Custom Mindware Nascar

In dit subforum staan afgeronde ombouwprojecten van leden. Niet alle projecten staan hier, alleen die waarvan wij vinden dat die een speciale plek verdienen.
Gebruikersavatar
Dragonfly
Berichten: 84
Lid geworden op: wo 04 feb 2004 09:44

Custom Mindware Nascar

Bericht door Dragonfly »

Dit is dus de 2de nascar die ik ga bouwen op aanvraag. (vorige was die TNT). Het gaat hier om de deze wagen

Afbeelding

De volgende foto's spreken voor zichzelf denk ik

motor wat extra detail gegeven

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb het chassis al is onder hande gepakt en hier en daar al watr bijgewerkt

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Beetje voortgedaan aan motor en wielen

Afbeelding
Afbeelding

En dan als laatste de rolkooi een beetje mooier gemaakt

Afbeelding
Afbeelding

chassis in zen laatste stappen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Body na 2 lagen geairbrushd

Afbeelding

voila , en wat vinde jullie er van ?

Hey bedankt voor de commentaar iedereen

Een kleine update naar het airbrushen van het blauw en al een paar dingen afgeplakt voor de zwarte lijnen
En ben volop aan het chassis bezig om de hitteschilden erin te werken hoor :lol:

Afbeelding
Afbeelding

bedankt voor jullie goede commentaar :thump_up:

Dit is dus een revell kit van 1/24.
Voor de rolkooi gebruikt ik de buitenkant van een electriciteits-draad die ik dan opwond met ijzerdraad.
Ik gebruik speciale afplakband die wij gebruiken om een gewone wagen af te plakken, het voordeel hiervan is dat je die in alle bochten kunt wringen ( zie die lichte blauwe tape in de eerste foto) het vereist alleen het nodige geduld :)
En Ik kan alleen maar zeggen dat dit echt leuk om te doen is en het kost inderdaad veel tijd en moeite maar als het af is is het eens zo leuk :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
kwiebje schreef:Het schiet idd snel op zoals bracer zegt, maar het begint er goed uit te zien zeg! Zal dit project goed in de gaten houden want wordt echt super. Koper zal er wel erg trots op zijn als hij klaar is
niet alleen de koper 8)

al een beetje verder gedaan , wel niet op de nummers letten want die zijn nog niet in orde, heb een beetje last van doorschijnen daar

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

hey bedankt manne ;) is echt leuk als mense het goed vinden
heb nog niet veel tijd gehad maar toch een beetje voort gedaan ;)

Afbeelding
Afbeelding

Door deze nascar wagens te bouwen zit ik in gedachten met een speciaal projectje voor alle wagens uit "day's of thunder" te maken omdat dat mijn lievelings films is. Is voorlopig nog maar e gedacht :lol: dus alle info van welke wagen "Cole Trickle" heeft gereden is welkom

laatste stappe aan het decal werk :)


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

staat te drogen na 2 lagen clear deover en dan mag hij weg :)


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb voor de moment al 2 day's of thunder kit's te pakke de CITY en HARDEES livery dus er komt schot in de zaak :) alleen het prob is dak mij kits nimeer weggestoken krijg want heb er net nog 4 nieuwe bijgekocht

Hij is eindelijk afgeraakt ;)
Daar het zoen moeilijke livery was vind ik het model echt wel gelukt ben dan ook trots op dit model en men airbrush technieken zijn dan ook verbeterd.
Hier een aantal foto's van het model, ga wel prob van nog wat betere foto's te maken maar dan kunnen jullie hier al mee voort :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie