AutoArt 1:18 Discussie-topic

hermanwiegerman
Berichten: 50
Lid geworden op: do 04 mei 2006 09:33
Locatie: Dordrecht

Re: AutoArt 1:18 Discussie-topic

Bericht door hermanwiegerman »

Hij staat gewoon in Rijsbergen. Daar heb ik er ook één gekocht. Probleem is dat je hem veel te goedkoop zoekt. Er zijn talloze internetshops die hem aanbieden voor lagere prijs maar niet in huis hebben. Die bestellen pas als die door iemand besteld is. Bij fysieke winkels is het gewoon op voorraad en betaal je ook de reguliere handelsprijs. Ik heb er euro 229,95 voor betaald maar heb hem zeker al een maand in mijn kast staan. Ik moet gewoon zekerheid hebben en wil dat soort modellen zo en zo gewoon in een winkel ophalen.

Eerst bekijken etc. In die prijscatagorie laat ik niets opsturen. Ik vind het na 15 jaar verzamelen nog steeds leuk om als een klein kind naar de winkel te gaan ipv een pakje in ontvangst nemen.
Gebruikersavatar
sybren
Berichten: 384
Lid geworden op: di 08 jul 2008 19:22

Re: AutoArt 1:18 Discussie-topic

Bericht door sybren »

hermanwiegerman schreef:Hij staat gewoon in Rijsbergen. Daar heb ik er ook één gekocht. Probleem is dat je hem veel te goedkoop zoekt. Er zijn talloze internetshops die hem aanbieden voor lagere prijs maar niet in huis hebben. Die bestellen pas als die door iemand besteld is. Bij fysieke winkels is het gewoon op voorraad en betaal je ook de reguliere handelsprijs. Ik heb er euro 229,95 voor betaald maar heb hem zeker al een maand in mijn kast staan. Ik moet gewoon zekerheid hebben en wil dat soort modellen zo en zo gewoon in een winkel ophalen.

Eerst bekijken etc. In die prijscatagorie laat ik niets opsturen. Ik vind het na 15 jaar verzamelen nog steeds leuk om als een klein kind naar de winkel te gaan ipv een pakje in ontvangst nemen.
Kom er net vandaan. U heeft gelijk maarja bedrag is natuurlijk ook belangrijk.
Gebruikersavatar
sybren
Berichten: 384
Lid geworden op: di 08 jul 2008 19:22

Re: AutoArt 1:18 Discussie-topic

Bericht door sybren »

sybren schreef:
hermanwiegerman schreef:Hij staat gewoon in Rijsbergen. Daar heb ik er ook één gekocht. Probleem is dat je hem veel te goedkoop zoekt. Er zijn talloze internetshops die hem aanbieden voor lagere prijs maar niet in huis hebben. Die bestellen pas als die door iemand besteld is. Bij fysieke winkels is het gewoon op voorraad en betaal je ook de reguliere handelsprijs. Ik heb er euro 229,95 voor betaald maar heb hem zeker al een maand in mijn kast staan. Ik moet gewoon zekerheid hebben en wil dat soort modellen zo en zo gewoon in een winkel ophalen.

Eerst bekijken etc. In die prijscatagorie laat ik niets opsturen. Ik vind het na 15 jaar verzamelen nog steeds leuk om als een klein kind naar de winkel te gaan ipv een pakje in ontvangst nemen.
Kom er net vandaan. U heeft gelijk maarja bedrag is natuurlijk ook belangrijk.
Maar die spoiler en spiegels erop zetten is wel een drama zeg. Ik heb een redelijke vaste hand en sleutelen gaat prima (vliegtuigmonteur) maar het is wel een gepriegel zeg.
Gebruikersavatar
borbase
Berichten: 1084
Lid geworden op: zo 15 jun 2008 17:29
Locatie: geldrop
Contacteer:

Re: AutoArt 1:18 Discussie-topic

Bericht door borbase »

zag ik het nu goed word de zwart bmw m3 evo opnieuw uitgebracht :mrgreen:
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: AutoArt 1:18 Discussie-topic

Bericht door lambo »

borbase schreef:zag ik het nu goed word de zwart bmw m3 evo opnieuw uitgebracht :mrgreen:
Jazeker, en niet alleen de zwarte EVO, maar ook de rode en de rode cecotto zijn inmiddels ge-re-released

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Straetos
Berichten: 970
Lid geworden op: do 26 aug 2010 15:34
Schaal: 1:18
Locatie: Ammerzoden

Re: AutoArt 1:18 Discussie-topic

Bericht door Straetos »

