Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Gebruikersavatar
STREETTUNERZ
Berichten: 64
Lid geworden op: do 04 jun 2009 16:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door STREETTUNERZ »

we wachten is spanning af!
Afbeelding
zerotohundred.com The automotive lifestyle network
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Ja ik heb internet gevonden hier :P
Gister kreeg ik een mail binnen van otto met een bevestiging, dat kan dus betekenen dat de modellen zijn bezorgt of dat ze nu onderweg zijn. Goed het maakt niet zoveel uit, maar we weten in ieder geval dat het goed komt :thump_up:
Gebruikersavatar
Droes
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 17:46
Schaal: 1:18
Locatie: België

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Droes »

Kan iemand mij vertellen hoe jullie Otto betaald hebben? ik krijg de melding dat het iban nr niet correct is??!

hoe werkt de paypal bij otto? iemand een directe link??
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Ik betaalde met Paypal en dat ging prima, ook geen extra kosten ofzo. Een direct link? Die heb je volgens mij niet nodig als je vanuit de koop gelijk paypal aanvinkt ga je er heen bij het afronden van de koop. Maar goed, dit is hun paypal email: support@otto-models.com


Overigens is het pakket nu dus onderweg, kreeg daar vandaag een automail van de franse postdienst, die in naam van Otto is gestuurd, over. Pakket nummer is: CX003344420FR en kan gevolgd worden op: http://www.laposte.fr/colissimo
Gebruikersavatar
Droes
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 17:46
Schaal: 1:18
Locatie: België

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Droes »

mail gestuurd naar otto en eindelijk antwoord gekregen!
hun iban nr was wel degelijk verkeerd doorgegeven!!

paypal was niet mogelijk gezien het gaat over de Clio 16s die alleen clubmembers van Otto kunnen aanschaffen :wink:
(staat op de site als uitverkocht)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Goed dat je antwoordt hebt Droes :thump_up: De AX ziet er overigens gaaf uit en de Alpine is ook wel mooi, maar ik zou die gewoon van Norev kopen al doen de vlegen het hem bijna wel :D :cool:

De modellen zijn overigens binnen, STREETTUNERZ en Hochi-Rocku. Ik heb voor jullie nummertje 448 en 688 in de aanbieding, laat maar weten welk nummer jullie willen en foto's van het drietal volgen denk ik morgen (in mijn prive collectie topic). Vanmiddag heb ik ze in ieder geval op de gevoelige plaat vastgelegt, dus de modellen zijn even gepoetst en weer (verbeterd) opgeborgen in de dozen :wink: Dozen die er mooi uitzien, maar het had handiger geweest als ze het piepschuim niet hadden uitgesneden, word zo'n zooitje met al die piepschuimdraden en het brokkelt vheueelll sneller!
Gebruikersavatar
Hochi-Rocku
Berichten: 144
Lid geworden op: do 03 jan 2008 18:59
Locatie: Kleve- Bundes Replubliek Deutschland

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Hochi-Rocku »

Mr. Dj M. schreef:Goed dat je antwoordt hebt Droes :thump_up: De AX ziet er overigens gaaf uit en de Alpine is ook wel mooi, maar ik zou die gewoon van Norev kopen al doen de vlegen het hem bijna wel :D :cool:

De modellen zijn overigens binnen, STREETTUNERZ en Hochi-Rocku. Ik heb voor jullie nummertje 448 en 688 in de aanbieding, laat maar weten welk nummer jullie willen en foto's van het drietal volgen denk ik morgen (in mijn prive collectie topic). Vanmiddag heb ik ze in ieder geval op de gevoelige plaat vastgelegt, dus de modellen zijn even gepoetst en weer (verbeterd) opgeborgen in de dozen :wink: Dozen die er mooi uitzien, maar het had handiger geweest als ze het piepschuim niet hadden uitgesneden, word zo'n zooitje met al die piepschuimdraden en het brokkelt vheueelll sneller!
Hehe welke nummer ik krijg maakt mij niks uit ben al blij dat ik hem heb kunnen bestellen bij jouw :D
Tuning bukanlah sebuah kejahatan tetapi cara hidup,Renault hidup olahraga
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Graag gedaan Hochi-Rocku :thump_up:
STREETTUNERZ, jij nog wel de voorkeur voor een nummertje?
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Lexusfreak »

Martin, als ik het geweten had dat je wat ging bestellen had ik de saxo wel gewild. :o
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Als je paypal hebt, zou ik zeggen grijp je kans en koop er direct één bij ze :wink: , maar leuk dat je ook interesse hebt. Moet zeggen dat ik al blij was met twee, want scheelt toch weer in de kosten!

Goed voor alle foto's check mijn prive topic page 27!
Afbeelding
Gebruikersavatar
STREETTUNERZ
Berichten: 64
Lid geworden op: do 04 jun 2009 16:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door STREETTUNERZ »

Ook ik heb geen voorkeur hoor doe maar 448.
Nogmaals bedankt voor het regelen!
Afbeelding
zerotohundred.com The automotive lifestyle network
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Oke, prima. Ik zal morgen de pakketjes regelen heren!

Edit: En pakketjes verzonden, dus jullie kunnen ze morgen verwachten :)
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Oke goed, morgen komt de ALPINE GTA V6 Turbo weer in de shop terecht, veel zullen het er niet meer zijn aangezien de eerste badge al verkocht is en de teller bij dit model ook op 1000 stuks staat. Die Alpine is echter niet zo'n mijn ding, maar morgen komt ook de Renault 21 in de webshop en die wil ik wel graag :roll: weer een inkoop actie doen dus? Ruben nog interesse in de Saxo?
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Lexusfreak »

Mr. Dj M. schreef:Oke goed, morgen komt de ALPINE GTA V6 Turbo weer in de shop terecht, veel zullen het er niet meer zijn aangezien de eerste badge al verkocht is en de teller bij dit model ook op 1000 stuks staat. Die Alpine is echter niet zo'n mijn ding, maar morgen komt ook de Renault 21 in de webshop en die wil ik wel graag :roll: weer een inkoop actie doen dus? Ruben nog interesse in de Saxo?


Wat zijn de totaalkosten?
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Bij vier modellen 37+10+6,75=53,75 of je moet hem komen halen dan is het zonder verzenden binnen Nederland :wink:
Plaats reactie