Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja deze AMG tjes zijn van Spark
Toe ik die set zag wou ik onmiddelijk bestellen
tot ik de prijs zag 300 Euro + verzendkosten
voor al omdat ik al enkele modellen uit de set afzonderlijk heb
Maar ja er blijken ook maar 300 set gemaakt te zijn
mmmm 300 : 5 = 60 per stuk. Auto's zijn 40 per stuk. Dus 100 voor het AMG plaatje. Bij de plaatselijke reclamebordenmaker voor 20 te laten maken.... Toch wil ik hem wel hebben!
Getver , dat 40 jaar setje is ook veel te mooi. Vooral "Der Hammer"!! Ik wilde eigenlijk helemaal van de 1/43's af. Gaat niet lukken denk ik.
Van Pego werd op de Spielwarenmesse in Neurenberg al een prototype van de Alfa Romeo 145 getoond. Na de matige Alfa 90 en de misvormde 33 ziet dat er veelbelovend uit. Op de modelbeurs van Novegro (bij Milaan) was de catalogus beschikbaar. Daarin wordt ook de 146 aangekondigd, alsmede twee versies uit het Italiaanse toerwagenkampioenschap. Voor Alfisti zijn deze modellen zeer welkom.
De hierboven genoemde Pego 145 is dan eindelijk in productie. Nog niet officieel leverbaar, maar hij wordt al wel via eBay vanuit China aangeboden.
Mijn exemplaar is vandaag aangekomen:
Er is wel wat op aan te merken, desondanks is het een zeer welkome aanvulling op de Alfa-collectie.
Afwerking erg netjes, de verhoudingen hadden wat beter gekund, detaillering is goed.
van schuco zijn de nieuwe scenic en grand scenic uit ik ben de gelukkige eigenaar van een grand scenic ze zijn bijde gelimiteerd 1000 stuks scenicen grand scenic