:shock: :evil:

Al die moeite gedaan om die BMW's te bemachtigen en dan komen ze gewoon weer in de winkel :cry:
Wild wild horses couldn't drag me away
Gebruikersavatar
borbase
Berichten: 1084
Lid geworden op: zo 15 jun 2008 17:29
Locatie: geldrop
Contacteer:

Re: AutoArt 1:18 Discussie-topic

Bericht door borbase »

Straetos schreef::shock: :evil:

Al die moeite gedaan om die BMW's te bemachtigen en dan komen ze gewoon weer in de winkel :cry:
is toch fijn voor iedereen gaan die prijzen ook weer normaal worden hoop ik :evil:
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: AutoArt 1:18 Discussie-topic

Bericht door lambo »

Hier ook maar even zelfde structuur aanbrengen als bij de straatversies:

Shizuoka hobby show 2011: http://www.minicarshop.jp/report/shobby ... toart.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: AutoArt 1:18 Discussie-topic

Bericht door lambo »

Ford Sierra RS Cosworth - Sainz - Tour de Corse

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Meer foto's: http://imageshack.us/g/705/88811a1.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

NISSAN " XANANI NISMO Z" 2004 JGTC TEAM & DRIVERS CHAMPION SPECIAL EDITION #1 (SATOSHI MOTOYAMA)(WITH DRIVER FIGURINE/LIMITED EDITION OF 1,000 PIECES WORLDWIDE)

Afbeelding
Afbeelding

NISSAN" MOTUL PITWORK Z" 2004 JGTC TEAM CHAMPION SPECIAL EDITION (MASAMI KAGEYAMA) #22 (WITH DRIVER FIGURINE/LIMITED EDITION OF 1,000 PIECES WORLDWIDE)

Afbeelding
Afbeelding

Meer foto's: http://imageshack.us/g/219/804852.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door lambo op do 09 jun 2011 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: AutoArt 1:18 Discussie-topic

Bericht door Ricardo »

Misschien is het handiger en overzichtelijker om onderaan het nieuwe een link naar het discussietopic te plaatsen? Nu krijgen we onnodig overal dezelfde foto's namelijk :doh:
Gebruikersavatar
borbase
Berichten: 1084
Lid geworden op: zo 15 jun 2008 17:29
Locatie: geldrop
Contacteer:

Re: AutoArt 1:18 Discussie-topic

Bericht door borbase »

ahhhhhhhhh dit gaat geld kosten
Gebruikersavatar
Rossy
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 31 mar 2007 21:12
Schaal: 1:18
Locatie: Emmeloord

Re: AutoArt 1:18 Discussie-topic

Bericht door Rossy »

Die Cossie is wel ÜBER! :drool:
Grote kans dat die er gaat komen zolang hij tenminste een beetje te betalen is.

Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: AutoArt 1:18 Discussie-topic

Bericht door lambo »

Autoart heeft de uitvoering van de Sierra's gewijzigd:

88811 FORD SIERRA COSWORTH RS 500 GROUP A '88 "PIUMINI TRAMPIO" K.NIEDZWIEDZ/H.YOKOSHIMA #22 is vervangen door:
88811 FORD SIERRA COSWORTH TOUR DE CORSE 1988 CARLOS SAINZ #12

88911 FORD SIERRA COSWORTH RS 500 RALLY 1989 "Q8 OIL" F.CUNICO #15 (RALLY TOUR DE CORSE) is vervangen door:
88911 FORD SIERRA COSWORTH "LUI" DTM NURBURGRING 24H 1989 VOLKER WEIDLER #44
Zo ziet deze eruit ( model op foto is geen AA model )
Afbeelding
Laatst gewijzigd door lambo op do 09 jun 2011 22:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Straetos
Berichten: 970
Lid geworden op: do 26 aug 2010 15:34
Schaal: 1:18
Locatie: Ammerzoden

Re: AutoArt 1:18 Discussie-topic

Bericht door Straetos »

Maar ze zijn wel linksgestuurd!! :dance:
Wild wild horses couldn't drag me away
hermanwiegerman
Berichten: 50
Lid geworden op: do 04 mei 2006 09:33
Locatie: Dordrecht

Re: AutoArt 1:18 Discussie-topic

Bericht door hermanwiegerman »

Voor de geinteresseerden in de eerder genoemde zwarte Pagani Zonda van AutoArt die moeilijk te krijgen was. Bij GPworld hebben ze er weer een aantal binnen. Ik was vanochtend in die winkel op het moment dat ze bezorgd werden.
Plaats reactie