Waarde volgende miniaturen

Hier kan je informatie vinden en vragen stellen over alles wat te maken heeft met modelauto´s en het om- en verbouwen hiervan.
Plaats reactie
bodi
Berichten: 167
Lid geworden op: za 15 mei 2010 11:47

Waarde volgende miniaturen

Bericht door bodi »

Ben aan het denken om laatste deel van mijn miniaturen verzameling weg te doen en zou graag hier eens nagevraagd hebben wat reele prijzen daarvan zijn, al eens rondgekeken op div verkoop sites en sommige gaan heel hoog maar of dit de norm is is natuurlijk andere kwestie.

Dacht goed zicht op te hebben door ze eens op een verkoopsite te plaatsen om aan de hand van die biedingen wat wijzer te geraken maar voor die biedingen ga ik ze gewoon houden en ben eerlijk gezegd de ontelbare vragen tot info zonder resultaat ook wat beu dus misschien beter van vraagprijs bij te zetten vandaar dat ik eens wou horen wat min of meer norm is.

Bij veel van mijn andere was ik al tevreden om geld er terug uit te halen maar had wel vaak gevoel soms iets te snel tevreden geweest te zijn want sommige modellen zag ik bjna meteen weer verschijnen aan veel hogere prijzen (denk bvb kyosho ferrari's en autoarts) en niet dat ik daar probleem mee heb maar wil nu zeker geen verlies hebben, ga ervan uit dat enkelen door hun beperktere oplagen en/of feit dat ze niet meer geproduceerd worden toch wel wat extra moeten kunnen opbrengen, wat andere vroegere verlies(jes) dan weer wat goed maakt.

gaat om volgende miniaturen in schaal 1/18 en allen in goede staat (van uit ovp in vitrinebox en vitrinekast gezet dus zo stofvrij mogelijk)
BMW M3 e92 kyosho wit zonder doos
BMW M3 E46 csl ottomobile met doos
BMW M3 E30 sport evo rood autoart zonder doos
BMW E21 323i wit autoart met doos
BMW E90 330i grijs kyosho zonder doos
BMW 435i blauw gt spirit met doos
evt
BMW E30 bordeauxrood 325is ottomobile
bmw e36 m3 3.2 blauw ottomobile
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Waarde volgende miniaturen

Bericht door St. Paul »

Alles zonder doos is sowieso kansloos. Hobbies kosten geld. Je moet kijken naar het plezier wat je er van gehad hebt. Verder, weegt de moeite op tegen de 2 extra tientjes die je er mss uit haalt? Steek die moeite in een opleiding, bijbaan of klussen in huis oid. Dat levert je gegarandeerd meer op dan dat gekloot op marktplaats.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Waarde volgende miniaturen

Bericht door Peter Parker »

Lastig hoor. Met doos kan je ze nog wel eens aan een winkel aanbieden, maar ook daar krijg je minder terug.
Plaats reactie