BBR Ferrari F2001 Hongarije 1:43

In dit subforum staan afgeronde ombouwprojecten van leden. Niet alle projecten staan hier, alleen die waarvan wij vinden dat die een speciale plek verdienen.
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

BBR Ferrari F2001 Hongarije 1:43

Bericht door Muiter »

Ik heb ook weer een nieuw project.

Nu ben ik begonnen aan de 2001 Hongarije Ferrari, op dit moment ben ik zo ver:

Afbeelding

ik zal even kort uitleggen wat ik tot nu toe gedaan heb:

1 Auto licht opschuren met Brillo schuursponsje onder water
2 Gaten boren
3 Gaten testen (wielophangingen loshalen en buigen, ?droog? oefenen)
4 Spiegels en winglets ed monteren. De winglets voor de achterwielen zijn nog vrij lastig, ik heb eerst de beide verticale delen erop gelijmt, en daarna met secondenlijm het horizontale element ertussen gezet, even goed drukken en het zit muurvast.

* UPDATE 6 NOVEMBER *

zo ik heb eventjes wat gedaan :)

alle delen zijn nu geverfd/ge-airbrushed, behalve de body (die was mislukt). De body is met veel geduld en gescheld weer mooi blank, primer kan er weer op. De voor- en achtervleugel zijn klaar, en de stoel zit reeds gemonteerd op het onderstel, zie de foto:

Afbeelding

* UPDATE 5 DECEMBER *

aangezien mijn universiteitsserver plat ligt ben ik naar xs4all uitgeweken, ik hoop dat mijn vorige fotos snel weer online zijn...

ik heb heel wat gedaan in de tussentijd, ik moet nog 3 decals plaatsen en dan is hij af!! hieronder de rest van het bouwproces in een aantal fotos...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

HIJ IS AF!!!
Ik ben niet helemaal tevreden maar hij is beter dan mijn eerste kit, dus er zit vooruitgang in, daardoor heb ik iig zin om wat nieuws te gaan bouwen :thump_up:
Oprichter van modelautoforum.nl
Plaats reactie