Minichamps 1:18 straat discussie topic

Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: Minichamps 1:18 straat discussie topic

Bericht door lambo »

Scapa888 schreef:Is die SL een 1:18? Zoja dat gaat die hier zeker komen. Lijkt net een 1op43 zo zonder zij ruitjes. Ga toch naar de IAA een weekend :mrgreen:
@Silverarrow PB maar als ik wat moet meenemen!
Wel direct bij thuiskomt de foto's plaatsen s.v.p., dan weet ik hoeveel geld ik volgende week moet meenemen :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
STREETTUNERZ
Berichten: 64
Lid geworden op: do 04 jun 2009 16:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Minichamps 1:18 straat discussie topic

Bericht door STREETTUNERZ »

Minichamps maakt het duur voor mij...

Volvo 850 station en nu ook nog de E-klasse station...

leven is zwaar voor een verzamelaar :twisted:
Afbeelding
zerotohundred.com The automotive lifestyle network
Gebruikersavatar
Scapa888
Berichten: 459
Lid geworden op: zo 26 mar 2006 21:02
Schaal: 1:18

Re: Minichamps 1:18 straat discussie topic

Bericht door Scapa888 »

lambo schreef:
Scapa888 schreef:Is die SL een 1:18? Zoja dat gaat die hier zeker komen. Lijkt net een 1op43 zo zonder zij ruitjes. Ga toch naar de IAA een weekend :mrgreen:
@Silverarrow PB maar als ik wat moet meenemen!
Wel direct bij thuiskomt de foto's plaatsen s.v.p., dan weet ik hoeveel geld ik volgende week moet meenemen :wink:
Ik denk eerder dat jij foto' s moet gaan plaatsen. :mrgreen: Mijn zinsbouw is niet helemaal jofel in mijn voorgaande bericht maar ik ga pas het laatste weekend naar de IAA. Reserveer anders alvast 2 voor mij op de IAA haha :P . Moet voor iemand anders ook 1 hebben. :P
Afbeelding
Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
Gebruikersavatar
Silverarrow
Berichten: 2942
Lid geworden op: zo 20 apr 2008 16:07
Schaal: 1:43

Re: Minichamps 1:18 straat discussie topic

Bericht door Silverarrow »

Scapa888 schreef:
lambo schreef:Wel direct bij thuiskomt de foto's plaatsen s.v.p., dan weet ik hoeveel geld ik volgende week moet meenemen :wink:
Ik denk eerder dat jij foto' s moet gaan plaatsen. :mrgreen: Mijn zinsbouw is niet helemaal jofel in mijn voorgaande bericht maar ik ga pas het laatste weekend naar de IAA. Reserveer anders alvast 2 voor mij op de IAA haha :P . Moet voor iemand anders ook 1 hebben. :P
Modelissimo heeft de oranje voor 300 (!) euro te koop staan... Maar die is wel gelimiteerd op 100 stuks, de zwarte volgens mij niet :thump_up: . Neem dus aan dat de zwarte wel normaal geprijsd is.
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Minichamps 1:18 straat discussie topic

Bericht door rsh_scuderia »

Pittige prijs, maar dan heb je er wel 1 van de 100 he :)
Gebruikersavatar
Silverarrow
Berichten: 2942
Lid geworden op: zo 20 apr 2008 16:07
Schaal: 1:43

Re: Minichamps 1:18 straat discussie topic

Bericht door Silverarrow »

rsh_scuderia schreef:Pittige prijs, maar dan heb je er wel 1 van de 100 he :)
Ben in ieder geval blij dat ik niet een verzameling met Oranje AMG's ben begonnen :mrgreen: . Vraag me af of dit ook serieus de "IAA"-prijs is, dat werpt namelijk ook weer een ander licht op de toch niet zo ongunstige prijsstellingen van bijv. AUTOart, om maar iets te noemen :whistle: .
Afbeelding
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: Minichamps 1:18 straat discussie topic

Bericht door lambo »

