1:43 Minichamps inlays

Hier kan je informatie vinden en vragen stellen over alles wat te maken heeft met modelauto´s en het om- en verbouwen hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Smiley84
Berichten: 160
Lid geworden op: di 07 jan 2014 13:39
Schaal: 1:18

1:43 Minichamps inlays

Bericht door Smiley84 »

Beste medeverzamelaars,

Heb een aantal niet Minichamps F1 modellen in schaal 1:43. Deze wil ik graag overzetten in Minichamps doosjes, i.v.m. stapelbaarheid van de collectie als je begrijpt wat ik bedoel.

Lege doosjes had ik besteld, de modellen zijn overgezet. Ik heb alleen geen inlays.

Is er iemand hier bedreven in het maken inlays? Kan er in de kennisbank weinig over vinden.
Smiley's F1 1:18 collectie viewtopic.php?f=21&t=26857
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: 1:43 Minichamps inlays

Bericht door zipperscales »

Als je Photoshop hebt kom je een heel eind. Het is een kwestie van een inlay compleet uitvouwen en inscannen zodat je hem precies even groot hebt. Standaard Minichamps lettertypes heb ik.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
Smiley84
Berichten: 160
Lid geworden op: di 07 jan 2014 13:39
Schaal: 1:18

Re: 1:43 Minichamps inlays

Bericht door Smiley84 »

zipperscales schreef:Als je Photoshop hebt kom je een heel eind. Het is een kwestie van een inlay compleet uitvouwen en inscannen zodat je hem precies even groot hebt. Standaard Minichamps lettertypes heb ik.
Ben echt een leek met photoshop. Moeilijk, of makkelijk in de vingers te krijgen?
Smiley's F1 1:18 collectie viewtopic.php?f=21&t=26857
Plaats reactie