Fronti Art

Gebruikersavatar
Straetos
Berichten: 970
Lid geworden op: do 26 aug 2010 15:34
Schaal: 1:18
Locatie: Ammerzoden

Fronti Art

Bericht door Straetos »

Dit topic misschien bij de previews plaatsen aub!?


Lamborghini Aventador LP 700-4, kleur Orange, L.E. 150 stuks.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wild wild horses couldn't drag me away
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Fronti Art

Bericht door Mr. Dj M. »

Ik neem aan dat het 1:18 is?
Ben ik wel benieuwd naar een vergelijking met een MR. Ik snap alleen niet dat als je net een nieuw merk start, je een model op de markt brengt dat er al van andere fabrikanten is...
Gebruikersavatar
Straetos
Berichten: 970
Lid geworden op: do 26 aug 2010 15:34
Schaal: 1:18
Locatie: Ammerzoden

Re: Fronti Art

Bericht door Straetos »

Dit is inderdaad een 1 18, staat niet voor niks in dit topic :wink:
1 43 modellen maken zij ook, maar probeer een topic te krijgen in het preview gedeelte zodat ik daar foto's kan plaatsen van o.a. McLaren MP4.
Wild wild horses couldn't drag me away
moppie
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 30 okt 2011 02:54
Schaal: 1:18
Locatie: Dordrecht

Re: Fronti Art

Bericht door moppie »

Wat een geweldige auto. Nieuw merk?
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Fronti Art

Bericht door Mr. Dj M. »

Straetos schreef:probeer een topic te krijgen in het preview gedeelte zodat ik daar foto's kan plaatsen van o.a. McLaren MP4.
Hier kan je ook gewoon previews plaatsen hoor :thump_up: en een McLaren Mp4 in 1:18, het werd toch wel tijd dat iemand die eens ging maken he :P
Gebruikersavatar
lambodiecast
Berichten: 718
Lid geworden op: do 26 feb 2009 12:44

Re: Fronti Art

Bericht door lambodiecast »

FrontiArt bestaat al even, maar als ik het goed herinner waren er problemen met de licentie van enkele merken die ze in schaalmodel maakten ... of FrontiArt is de nieuwe naam van dezelfde firma die deze problemen had ... er was toch iets aan de hand met licenties.

Ik heb al twee keer geprobeerd om een Aventador naar België te laten komen, eentje uit Hong Kong en eentje uit China ... beide hebben het order 'cancelled' voor ik de invoice kreeg om te betalen ... er moet toch iets bizar mee aan de hand zijn dus.

Ik heb even op diecast-empire.com zitten kijken, en de 1/18 Aventador LP700 komen op $400, dus niet echt overdreven duur, en ze hebben zelfs een 'apple green' versie die verdacht veel op Verde Ithaca lijkt, ook hebben ze een 'simulation orange' versie wat dus neerkomt op Arancio Argos ... waarom de echte kleuren niet gebruikt worden ? Ik veronderstel dat de licentie nog steeds niet in orde is. Wat wel mooi is ... ze hebben ook een mat zwarte met zwart/oranje interieur ... maar laat ik die nu bij RaceLine besteld hebben voor $450 van MR.

Hun McLaren zou er héél goed uitzien ... maar net geen MR kwaliteit ... en vermits AutoArt waarschijnlijk in 2012 ook met een Aventador komt heb ik het opgegeven om een FrontiArt proberen te bemachtigen ... als ik FrontiArt was zou ik trouwens meer nadruk leggen op kleuren die MR niet heeft ... met zo'n prijsstelling hebben de meesten die op dit niveau meespelen al lang de MR gekocht (ik heb de oranje en de mat witte al, dus die ga ik zeker niet nog eens van FrontiArt kopen)
Mark
Afbeelding
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Gebruikersavatar
Straetos
Berichten: 970
Lid geworden op: do 26 aug 2010 15:34
Schaal: 1:18
Locatie: Ammerzoden

Re: Fronti Art

Bericht door Straetos »

Aventador, Apple Green, L.E. 150 stuks.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wild wild horses couldn't drag me away
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Fronti Art

Bericht door rpi »

Naar aanleiding van eerdere berichten hier kan ik bevestigen dat Fronti-Art wel degelijk over de licenties beschikt voor de modelauto's die ze produceren. Ik heb er inmiddels kopieën van in mijn bezit. :thump_up:
Gebruikersavatar
Straetos
Berichten: 970
Lid geworden op: do 26 aug 2010 15:34
Schaal: 1:18
Locatie: Ammerzoden

Re: Fronti Art

Bericht door Straetos »

Thanks Rob :thump_up:

Aventador, kleur Bianco, L.E. 150 stuks.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wild wild horses couldn't drag me away
Gebruikersavatar
Straetos
Berichten: 970
Lid geworden op: do 26 aug 2010 15:34
Schaal: 1:18
Locatie: Ammerzoden

Re: Fronti Art

Bericht door Straetos »

Lamborghini Aventador, kleur matt black, L.E. 150 stuks.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wild wild horses couldn't drag me away
Bamies
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 05 jan 2007 01:22
Locatie: Zuid-Holland

Re: Fronti Art

Bericht door Bamies »

Wat mij opvalt is dat de voorwielen net iets te ver naar binnen staan.. Erg jammer. :thump_down:
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Fronti Art

Bericht door rpi »

Vandaag bijna alle verkrijgbare 1/18 en 1/43 modellen van ze binnengekregen, met uitzondering van de Jota/Miura's in 1/43. :drool:

Het zijn toch wel heel mooie modellen. De koperen en oranje McLaren MP4-12C zijn erg mooi. De interieurs van de Fronti-Art modellen zijn zeer goed verzorgd en het lakwerk is prachtig uitgevoerd. De koperkleur van de MP4 is om te :drool: . En leukere prijzen dan de resin modellen van MR en consorten gelukkig.

Er komen nog 1/18 Sesto Elemento's, zowel in opengaande en gesloten versie. De gesloten versie wordt binnen zo'n 3 weken leverbaar. De open versie duurt wat langer en daarvan zijn nog geen prijzen bekend.

Er zijn nog geen licenties voor race versies van de 1/18 Honda HSV 010 GT, dus voorlopig alleen de carbon testversie.

Fotootjes van de Honda HSV:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Fronti Art

Bericht door Ricardo »

Honda Civic Type R

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 1156_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 4234_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Q4Jan
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 05:08

Re: Fronti Art

Bericht door Q4Jan »

Achterlichten, grill en donkere stukjes in de voorbumper verdienen niet de schoonheidsprijs.
Net als de hoge lijn langs de taille, het detail in de koplampen, en ik vindt de vorm niet heel goed gelukt. (Kan aan de foto liggen)

Afbeelding

Afbeelding
Alfa Romeo, honda F1, honda S2000, volvo v70 modellen. En wat redelijk tot erg zeldzaam spul.

Mijn collectie
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Fronti Art

Bericht door rsh_scuderia »

Je hebt dan ook een wat verlaagde R-Type gepost waardoor het model er wat onvoordelig uit komt te zien. :wink:

Volgens mij wel een pre-production model. Afwerking bij de koplampen ziet er bijvoorbeeld niet overtuigend uit. Net zoals de achterbanden die wel erg veel toe hebben...
Plaats reactie