Discussie topic Forummodel 2010

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Discussie topic Forummodel 2010

Bericht door Peter Parker »

Markopolo schreef:Om even de informatiestroom en de de discussie stroom gescheiden te houden kunnen jullie hier naar hartelust discussiëren. :thump_up:

Afbeelding

ff een voorproefje van de mooie wagen

Ik liep steeds mijn eigen foto's door van de finale race, want ik had hem gezien in de tent met die kameleon erop, maar nergens kon ik hem vinden. Nu zag ik net dat de kap tijdens mijn race anders was.
Afbeelding
Afbeelding :doh:

Vind de forum versie van eerder mooier :dance:
Gebruikersavatar
Wouter
Berichten: 2262
Lid geworden op: do 02 feb 2006 17:13
Schaal: 1:43
Locatie: Wijchen

Re: Forummodel 2010

Bericht door Wouter »

Ook ik heb dit model besteld!
Vind het een super project van maf!
Heb ook een foto van de rijder gevonden. deze heb ik gemaakt tijdens de pinksterraces 2009.
Afbeelding

Krijgen we ook de vorderingen te zien op het forum ?
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Forummodel 2010

Bericht door Peter Parker »

Heeft iemand een foto van de motorkap in front, ben benieuwd en zelf heb ik helaas daar geen plaatje van gemaakt.
Frank_LM
Berichten: 89
Lid geworden op: za 04 jun 2005 09:57
Contacteer:

Re: Forummodel 2010

Bericht door Frank_LM »

Hmmm, veel meer motorkap dan dit heb ik niet in beeld gekregen...zal nog eens kijken...

Afbeelding
Frank_LM
Berichten: 89
Lid geworden op: za 04 jun 2005 09:57
Contacteer:

even2

Bericht door Frank_LM »

Nou vooruit, nog twee dan:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Forummodel 2010

Bericht door Peter Parker »

mooi Frank, bedankt :thump_up: ik heb zo'n zin in dit model :dance:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Discussie topic Forummodel 2010

Bericht door Ricardo »

Op welke termijn kunnen we het model trouwens verwachten :?:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Discussie topic Forummodel 2010

Bericht door Peter Parker »

Vandaag in Formule1.nl tijdschrift staat een race impressie van deze Porsche als track test. Trouwens ook een grote advertentie op pagina 2 van PS motorsport.
Gebruikersavatar
rubberburner
Berichten: 130
Lid geworden op: di 24 okt 2006 20:13

Re: Discussie topic Forummodel 2010

Bericht door rubberburner »

Ik heb hem ook besteld, en ik maar denken dat er een aap op de motorkap stond :doh:
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Discussie topic Forummodel 2010

Bericht door Mr. Dj M. »

Even over het model zelf en de fabrikant. Is dit een Minichamps model en iss dit mogelijk geweest omdat er vanuit een bestaand model wordt gewerkt?

Ik zou wel meer informatie willen hebben over de mogelijkheden die er zijn en die jullie benutten, want misschien dat het best leuk is als we voor volgend jaar een 1:18 model laten maken die nergens op de markt is verschenen :)
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Discussie topic Forummodel 2010

Bericht door Markopolo »

Mr. Dj M. schreef:Even over het model zelf en de fabrikant. Is dit een Minichamps model en iss dit mogelijk geweest omdat er vanuit een bestaand model wordt gewerkt?
Informatie komt tzt. Dit model bestaand niet, ja, de straatversie ervan, maar niet de raceversie.
Mr. Dj M. schreef:Ik zou wel meer informatie willen hebben over de mogelijkheden die er zijn en die jullie benutten, want misschien dat het best leuk is als we voor volgend jaar een 1:18 model laten maken die nergens op de markt is verschenen :)
1:18 is en blijft een behoorlijk kosten plaatje als je deze wilt laten maken als Forummodel, dat is al veel vaker gebleken, het is geen probleem om deze te maken, maar niemand wil er een 200 euri aan uitgeven. Daarom zijn er weinig tot geen intenties voor het maken van een 1:18, op speciaal verzoek is alles mogelijk, maar voorlopig niet als standaard forummodel. En deze Dutch GT4 Porsche is ook nog nergens op de markt verschenen. ;)
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Discussie topic Forummodel 2010

Bericht door Mr. Dj M. »

Is er in 1:43 dan geen racebody versie?! Vreemd hoor....

Wat betreft de 200 euro voor een 1:18, dat vind ik nog meevallen als je dit afweegt met 75 euro voor 1:43 (wat neem ik aan voorzien is van decals en geen opdrukken?). We praten tenslotte niet over een MR modelletje (van een oude racer) met alle details en schroefjes. Al met al vind ik 200 euro voor een zeer exclusieve 1:18 toch wel de moeite waard en als we dan praten over Minichamps of nog beter Ricko(china dealer) niveau dan ben ik helemaal tevreden.
Mocht het nou voor dit forum niet gemakkelijk zijn één model te kiezen, dan snap ik dat want we praten toch over meer geld en gedeelde maar ook verdeelde interesses. Maar ik had graag info over het hoe en wat, want wellicht dat je met mensen op een forum van een specifiek 1:1 model best eens wat op kan zetten :thump_up:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Discussie topic Forummodel 2010

Bericht door Peter Parker »

rubberburner schreef:Ik heb hem ook besteld, en ik maar denken dat er een aap op de motorkap stond :doh:
Ik lees het net voor het eerst, kom niet meer bij :D
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Discussie topic Forummodel 2010

Bericht door Mr. Dj M. »

rubberburner schreef:Ik heb hem ook besteld, en ik maar denken dat er een aap op de motorkap stond :doh:
D'oowh :twisted:
Gebruikersavatar
rubberburner
Berichten: 130
Lid geworden op: di 24 okt 2006 20:13

Re: Discussie topic Forummodel 2010

Bericht door rubberburner »

Denk dat het dan tijd wordt voor een goede bril :mrgreen: Voor mezelf dan :roll:
Plaats reactie