Solido Fiat 500 1/16 demonteren

Hier kan je informatie vinden en vragen stellen over alles wat te maken heeft met modelauto´s en het om- en verbouwen hiervan.
Plaats reactie
FiatNostalgie
Berichten: 1
Lid geworden op: do 14 jan 2016 19:33
Schaal: 1:18

Solido Fiat 500 1/16 demonteren

Bericht door FiatNostalgie »

Beste,

Enige tijd geleden heb ik een Solido Fiat 500 1/16 (jaren 60) van iemand overgenomen. Helaas was een ruitenwissertje voor de helft afgebroken. Deze wil ik vervangen door een ander en dat kan volgens mij alleen van binnenuit. Vanaf de buitenkant lukt het niet. Als ik voorzichtig de afgebroken ruitenwisser beweeg dan beweegt de andere ook. Kennelijk zitten ze met een "stangetje" aan elkaar verbonden maar dat zie je niet. Het dashboard loshalen roept ook vraagtekens op. De bodemplaat (3 schroeven) heb ik voor 3/4 los maar de voorkant blijft vastzitten. De voorbumper die door de carrosserie gaat zit kennelijk geklemd aan de bodemplaat maar hoe? Heb geprobeerd de voorbumper voorzichtig naar voren te trekken maar deze komt niet los. Heeft iemand ervaring/enig idee hoe de bumper los te krijgen zonder dat er iets afbreekt van binnen? Heb geprobeerd foto's als bijlage mee te sturen maar dat is me nog niet gelukt. Ben nieuw op dit forum.

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw reactie.
Laatst gewijzigd door FiatNostalgie op za 16 jan 2016 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: Solido Fiat 500 1/16 demonteren

Bericht door exit »

foto's elders uploaden en dan hier de link zetten
foto's op forum zelf uploaden gaat niet
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Plaats reactie