Silverarrow schreef:
rsh_scuderia schreef:Pittige prijs, maar dan heb je er wel 1 van de 100 he :)
Ben in ieder geval blij dat ik niet een verzameling met Oranje AMG's ben begonnen :mrgreen: . Vraag me af of dit ook serieus de "IAA"-prijs is, dat werpt namelijk ook weer een ander licht op de toch niet zo ongunstige prijsstellingen van bijv. AUTOart, om maar iets te noemen :whistle: .
De IAA prijs zal wel iets lager liggen, modellisimo moet er natuurlijk ook nog wat aan verdienen.
€ 300 is nogal veel voor een lelijke kleur limited edition, de normale versie kost € 85.
De SL65 black hoort gewoon black ( of zilver ) maar zeker geen worteltjesoranje
Afbeelding
Gebruikersavatar
Silverarrow
Berichten: 2942
Lid geworden op: zo 20 apr 2008 16:07
Schaal: 1:43

Re: Minichamps 1:18 straat discussie topic

Bericht door Silverarrow »

http://www.diecastcentral.co.uk/forum/v ... 93#p107050
DXB88 schreef:The SL cost around 70 to 80 Euros
:thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: Minichamps 1:18 straat discussie topic

Bericht door 1:18 24/7 »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
Scapa888
Berichten: 459
Lid geworden op: zo 26 mar 2006 21:02
Schaal: 1:18

Re: Minichamps 1:18 straat discussie topic

Bericht door Scapa888 »

Die neus valt me dan wel weer een beetje tegen van die SL65. Maak er gewoon gaas van ipv 1 stuk plastic. Vind dit wel jammer voor een model van 85 euro en dan nog te bedenken dat een oranje 300 kost met een dusdanige grill :roll:
Afbeelding
Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Minichamps 1:18 straat discussie topic

Bericht door rpi »

Scapa888 schreef:Die neus valt me dan wel weer een beetje tegen van die SL65. Maak er gewoon gaas van ipv 1 stuk plastic. Vind dit wel jammer voor een model van 85 euro en dan nog te bedenken dat een oranje 300 kost met een dusdanige grill :roll:
Precies wat ik ook dacht. Jammer en gemiste kans van Minichamps...
Gebruikersavatar
Silverarrow
Berichten: 2942
Lid geworden op: zo 20 apr 2008 16:07
Schaal: 1:43

Re: Minichamps 1:18 straat discussie topic

Bericht door Silverarrow »

De motor is ook niet echt 't toppunt van details per vierkante centimeter, net als de remschijven en de type aanduiding :thump_down2: . Toch wil ik 'm nog wel steeds hebben :mrgreen: .

Weet iemand of de hobby versie beter wordt?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Minichamps 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Hobby versie :lol: :D ik denk dat het voorlopig wel de enige zal zijn in 1:18 en alleen die oranje is beurs exlusief verkocht. Was misschien iets duurder maar er profiteren behoorlijk wat mensen. Er wordt gewoon 300 euro voor gevraagd of meer en toen ik keek op het als biedingsobject aangeboden model stond die ook al op 250!
Over het model zelf, pff die neus heeft normaal veel open en gaas, dat dichte plastic is zonde en ook de opdruk aan de zijkant had wel een photoets mogen wezen. Eentje dus uit de goedkope serie van Minichamps maar dan nog zoveel geld durven vragen! :thump_down:
Gebruikersavatar
Silverarrow
Berichten: 2942
Lid geworden op: zo 20 apr 2008 16:07
Schaal: 1:43

Re: Minichamps 1:18 straat discussie topic

Bericht door Silverarrow »

Hobby versie, collectors edition of de niet-dealer edition. Autoart maakte de DE toch ook minder goed dan de niet-DE?
Afbeelding
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: Minichamps 1:18 straat discussie topic

Bericht door lambo »

Silverarrow schreef:Hobby versie, collectors edition of de niet-dealer edition. Autoart maakte de DE toch ook minder goed dan de niet-DE?
Volgens mij is er geen verschil tussen de DE-versie en de niet DE-versie van AutoArt ( behalve de prijs :wink: )
Het is wel jammer dat Mercedes na de goede AMG versies van AutoArt en Kyosho nu hun huidige topmodel laten maken met deze mindere kwaliteit van Minichamps. :thump_down:
Afbeelding
Plaats reactie