Categorie: 4 Decals
Type: Decals
Article Name: Microscale decal vloeistoffen
Auteur: Muiter
Description: Hier staat een lijst Microscale decal vloeistoffen
>>Read Full Article
[ KB ] Microscale decal vloeistoffen
- Muiter
- Vriend voor het Leven
- Contacteer:
[ KB ] Microscale decal vloeistoffen
Oprichter van modelautoforum.nl
- Gerben Olsder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Op http://home.versatel.nl/droomautoos/acties.html#MSSS vind je beschrijvingen in t nederlands
- Special Models
Ik vroeg me zo af of er ook een vloeistof of middel is waarmee je modellen goed schoon kan krijgen zonder de decals te beschadigen.
Ik heb namelijk een model binnen gekregen waarvan het lijkt of het 10 jaar in een kippenhok heeft gestaan.
Als iemand een goede raad voor me heeft hoor ik die graag.
Afzemen of met water wassen is niet de oplossing het is gewoon te vies.

Ik heb namelijk een model binnen gekregen waarvan het lijkt of het 10 jaar in een kippenhok heeft gestaan.
Afzemen of met water wassen is niet de oplossing het is gewoon te vies.

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Special Models schreef:Ik vroeg me zo af of er ook een vloeistof of middel is waarmee je modellen goed schoon kan krijgen zonder de decals te beschadigen.
Afzemen of met water wassen is niet de oplossing het is gewoon te vies.![]()
Ik heb wel eens van die kippehok Dinky Toys, die grijs lijken maar wit horen te zijn. Ik kan die schoonmaken met lauw water met daarin een zachte zeep. Dat doet ook wonderen voor de ramen. Maar een Minichamps achtig model zou ik daar niet aan wagen. Zitten de decals wel goed vast? Zit er nog een laklaag over? Een agressiever middel tast meteen ook weer de decals aan. Sommig vuil kan ingebrand zitten als het ware en dan helpt eigenlijk nog maar weinig. Misschien is een idee om hem dan maar vuiler te spuiten met race look.