturen De Kimpe.
De laatste tijd heb ik er ook enkele gekocht bij Carmodelz en Curbstone models.

Vroeger kocht ik ook af en toe op ebay maar dat is nu wat verminderd

Heb nog enkele Le Mans modellen op mijn verlanglijstje staan .... :P
Gebruikersavatar
antoine
Berichten: 551
Lid geworden op: di 24 mar 2009 11:41
Schaal: 1:43

Re: winkels in belgie

Bericht door antoine »

schuifelhoofd schreef:Dinsdag tot vrijdag: van 10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 18.00 u.
Zaterdag: van 10.00 tot 18.00 u.

Bossestraat 50
2220 Heist-op-den-Berg

http://www.passionforwheels.com/
Als je daar bent kan je meteen aan de overkant genieten van een lekker frietje.. :)
Gebruikersavatar
Boskoos
Berichten: 619
Lid geworden op: zo 15 jan 2012 16:06
Schaal: 1:18
Locatie: Zoersel/Belgie

Re: winkels in belgie

Bericht door Boskoos »

NetForce84 schreef:
audifreak schreef:Hey NetForce84, heb je verzameling eens bekeken :wink: echt leuke modelletjes tussen ...waar heb jij deze gekocht? zelf verzamel ik ook LeMans en ben een echte audifreak :dance: , ga zelf elk jaar met mn man naar LeMans..allebei voor verkocht..maar dan kan ik je bij deze toch echt wel vertellen dat je dus zeker eens in Heist op den berg moet binnespringen..ruime keuze aan LeMans modellen maar wel meer 1:43 , adres is je blijkbaar al doorgegeven :worshippy:
Meeste modellen komen van bij miniaturen De Kimpe.
De laatste tijd heb ik er ook enkele gekocht bij Carmodelz en Curbstone models.

Vroeger kocht ik ook af en toe op ebay maar dat is nu wat verminderd

Heb nog enkele Le Mans modellen op mijn verlanglijstje staan .... :P
Carmodelz en curbstone models heb ik ook geen problemen mee. Bijna al me porsches (of toch de meeste) komen hiervan. Dus zeker een aanrader ook. Weten de mensen ondertussen wel denk ik! 2 bekende winkelnamen.
Porsches 1/18: 18
Begonnen in september 2011
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: winkels in belgie

Bericht door NetForce84 »

antoine schreef:
schuifelhoofd schreef:Dinsdag tot vrijdag: van 10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 18.00 u.
Zaterdag: van 10.00 tot 18.00 u.

Bossestraat 50
2220 Heist-op-den-Berg

http://www.passionforwheels.com/
Als je daar bent kan je meteen aan de overkant genieten van een lekker frietje.. :)
Frietjes mmmmmmmmmmmmm :drool: :drool:
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: winkels in belgie

Bericht door NetForce84 »

Ik ga volgende week zaterdag in Kinrooi een schaalmodel afhalen.

Als we daar dan toch zijn ..... Zijn er hier misschien nog mensen die in de buurt / regio daar nog modelauto winkels weten zijn?

Alvast bedankt :worshippy:
focusbk
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 02 nov 2012 22:22
Schaal: 1:18

Re: Iets in België?

Bericht door focusbk »

Er is sinds 2 jaar ook nog een modelbouw winkel in Loenhout die ook een aardige collectie modelauto's heeft in diverse schalen. het is geen grote winkel maar je kan er wel rustig rondkijken en indien nodig zo wat alle merken bestellen.
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re:

Bericht door NetForce84 »

Frans schreef:In De Panne is er ook een, ben er al eens langs geweest, maar ik vind het niet veel zaaks.
In Veurne achter het stadhuis is er ook een, vind deze beter dan die van De Panne.

