Opel Astra V8 coupé

In dit subforum staan afgeronde ombouwprojecten van leden. Niet alle projecten staan hier, alleen die waarvan wij vinden dat die een speciale plek verdienen.
Gebruikersavatar
Dragonfly
Berichten: 84
Lid geworden op: wo 04 feb 2004 09:44

Opel Astra V8 coupé

Bericht door Dragonfly »

Zoals jullie al hebben kunnen zien is dit dus men volgend project om ff volledig men nascar te vergeten :)
Het gaat hier om de wagen van team holzer en is dus gespoten in Rood-Oranje fluo. Ik ga hier gebruik maken van carbond decals + photoetch set van scalemotorsport ( later hier over meer )
BOdy is al gespoten onderstel komt ook slim en ben nu bezig met het interieur.

Afbeelding

Wielen zjin gespoten in Chrome juist nog de naven wat schilderen

Afbeelding

de carbon decals aangebracht op het chassis. Deze zijn echt super om te bewerken en geven zoen mooi zicht. maw echt zen geld waard

Afbeelding
Afbeelding

De rest komt ook al slim maar over die photoecht stuff ben ik niet echt zo tevreden. eigenlijk zou ik ze ook niet meer kopen. Want met wat goed schilderwerk kom je evenver. Maarja wie neit probeert niet weet hé.

Afbeelding
Afbeelding

En als specialeke heb ik het dashboard en stuur ook ff met carbon bekleed, of dit zo moet weet ik niet maar het ziet er wel goed uit ;)

Afbeelding
Afbeelding

Ben ook hard opzoek naar referentie foto's van de binnekant en van de wielkassen van deze wagen dus iedereen die hier foto's van heeft post ze gan ff of mail ze me maar, alvast bedankt ;)

nog een klein beetje voort gedaan

omdat er "echte" riemen moest ik deze ergens kunnen vast maken. En omdat er geen rollbar achter zit heb ik 2 kleine haakjes in de kas geplakt zodoende dat ik ze mooi kan vasthangen (prulwerkje hoor ;))

Afbeelding

Stuur zit in het dashboard en zit een draadje aan om de knopjes te verbinden :D

Afbeelding

De remschijven ( niet naar men goesting) met photoetch logo's van AP

Afbeelding

iedereen die foto's heeft van het interieur van zoen astra zou me echt kunnen helpen hoor :)

[MOD-EDIT:Verplaatst naar eerste bericht door: Matts Modelautos]

Hey

Alsek probs heb met de decals zal ik zeker aan jou denke maar ik zou het toch eens proberen hoor. Is echt niet zo moeilijk :)

hier nog wat foto's

body begint zowa goe te kome zou het alleen nog wa meer wille late blinke maarja

Afbeelding

Carbon op de dorpels,spoiler,koplampen en gril alleen moetek de gril nog eens opnieuw doen ;)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

test van het dashboard en heb het draadje aan het stuur opnieuw gedaan en denk dat dit beter is

Afbeelding

wielen zijn af

Afbeelding

Heb dus besloten om hem te herspuiten en blij dak het gedaan heb. Hij blinkt nog wel niet zoals ik wil maar na een laagje vernis gaat ier er super uitzien :)
en de carbon decals hebbe het grotendeels overleefd dus :)

Afbeelding
Afbeelding

[MOD-EDIT]:gekopieerd naar eerste bericht door: Matts Modelautos]

heb een lange tijd weer niks van me laten horen maar heb lang niet stil gezete , ik zou zegge de foto's spreke voor zichzelf :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


UPDATE 30MEI

Er begint dan toch eindelijk een eind aan te komen aan dit model. Heb weer ff pech gehad toen ik het model in de clear wou zetten kreeg ik ineens een invasie van stof ( en ikke mor vloeke) met als gevolg ik het der dus trug kon afschuren en opnieuw doen.
Ik peins dat er ne vloek rust op dit model :eek:
in bijna afgewerkte fase hier :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie