hoe is Welly tegenover Bburago en Maisto?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
JC2300
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 24 aug 2009 17:41

hoe is Welly tegenover Bburago en Maisto?

Bericht door JC2300 »

hoe is welly tegenover bburago en maisto enz, welke is beter of slechter afgewerkt?
Te koop (1:18): McLaren F1, Viper GTSR, Jaguar XK120, BMW 645ci, BMW 850i, Maserati 3200GT
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: hoe is Welly tegenover Bburago en Maisto?

Bericht door Tom_Aston-Martin »

welly is erg verschillend, sommige modellen zijn niet om aan te zien, en andere modellen zijn juist weer redelijk goed.
Een beetje vergelijkbaar met Maisto dus. En die twee merken schat ik wat hoger in als Bburago (hoewel Bburago de laatste tijd ook steeds betere modellen maakt)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: hoe is Welly tegenover Bburago en Maisto?

Bericht door Mr. Dj M. »

Bburago is 1:18 nu het goedkopere Maisto, soms zelfde modellen maar met net een likje minder verf. Die staat dus onderaan nu en daarna krijg je Maisto en Welly en net wat Tom zegt de ene keer zijn ze erg netjes de andere keer valt het tegen. Sommige zijn dus beter dan Maisto's, sommige slechter.
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Re: hoe is Welly tegenover Bburago en Maisto?

Bericht door Jaap »

Mr. Dj M. schreef:Bburago is 1:18 nu het goedkopere Maisto, soms zelfde modellen maar met net een likje minder verf. Die staat dus onderaan nu en daarna krijg je Maisto en Welly en net wat Tom zegt de ene keer zijn ze erg netjes de andere keer valt het tegen. Sommige zijn dus beter dan Maisto's, sommige slechter.
Inderdaad, ik heb een Nissan 350Z, en die was qua afwerking niet heel super, maar ik heb sinds kort ook de Porsche 911 GT3 RS en die is heel mooi afgewerkt. :)
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: hoe is Welly tegenover Bburago en Maisto?

Bericht door Mr. Dj M. »

Dat is inderdaad een goed voorbeeld Jaap, die 997 Gt3 Rs is heel netjes voor een Welly en voor een prijs van ongveer 30 euro heel reëel geprijst :thump_up:
Plaats reactie