Frans
Die winkel in Veurne zou niet meer bestaan...
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: winkels in belgie

Bericht door NetForce84 »

Boskoos schreef:
NetForce84 schreef:
audifreak schreef:Hey NetForce84, heb je verzameling eens bekeken :wink: echt leuke modelletjes tussen ...waar heb jij deze gekocht? zelf verzamel ik ook LeMans en ben een echte audifreak :dance: , ga zelf elk jaar met mn man naar LeMans..allebei voor verkocht..maar dan kan ik je bij deze toch echt wel vertellen dat je dus zeker eens in Heist op den berg moet binnespringen..ruime keuze aan LeMans modellen maar wel meer 1:43 , adres is je blijkbaar al doorgegeven :worshippy:
Meeste modellen komen van bij miniaturen De Kimpe.
De laatste tijd heb ik er ook enkele gekocht bij Carmodelz en Curbstone models.

Vroeger kocht ik ook af en toe op ebay maar dat is nu wat verminderd

Heb nog enkele Le Mans modellen op mijn verlanglijstje staan .... :P
Carmodelz en curbstone models heb ik ook geen problemen mee. Bijna al me porsches (of toch de meeste) komen hiervan. Dus zeker een aanrader ook. Weten de mensen ondertussen wel denk ik! 2 bekende winkelnamen.
Heb ook al enkele modellen gekocht bij Carmodelz en Curbstone. Zeer tevreden van, zeer goeie service :thump_up:
Gebruikersavatar
Yuqu12
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 25 nov 2015 16:44
Schaal: 1:43

Re: Iets in België?

Bericht door Yuqu12 »

Kan iemand me zeggen welke er nog bestaan? Heb hier al heel wat zien passeren (die in Brugge zijn dicht, Caracars bestaat ook niet meer) en ik ben dus eerlijk het overzicht wat kwijt...
Ferrari collector on scale 1/43
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Iets in België?

Bericht door St. Paul »

Yuqu12 schreef:Kan iemand me zeggen welke er nog bestaan? Heb hier al heel wat zien passeren (die in Brugge zijn dicht, Caracars bestaat ook niet meer) en ik ben dus eerlijk het overzicht wat kwijt...
Victor is dus echt gestopt met verzamelen. :lol:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Yuqu12
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 25 nov 2015 16:44
Schaal: 1:43

Re: Iets in België?

Bericht door Yuqu12 »

St. Paul schreef:
Yuqu12 schreef:Kan iemand me zeggen welke er nog bestaan? Heb hier al heel wat zien passeren (die in Brugge zijn dicht, Caracars bestaat ook niet meer) en ik ben dus eerlijk het overzicht wat kwijt...
Victor is dus echt gestopt met verzamelen. :lol:
Wel Kimar is gestopt door pensioen en de andere zijn huurovereenkomst liep af. voor zover ik weet heeft die nog geen nieuwe locatie (was met uitverkoop)
Ferrari collector on scale 1/43
mike80
Berichten: 1
Lid geworden op: za 18 jan 2020 21:17
Schaal: 1:64

Re: Iets in België?

Bericht door mike80 »

Zie dat er het veel voor bekeken houden, helaas. Heb zelf webshop en zouden graag naar winkel gaan dit jaar, wonen nu in west vlaanderen maar plan is om meer naar het binnenland te gaan. Vraag naar winkel is wel vrij groot merken we van huidige klanten. Suggesties steeds welkom, voorkeur voor winkel met woonst.
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Iets in België?

Bericht door NetForce84 »

mike80 schreef:Zie dat er het veel voor bekeken houden, helaas. Heb zelf webshop en zouden graag naar winkel gaan dit jaar, wonen nu in west vlaanderen maar plan is om meer naar het binnenland te gaan. Vraag naar winkel is wel vrij groot merken we van huidige klanten. Suggesties steeds welkom, voorkeur voor winkel met woonst.
De enige modelauto winkel in België die ik ken is Delatour in Heist-op-den-Berg.
Is wel vooral racewagens maar een zeer toffe en gezellige winkel.

https://www.delatour.be/
Plaats reactie