Project Focus X2

In dit subforum staan afgeronde ombouwprojecten van leden. Niet alle projecten staan hier, alleen die waarvan wij vinden dat die een speciale plek verdienen.
Gebruikersavatar
Dragonfly
Berichten: 84
Lid geworden op: wo 04 feb 2004 09:44

Project Focus X2

Bericht door Dragonfly »

Weer goed bezig geweest :)

Omdat ik wat vastzit aan de andere modellen(Sol leeg etc...) en mij eens wat wou amuseren met mijn airbrush heb ik mij volledig laten gaan. En dit is het worden

2003 Focus Versie Marko Martin

Afbeelding
Afbeelding

1999 Focus versie saffari Rally
Afbeelding



Afbeelding
Afbeelding

Iemand een modeletje hebben :):):)

Kleine update hier.

Klein beetje aan voortgedaan en moet zegge da beide kit's vrij hard op elkaar trekke buiten de body natuurlijk. Hasegawa heeft hier dus gewoon de vorige focus lichtjes aangpast en zo verkocht :) Maar hij ziet er goed uit dus niet klage :D

Beide body(s zijn klaar voor de decals (Sol nog altijd leeg)
En het zwarte stuk achterop de 2003 versie zit er ook al op alsook de spoiler is al meegespoten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Binnen heb ik al een paar dingen veranderd. Remleidingen gelegd, zekerkast gemaakt aan de zijkant van het dashbord en dan een luifeltje over de tripmaster gemaakt. Al deze dingen komen van referentie foto's moet alleen de relais er nog in steken en wat bedraden

Afbeelding
Afbeelding

Laat maar weten wat jullie vinden

Update 14 Feb

hier de '99 versie, de decals waren niet van zoen super kwaliteit en is achterop in het blauw en beetje gescheurd maar mits wat bijwerken komt dit wel goed

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en kon het niet laten om de '03 versie toch ook al wa decals op te zette :) De decals zijn pakken beter dan de '99 dus hasegawa heeft bijgeleerd

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op naar de volgende update

UPDATE 18 feb



Na een paar avonden decallen zijn we er klaar mee se. Hier een paar foto's

'99 safari

AfbeeldingAfbeelding

'03 Finland

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


En nu de rest nog se

De focussen beginnen op hun einde te lopen en dacht we zullen maar eens wat foto's laten zien :)

de 99 safari zit in zijn eindfase

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De 03 focus , body is zo goed als klaar alleen chassis moet ik nog ineen steken, meeste stukken zijn al geschilderd dus nog alleen maar wat ineen plakken en dan is ie ook bijna af.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laat jullie gedachten maar komen ;)

[mod edit: gekopieerd naar eerste bericht]

ook een aantal foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie