Reparatie

Hier kan je informatie vinden en vragen stellen over alles wat te maken heeft met modelauto´s en het om- en verbouwen hiervan.
Plaats reactie
DeWaard
Berichten: 2
Lid geworden op: za 08 jul 2017 12:58
Schaal: 1:43

Reparatie

Bericht door DeWaard »

Het onderwerp geeft het al een beetje aan. Ik moet helaas de beschamende vraag stellen waar je een reparatie kan laten uitvoeren....

Het gaat hier om 1:43 minichamps modellen van Max Verstappen. Tijdens transport zijn 2 modelletjes beschadigd geraakt.
1 is redelijk simpel.
Daar is een onderdeeltje van de wielophanging voor losgekomen. De andere is denk ik iets moeilijker, deel van de voorvleugel is afgebroken en bij de achtervleugel het zelfde daar is ook een "balkje" los geraakt.
Het toont aan hoe breekbaar het allemaal is eigenlijk, baal er ontzettend van.

Hopelijk is er iets of iemand die mij kan helpen!
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Reparatie

Bericht door NetForce84 »

misschien ter verduidelijking wat foto's maken en posten :)
Derovere
Berichten: 174
Lid geworden op: di 02 feb 2016 12:53
Schaal: 1:43
Locatie: Holland

Re: Reparatie

Bericht door Derovere »

:cool: Effe de pits opzoeken en het is zo gefikst :angel:
Gebruikersavatar
Dutch F1 fan
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 11 feb 2009 21:07
Locatie: Helmond

Re: Reparatie

Bericht door Dutch F1 fan »

DeWaard schreef:Het onderwerp geeft het al een beetje aan. Ik moet helaas de beschamende vraag stellen waar je een reparatie kan laten uitvoeren....

Het gaat hier om 1:43 minichamps modellen van Max Verstappen. Tijdens transport zijn 2 modelletjes beschadigd geraakt.
1 is redelijk simpel.
Daar is een onderdeeltje van de wielophanging voor losgekomen. De andere is denk ik iets moeilijker, deel van de voorvleugel is afgebroken en bij de achtervleugel het zelfde daar is ook een "balkje" los geraakt.
Het toont aan hoe breekbaar het allemaal is eigenlijk, baal er ontzettend van.

Hopelijk is er iets of iemand die mij kan helpen!
Zijn bij de logekomen en/of afgebroken onderdelen geen decals en/of verf beschadigd?
Komen deze MV modellen van zijn webshop of een andere winkel? Indien van zijn webshop dan kan je de schade reclameren.
DeWaard
Berichten: 2
Lid geworden op: za 08 jul 2017 12:58
Schaal: 1:43

Re: Reparatie

Bericht door DeWaard »

Dank voor de reacties tot zover! Ondertussen is het al geregeld!

Groeten
Plaats reactie